Met welke 10?

DeletedUser13688

Guest
Ik heb 2/3 jaar in Astra* gezeten en weet nog steeds niet wie jij bent

Dan ben je wel erg blind, want als je gewoon op Rawberry zoekt op twstats zie je dat ik in Astra* zat - en daar ook leider was in 't begin, en samen met Veduki veel gespeeld heb. Uiteindelijk gestopt door gebrek aan tijd.
 
Reactiescore
853
Ik zal hier in eerste instantie de namen noemen. Echter kan het voorkomen dat ik accounts benoem als ik de bespelers daar niet van ken.

1. David. @Leaving Behind
De meest inactieve leider die ik ooit heb meegemaakt. Daarvoor verdien je toch wel credits. Misschien had ik als leider ook inactiever moeten zijn. Want dan hadden mijn stammen misschien ook kans gehad als ik naar David zijn stammen kijk. :oops:

Die ene dag in het kwartaal dat die actief is is die wel aangenaam.

2. Jeremy @Felicitys
Spijtig genoeg na 42 en 43 elkaar een beetje uit het oog verloren. Aangename gozer en die tw kan spelen. Jammer genoeg zit ik nu ook niet bij hem in de stam. Misschien dat het er nog van komt.

3. Jessey @BehindTheScenes.
Ouwe TW krijger. Had vroeger een haatliefde verhouding met hem. Grotendeels door eigen schuld. Maar je weet pas wat je had als je diegene mist.:(:oops:
Geen idee waar hij hier speelt. Maar ik zou graag nog eens samenspelen met deze warrior.

4. Patrick @Cryptic
Ik kan het gesprek wat ik had met Jannes ,@jokersbrain , als leider van Insane (W58) had nog goed herinneren. Hij vroeg of een mb in de stamchat mocht en hield daarvoor een redevoering. Ik weigerde eerst, maar uiteindelijk ging ik toch mee in Jannes zijn redenatie. Tot op heden kan ik zeggen dat Jannes op dat gebied volledig gelijk had. Patrick heeft, ook mij, velen overtuigd dat hij er hoorde te zitten. Zelden zo'n gedreven, aardige, sociale speler meegemaakt en die zo snel leert. Ik hoefde dan ook niet na te denken toen mijn buuraccount op 59 een speler zocht en plaatste Patrick snel daar.

Ik heb begrepen dat Patrick hier ook speelt op het account van Dennis, klein minpuntje, en ik ben er zeker van overtuigd dat Patrick vele mensen hier zal verrassen. Net zoals hij mij verrast heeft.

5. Bram, @Anarchistisch Kollektief
Toffe aangename speler in de omgang, maar waar ik nog weinig mee heb gespeeld, maar wel veel van heb gehoord.

6. Bonaya,
@Single Malt
Mijn favoriete speelgoed uit de zeventiende- en achttiende eeuw. Elke stam heeft iemand nodig om mee te spelen.

7. Jannick, @.Royalist.
Vernomen dat deze Amerikaanse rokkenjager weer met tw begonnen is en ook op deze wereld. Dips. Toffe kerel die ik op 47 heb leren kennen en daarna vaak heb gevolgd. Goede speler.

8. Tristan
Weet zijn AF naam niet meer. Meermaals stamgenoot geweest. Altijd plezant. Laatste akkefietje op 58 daargelaten.

9. The Rainbowchicks
Veel over gehoord, maar wie er spelen. No idea. Maar de statistieken van dit account spreken mij aan en ik wil altijd nieuwe spelers en mensen leren kennen.

10.Nice Ult Amumu
De niet benoemde spelers van dit account. Ze zetten naar mijn mening een mooie prestatie neer als account en beschikken over veel potentie. Daarnaast als je de goedkeuring hebt van Jer dan verdien je die van mij ook.

Shootouts naar @NeverKroket , Rise Against , The Alcoholic Dream en Punkerke.
Bedankt voor de benoeming, wellicht spelen we later op een andere wereld nog een keer samen, of wie weet op wereld60 er kan nog een hoop gebeuren natuurlijk. Zal mijn medespelers een heads-up geven ook :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Dan ben je wel erg blind, want als je gewoon op Rawberry zoekt op twstats zie je dat ik in Astra* zat - en daar ook leider was in 't begin, en samen met Veduki veel gespeeld heb. Uiteindelijk gestopt door gebrek aan tijd.

Je bent dus nauwelijks van belang geweest in het astra* dat ik heb meegemaakt :p
 

DeletedUser77130

Guest
Ik moet bij jou altijd denken aan deze spotprent:

6d9eb1e9356523f9b21598c90a7aa9ac.jpg

Omdat je zat te janken dat het oneerlijk was dat wij zo diep een dorp van jullie hadden veroverd. We moesten en zouden dat dorp snel teruggeven of we zouden massaal geclusterfuckt worden.....

Als dat het enige is wat je te melden hebt om jouw ego te boosten, daar ben ik allang overheen, hoor. Mislukte poging om stoer te doen van je man. Grow up.
 

DeletedUser69389

Guest
Als dat het enige is wat je te melden hebt om jouw ego te boosten, daar ben ik allang overheen, hoor. Mislukte poging om stoer te doen van je man. Grow up.

De enige die stoer doet ben jij. Juist omdat je weet omwille van welke, gegronde, reden ik niet meer actief was in AMB. Dat jij je dan nu op het AF een stoere AF warrior vindt typeert alleen maar je beperkte sociale capaciteiten als persoon. Het is maar waar je trots over wilt zijn. Staat mooi op je CV. AF warrior van Tribalwars.NL
 

DeletedUser77130

Guest
De enige die stoer doet ben jij. Juist omdat je weet omwille van welke, gegronde, reden ik niet meer actief was in AMB. Dat jij je dan nu op het AF een stoere AF warrior vindt typeert alleen maar je beperkte sociale capaciteiten als persoon. Het is maar waar je trots over wilt zijn. Staat mooi op je CV. AF warrior van Tribalwars.NL

Ik ben Chief Damage Control van W45 MILF omdat ik vv slet was van accounts die onder aanval lagen en imo allround(er) gebruikt konden worden, maar die andere bewoordingen zijn alleen gedachtenkronkels van jou.
 

DeletedUser75812

Guest
De enige die stoer doet ben jij. Juist omdat je weet omwille van welke, gegronde, reden ik niet meer actief was in AMB. Dat jij je dan nu op het AF een stoere AF warrior vindt typeert alleen maar je beperkte sociale capaciteiten als persoon. Het is maar waar je trots over wilt zijn. Staat mooi op je CV. AF warrior van Tribalwars.NL
Alsof zwakzinnige laffe engnek goed staat op je CV.
Je kan wel punten scoren door altijd zonder schaamte wel gewoon weer terug te komen. Is het niet als je vlucht uit het spel, is het wel als hypocriete moraalridder. Kudo's voor jou knul, zet dat op je CV.
 

DeletedUser69389

Guest
Alsof zwakzinnige laffe engnek goed staat op je CV.
Je kan wel punten scoren door altijd zonder schaamte wel gewoon weer terug te komen. Is het niet als je vlucht uit het spel, is het wel als hypocriete moraalridder. Kudo's voor jou knul, zet dat op je CV.
Nog steeds gefrustreerd om je terechte ban op de vorige classic omwille van het gebruik van een verboden woord voor het tw team?
 

DeletedUser75812

Guest
Nog steeds gefrustreerd om je terechte ban op de vorige classic omwille van het gebruik van een verboden woord voor het tw team?
Geloof dat ik er goed om gelachen heb, de ban zelf boeide me vrij weinig, iets wat makkelijk bevestigd kan worden. Verder een belachelijke classic. De manier waarop en jouw speelwijze, persoon, doet er nog altijd toe.
Jouw persoon, die alleen maar kan lopen zeiken in stamchats maar niets toevoegt aan ook maar iets of zelf naar de sportschool gaat om een week later terug te komen.
Jouw persoon zijnde, iemand die alleen kan knikken als de discussie daadwerkelijk gevoerd word tussen ons.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Geloof dat ik er goed om gelachen heb, de ban zelf boeide me vrij weinig, iets wat makkelijk bevestigd kan worden. Verder een belachelijke classic. De manier waarop en jouw speelwijze, persoon, doet er nog altijd toe.
Jouw persoon, die alleen maar kan lopen zeiken in stamchats maar niets toevoegt aan ook maar iets of zelf naar de sportschool gaat om een week later terug te komen.
Jouw persoon zijnde, iemand die alleen kan knikken als de discussie daadwerkelijk gevoerd word tussen ons.

Zeg, zullen we het hierbij laten qua gescheld op elkaar? Vind het wel goed zo.
 
Reactiescore
12
Goede vergelijking, zal je echt lang over hebben moeten nadenken. Ja daarom is jouw antwoord ook echt een dikke killer, wat heb ik bang zeg. W50 was moreel gezien al lang gewonnen en werd uiteindelijk gewonnen met een laatste duwtje van verschillende spelers. Ga nu maar terug naar je grot, daar kan je rustig kaarten. Mooie sig ook trouwens voor een speler die hier pas sinds 2016 zit haha.. Wannabe's, wannabe's all over the place.

@Sandertje Ik begrijp je post echt helemaal en je hebt gelijk.
nu moet je mij ook niet gaan paaien he , want dan wordt ik ook beetje van het padje gestuurd, niet te vriendelijk gaan doen jasey;)

want onze dynamiek is wel dat we elkaar wederzijds beetje lopen te dissen en dat behelst wel dat we niet te amicaal kunnen worden naar elkaar toe toch;)
 
Bovenaan