Met welke 10?

Reactiescore
516
Ja hoor, het is weer zover. Iedereen kent dit topic vast wel, elkaar lekker de hemel in prijzen.
Kies een 10-tal spelers uit, waar jij nou echt nog een keer mee wilt spelen:

1: Pim aka @Pimsie. De tijden van deze jongen zijn abnormaal, Pim is er altijd wanneer je hem nodigt hebt. Een echte initiatiefnemer en een vv-slet waar er helaas nog maar weinig van zijn. Daarnaast kan deze jongen Pubg spelen als een van de beste.

2: Emile @MyPride : Elke stam heeft een Oostenrijks geboren, Duitse politicus nodig. Emile is de juiste aangewezen persoon voor deze rol.

3: Sven @.Mystic : Botters zijn er deze dagen nog maar weinig, zeker botters met offensief, defensief en diplomatisch inzicht. Sven blinkt hier 'meestal' wel in uit.

4: Steven @Global Knowledge & Tamara @Nunada Hebben zich voorgenomen om nooit meer een wereld te spelen nadat de classic zo een succesje bleek te zijn. Natuurlijk weet ik wel beter en kunnen ze natuurlijk nooit stoppen met dit spel en gaan we vast wel nog een keertje starten met het OELE-OELE team!

5: Rick @Exact. : Heb met dit jung vele uren samengespeeld op 56, niemand kon natuurlijk aan onze farmings tippen, benieuwd of we dat deze wereld weer waar kunnen maken.

6: Roald @Roald97 : Verreweg de beste p&p'er en leider die ik ooit in actie heb gezien, wat deze man met woorden kan is FE-NO-MI-NAAL.

7: Niels @thewall: Tja.. elke noob heeft natuurlijk ook een betrouwbare dorpen-uitbouwer nodig, Niels kan dit gewoon als de beste.

8: Flex @Clickb*it : Iedereen kan wel een pp-abuser gebruiken.

9: Bas @Conabonita : Wat moet je zonder Cona? Juist helemaal niks.

10: Mats @Big Bang. : Ken deze speler eigenlijk nog helemaal niet zo lang, maar in de tijd dat we samen hebben gespeeld, was Mats vanaf zijn eerste dag erg betrokken en nam hij héél graag initiatief. Is alleen een beetje bang om in whapp-groeps te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
Wacht ff serieus 61 posten en 99 likes, zelfs Pim tipt daar niet aan.
 
Reactiescore
1.019
topic even niet gezien, maar thanks jelle :*

kzal zelf misschien ook eens een lijstje maken, als jullie dit leuk vinden
 

DeletedUser44216

Guest
Ik ga ervanuit dat dit topic bedoelt is om 10 accounts te kiezen op deze wereld waarmee je in een stam zou willen zitten? Niet de spelers van de accounts, maar ook ligging en in de toekomst clusters..

Kan denk ik breder getrokken worden dan puur welke spelers er op een account zitten en hun prestaties op andere werelden
 

DeletedUser75778

Guest
Ik ga ervanuit dat dit topic bedoelt is om 10 accounts te kiezen op deze wereld waarmee je in een stam zou willen zitten? Niet de spelers van de accounts, maar ook ligging en in de toekomst clusters..

Kan denk ik breder getrokken worden dan puur welke spelers er op een account zitten en hun prestaties op andere werelden
Dat kun je geheel naar eigen inzicht invullen. Meestal wordt het op de manier gedaan zoals Jelle in de eerste post laat zien.

Afijn, ik lag best lekker onder mijn steen, so peace out once again fuckers.
 
Reactiescore
217
Dat kun je geheel naar eigen inzicht invullen. Meestal wordt het op de manier gedaan zoals Jelle in de eerste post laat zien.

Afijn, ik lag best lekker onder mijn steen, so peace out once again fuckers.
Het leeeeeeeft :eek::eek::eek::eek::eek:
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dat kun je geheel naar eigen inzicht invullen. Meestal wordt het op de manier gedaan zoals Jelle in de eerste post laat zien.

Afijn, ik lag best lekker onder mijn steen, so peace out once again fuckers.

You’re leaving us behind? :(
 
Reactiescore
499
Nee hoor, haha.
Alleen zorgen dat je niet te dicht bij elkaar ligt haha
 
Reactiescore
516
Nog meer lijstjes? Of durft niemand meer :D
 

DeletedUser76774

Guest
Never againnn!! Oke, zeg nooit nooit. Laten we het maar op misschien houden, nog een keer Oele'n lijkt me wel leuk... maar voorlopig even niet.. ofzo :engel:
Thanks voor 'je nominatie' Jelle, ik vond het erg gezellig in het Oele team en zou zeker weer met jou op een account willen zitten!
 
Bovenaan