Deleted User - 487871837
Guest
Knal er een provocerend lijstje door
1: @Amokro
2: @MasterFire
3: @naprius
4: @Kaneel
5: @Lillorigga
6: @Syrniachick
7: @Epona
8: @Serf
9: @Mandril
10: @Duckje
Als je niet weet wie deze 10 zijn dan zit je serieus in het verkeerde spelletje.
Duckje is nog steeds een diehard Opus fan zo te zien #diehard#opus#duckjeisverliefdopamokro#ikhebdenaamsyrniachickechtalzolangnietmeergezienholyshit.
10 noobs bij elkaar, komt niet goed.
moh rawwie, terug nog eens proberen?
1: @Amokro
2: @MasterFire
3: @naprius
4: @Kaneel
5: @Lillorigga
6: @Syrniachick
7: @Epona
8: @Serf
9: @Mandril
10: @Duckje
Als je niet weet wie deze 10 zijn dan zit je serieus in het verkeerde spelletje.
Hem benoemen op één terwijl jij niet in zijn lijstje staat. Leer meer mensen kennenIk ben in een lijstjesmood.
1: @jokersbrain. jannes is altijd een goede om erbij te hebben in je stam. Zit vol humor, schrijft ellelange posts op het AF waar iedereen moe van wordt, en laat je op zijn account spelen om vervolgens zelf pleiten te gaan. Ik heb kort in z'n stam op 51 gespeeld voor ik inactief werd, en de sfeer die hij gecreeerd had was super. Bovendien was het de stam met het meest verschrikkelijke cluster ooit, wat onder zijn leiding uiteindelijk helaas de verliezende stam werd, maar wel een die een strijd leverde waarvan niemand verwachtte dat ie plaats zou vinden.
Beetje magertjes na Jannes om zo'n gecompliceerde vrouw te omschrijven.2: @Serenity. Simpelweg zodat ik niet de vrouwelijkste persoon in de stam ben. En opzich is ze ook wel gezellig.
Na een plaatjes maker en mod, simpelweg omdat je een mod nodig hebt.4: @The Minion. Aldo is een super mod om in je team te hebben en ik heb goede dingen gehoord over zijn tw capaciteiten. We kunnen het vrij goed vinden en zitten vaak op een lijn op best wel veel gebieden. Ik hoop oprecht nog eens met hem op een account of in een stam te zitten. Lijkt me erg gezellig.
Céderic is zijn naam5: @*Exclusive. Dit account kan ik me ook nog herinneren van 51, alleen ben ik helaas wel je naam vergetenWel weet ik nog dat het een fenominabele deffer was, en dat het Edict. enorm veel moeite heeft gekost om door dat account heen te komen.
Dubbele persoonlijkheden wil je niet aangeleerd krijgen Duncan.9: @Calamity. Als je je ingame niet aan het misdragen bent en weer eens het middelpunt bent van een sketchy discussie heb ik het idee dat je qua persoon best een goede bent. Zou wel eens met je willen spelen puur om daar achter te komen, en om je die truckjes af te leren![]()
Lang geleden idd, waar hang je uit Diego
Hem benoemen op één terwijl jij niet in zijn lijstje staat. Leer meer mensen kennen![]()
Céderic is zijn naam![]()
Ik heb dan ook al met veel meer spelers als Duncan samengespeeld dus geen schande hij er bij mij niet instond maar omgekeerd wel. Ik kan enkel maar positieve dingen over hem vertellen ook ^^
9: @Calamity. Als je je ingame niet aan het misdragen bent en weer eens het middelpunt bent van een sketchy discussie heb ik het idee dat je qua persoon best een goede bent. Zou wel eens met je willen spelen puur om daar achter te komen, en om je die truckjes af te leren![]()
Je mag best even in Red komen om daarachter te komen hoor.
Mag niet van de almighty teletubbie![]()