Ik zal hier in eerste instantie de namen noemen. Echter kan het voorkomen dat ik accounts benoem als ik de bespelers daar niet van ken.
1. David.
@Leaving Behind
De meest inactieve leider die ik ooit heb meegemaakt. Daarvoor verdien je toch wel credits. Misschien had ik als leider ook inactiever moeten zijn. Want dan hadden mijn stammen misschien ook kans gehad als ik naar David zijn stammen kijk.
Die ene dag in het kwartaal dat die actief is is die wel aangenaam.
2. Jeremy
@Felicitys
Spijtig genoeg na 42 en 43 elkaar een beetje uit het oog verloren. Aangename gozer en die tw kan spelen. Jammer genoeg zit ik nu ook niet bij hem in de stam. Misschien dat het er nog van komt.
3. Jessey @
BehindTheScenes.
Ouwe TW krijger. Had vroeger een haatliefde verhouding met hem. Grotendeels door eigen schuld. Maar je weet pas wat je had als je diegene mist.

Geen idee waar hij hier speelt. Maar ik zou graag nog eens samenspelen met deze warrior.
4. Patrick
@Cryptic
Ik kan het gesprek wat ik had met Jannes ,
@jokersbrain , als leider van Insane (W58) had nog goed herinneren. Hij vroeg of een mb in de stamchat mocht en hield daarvoor een redevoering. Ik weigerde eerst, maar uiteindelijk ging ik toch mee in Jannes zijn redenatie. Tot op heden kan ik zeggen dat Jannes op dat gebied volledig gelijk had. Patrick heeft, ook mij, velen overtuigd dat hij er hoorde te zitten. Zelden zo'n gedreven, aardige, sociale speler meegemaakt en die zo snel leert. Ik hoefde dan ook niet na te denken toen mijn buuraccount op 59 een speler zocht en plaatste Patrick snel daar.
Ik heb begrepen dat Patrick hier ook speelt op het account van Dennis, klein minpuntje, en ik ben er zeker van overtuigd dat Patrick vele mensen hier zal verrassen. Net zoals hij mij verrast heeft.
5. Bram, @
Anarchistisch Kollektief
Toffe aangename speler in de omgang, maar waar ik nog weinig mee heb gespeeld, maar wel veel van heb gehoord.
6. Bonaya,
@Single Malt
Mijn favoriete speelgoed uit de zeventiende- en achttiende eeuw. Elke stam heeft iemand nodig om mee te spelen.
7. Jannick, @
.Royalist.
Vernomen dat deze Amerikaanse rokkenjager weer met tw begonnen is en ook op deze wereld. Dips. Toffe kerel die ik op 47 heb leren kennen en daarna vaak heb gevolgd. Goede speler.
8. Tristan
Weet zijn AF naam niet meer. Meermaals stamgenoot geweest. Altijd plezant. Laatste akkefietje op 58 daargelaten.
9.
The Rainbowchicks
Veel over gehoord, maar wie er spelen. No idea. Maar de statistieken van dit account spreken mij aan en ik wil altijd nieuwe spelers en mensen leren kennen.
10.
Nice Ult Amumu
De niet benoemde spelers van dit account. Ze zetten naar mijn mening een mooie prestatie neer als account en beschikken over veel potentie. Daarnaast als je de goedkeuring hebt van Jer dan verdien je die van mij ook.
Shootouts naar
@NeverKroket ,
Rise Against , The Alcoholic Dream en Punkerke.