Met welke 10?

Reactiescore
12
Gaat veel pp kosten :eek: Maar eerlijk waar ik denk dat het niveau verschil tussen ons zo hoog is het niet zal werken tussen ons :(
oei pp? ik speel met weinig pp , dus ik moet veel geld investeren en dan komt het goed?
aja om pro te worden moet je er wat voor over hebben he;)

Geen interesse toch bedankt

ik heb alleen maar de echte drie pros wat gevraagd van .nl , dus snap niet echt wat jij hier tussendoor komt doen als een sterveling?
ik wil wel van de besten leren he , niet van een mindere god:(
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Laurens - @dragonshield3
Hem kom je ook echt overal tegen. Ken Laurens niet zo heel goed, maar heb al veel over hem gehoord, waardoor ik zeer graag bij hem in de stam zou willen zitten. Denk ook dat ik van hem nog wel heel wat dingen bij zou kunnen leren, dus vandaar staat hij dus ook op dit lijstje. Lijkt me ook wel een heel aardige kerel, die meer als genoeg zelfvertrouwen heeft.

Ik ben niet aardig!
 

DeletedUser76269

Guest
ik heb alleen maar de echte drie pros wat gevraagd van .nl , dus snap niet echt wat jij hier tussendoor komt doen als een sterveling?
ik wil wel van de besten leren he , niet van een mindere god:(

De echte 3 pro's zonder aldo ertussen? Kan me wereld 45 nog wel herinneren daar vond ik aldo toch een compactere en betere speler als jasey die ik later tegen kwam. Moet wel zeggen dat het wel gewoon een zeer goede speler is hoor maar als je dit 3 echte pro's noemt ben ik benieuwd wat aldo is. Zo ken ik nog wel een paar andere die ik ook aan dat lijstje zie tippen maar goed het blijft jou mening uiteraard.
 

DeletedUser13688

Guest
De echte 3 pro's zonder aldo ertussen? Kan me wereld 45 nog wel herinneren daar vond ik aldo toch een compactere en betere speler als jasey die ik later tegen kwam. Moet wel zeggen dat het wel gewoon een zeer goede speler is hoor maar als je dit 3 echte pro's noemt ben ik benieuwd wat aldo is. Zo ken ik nog wel een paar andere die ik ook aan dat lijstje zie tippen maar goed het blijft jou mening uiteraard.

Oh you sweet summer child..
 

DeletedUser77130

Guest
De echte 3 pro's zonder aldo ertussen? Kan me wereld 45 nog wel herinneren daar vond ik aldo toch een compactere en betere speler als jasey die ik later tegen kwam. Moet wel zeggen dat het wel gewoon een zeer goede speler is hoor maar als je dit 3 echte pro's noemt ben ik benieuwd wat aldo is. Zo ken ik nog wel een paar andere die ik ook aan dat lijstje zie tippen maar goed het blijft jou mening uiteraard.

Thanks. :)
 

DeletedUser3435

Guest
Willen jullie stelletje clowns eens stoppen met mijn privé naam te gebruiken? @macnate Ik heb nog nooit met jullie gesproken, niet nodig om met namen te gooien dan. Het is tegenwoordig misschien een rage om met namen te gooien als je 10 min in een spamchat hebt gezeten met iemand.. Maar dat hoeft allemaal niet, heb al problemen genoeg gehad met al die nerds hier die mijn Facebook gaan zitten stalken.

@Sandertje Hahaja pfff je wint man, zelfs ik ben niet opgewassen tegen dit niveau van achterstand.. Denk eigenlijk niet dat iemand echt weet hoe ze hier op moeten reageren, daarom dat je posts voor 95% genegeerd worden. :D Jokersbrain is ook een ramp maar hij weet het ook zelf. Ik vraag mij nu echt serieus af of jij eigenlijk al jaren een typetje speelt of dat je effectief zo bent? Anders zou ik er wel niet meer om lachen, ik begin namelijk te twijfelen. (Serieus dit)

@Rawberry Ik functioneer als derde partij voor makelaars op dit moment maar ik doe niks langer dan 2 jaar eigenlijk. Wil pas tegen mijn 30ste ergens nestelen, eerst van overal wat meesnoepen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79054

Guest
[USER=79054]@RD507[/USER]
Ik ken hem via WvW, en hebben op Skype verschillende gesprekken gehad, zeer gezellig! Als speler ken ik hem niet, maar vind het gezellig praten met hem waardoor ik dus ook wel graag bij hem in een stam zou willen zitten :)

Onze 4AM-chats zijn legend. Bedankt Patje :smile:
 

DeletedUser13688

Guest
@krepox Ah, oké. Ja dat is voor veel mensen een manier om 't te doen tegenwoordig. Ikzelf heb op 't moment zoveel variërend werk met verschillende multinationals dat het niet echt voelt als "op één plek" zitten, zeg maar, alhoewel ik een contract voor onbepaalde tijd heb lopen bij een onderzoeksbureau in Duitsland (zit dan vooral in Bremen en Hamburg).
 

DeletedUser76269

Guest
Willen jullie stelletje clowns eens stoppen met mijn privé naam te gebruiken? @macnate Ik heb nog nooit met jullie gesproken, niet nodig om met namen te gooien dan. Het is tegenwoordig misschien een rage om met namen te gooien als je 10 min in een spamchat hebt gezeten met iemand.. Maar dat hoeft allemaal niet, heb al problemen genoeg gehad met al die nerds hier die mijn Facebook gaan zitten stalken.

@Sandertje Hahaja pfff je wint man, zelfs ik ben niet opgewassen tegen dit niveau van achterstand.. Denk eigenlijk niet dat iemand echt weet hoe ze hier op moeten reageren, daarom dat je posts voor 95% genegeerd worden. :D Jokersbrain is ook een ramp maar hij weet het ook zelf. Ik vraag mij nu echt serieus af of jij eigenlijk al jaren een typetje speelt of dat je effectief zo bent? Anders zou ik er wel niet meer om lachen, ik begin namelijk te twijfelen. (Serieus dit)

@Rawberry Ik functioneer als derde partij voor makelaars op dit moment maar ik doe niks langer dan 2 jaar eigenlijk. Wil pas tegen mijn 30ste ergens nestelen, eerst van overal wat meesnoepen.

Je kent me onder een ander account maar neem je niet kwalijk dat je me niet meer herinnert hoor ;p wees blij dat ik je een compliment geef nadat je me geblokt had op skype omdat ik niet naar je stam wou ;p
 
Reactiescore
12
Willen jullie stelletje clowns eens stoppen met mijn privé naam te gebruiken? @macnate Ik heb nog nooit met jullie gesproken, niet nodig om met namen te gooien dan. Het is tegenwoordig misschien een rage om met namen te gooien als je 10 min in een spamchat hebt gezeten met iemand.. Maar dat hoeft allemaal niet, heb al problemen genoeg gehad met al die nerds hier die mijn Facebook gaan zitten stalken.

@Sandertje Hahaja pfff je wint man, zelfs ik ben niet opgewassen tegen dit niveau van achterstand.. Denk eigenlijk niet dat iemand echt weet hoe ze hier op moeten reageren, daarom dat je posts voor 95% genegeerd worden. :D Jokersbrain is ook een ramp maar hij weet het ook zelf. Ik vraag mij nu echt serieus af of jij eigenlijk al jaren een typetje speelt of dat je effectief zo bent? Anders zou ik er wel niet meer om lachen, ik begin namelijk te twijfelen. (Serieus dit)

@Rawberry Ik functioneer als derde partij voor makelaars op dit moment maar ik doe niks langer dan 2 jaar eigenlijk. Wil pas tegen mijn 30ste ergens nestelen, eerst van overal wat meesnoepen.
het probleem van jou is dat je jezelf superieur voelt en dat is oke , maar je moet je conversatiepartners nooit onderschatten he en hun beweegredenen begrijpen en die van mij zal je denk ik nooit juist kunnen inschatten. daar ben je iets te simpel voor. ik ben geen domme jongen en denk dat jij niet helemaal bevat hoe ik het af gebeuren zie en bejegen ;)

maar mooi om te zien dat je ook even een stapje terug kan doen en probeert dingen te bevatten.

cudos voor jou

en ps die 5% die wel reageren zijn juist degenen die ik graag zie reageren.
je moet altijd maar denken dat jou wereldbeeld best kan afwijken van de rest.
met andere woorden jou waarheid is niet die van mij en omgekeerd.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3435

Guest
Je kent me onder een ander account maar neem je niet kwalijk dat je me niet meer herinnert hoor ;p wees blij dat ik je een compliment geef nadat je me geblokt had op skype omdat ik niet naar je stam wou ;p
Dat is waarschijnlijk echt gebeurd ja, jij denkt ook dat je de paashaas bent zeker? Ik ken je niet en als ik nu zie hoe je overkomt, zou ik je nooit vragen voor een stam.. De enigste optie is Karma waar we even wat randoms opgeflikkerd hebben.

het probleem van jou is dat je jezelf superieur voelt en dat is oke , maar je moet je conversatiepartners nooit onderschatten he en hun beweegredenen begrijpen en die van mij zal je denk ik nooit juist kunnen inschatten. daar ben je iets te simpel voor. ik ben geen domme jongen en denk dat jij niet helemaal bevat hoe ik het af gebeuren zie en bejegen ;)

maar mooi om te zien dat je ook even een stapje terug kan doen en probeert dingen te bevatten.

cudos voor jou

en ps die 5% die wel reageren zijn juist degenen die ik graag zie reageren.
je moet altijd maar denken dat jou wereldbeeld best kan afwijken van de rest.
met andere woorden jou waarheid is niet die van mij en omgekeerd.
Pffff, oké coma's.
 

DeletedUser76269

Guest
Ik zal je maar @krepox noemen voordat ik ook de kerstman of sinterklaas word. Maar je bent wel snel op je dingetje getrapt he, omdat ik Aldo beter noem? Of omdat ik je naam noem, wat in mijn beleving een vorm is van beleefdheid.
 
Reactiescore
12
Dat is waarschijnlijk echt gebeurd ja, jij denkt ook dat je de paashaas bent zeker? Ik ken je niet en als ik nu zie hoe je overkomt, zou ik je nooit vragen voor een stam.. De enigste optie is Karma waar we even wat randoms opgeflikkerd hebben.


Pffff, oké coma's.
.denk dat er weinig spelers zijn die echt respect voor jou hebben en jou mening respecteren.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76132

Guest
Denk dat precies dit zelfde op jou van toepassing is,

Tzou overigens wel triest zijn niet? als mensen je op een spelletje niet respecteren.
 
Bovenaan