Met welke 10?

DeletedUser75778

Guest
Mis toch een paar namen Jeremy, Maick en Manu voor altijd afgedaan? :tongue:

Verder leuk lijstje, Thorsten, Bona, Kenneth, Inge ga je nog wel tegenkomen deze wereld verwacht ik!
 
Reactiescore
853
Mis toch een paar namen Jeremy, Maick en Manu voor altijd afgedaan? :tongue:

Verder leuk lijstje, Thorsten, Bona, Kenneth, Inge ga je nog wel tegenkomen deze wereld verwacht ik!
Nja na wereld 53 toch flink naar beneden gevallen man, wel lichtelijk teleurgesteld door hen. Verder zal ik vast wat namen zijn vergeten, het is dan ook vrij lang geleden dat ik actief een wereld gespeeld heb :)
 

Deleted User - 487776907

Guest
Bonaya:
VBVh0rh.png

Een foto zegt meer dan 1.000 woorden.
 
Reactiescore
660
Die cara pils blijft voorlopig in de rekken van de Colruyt staan @Leaving Behind .
Alsnog bedankt voor de nominatie. Moest ik willen spelen dan had ik sowieso u erbij gevraagd. Iemand moet toch farmen en ik kan me herinneren dat jij er gewoon iedereen uitstart.
 

DeletedUser75778

Guest
Die cara pils blijft voorlopig in de rekken van de Colruyt staan @Leaving Behind .
Alsnog bedankt voor de nominatie. Moest ik willen spelen dan had ik sowieso u erbij gevraagd. Iemand moet toch farmen en ik kan me herinneren dat jij er gewoon iedereen uitstart.
Haha, wijsheid voert de boventoon, goed om te horen dat je de verleiding nog altijd kan weerstaan. En ik hou me aanbevolen, maar dat spreekt voor zich!
 
Reactiescore
2.482
Aldo - @The Minion heb het altijd ironisch gevonden en ook nooit begrepen dat Aldo 'The Minion' heet op het AF. Hij is alles behalve een hulpje. Een van de meest complete TW'ers die ik ken. Niet alleen een account wordt naar een hoger niveau getild door hem, maar ook stammen hebben zijn toevoegende waarde kunnen ervaren. Tactisch, technisch, sociaal in-game en ondanks je dyslexie ook nog eens een actieve, welbespraakte AF'er. Ik vind het tof dat je een modt bent geworden, maar hoop je zo snel mogelijk terug te vinden in het spel zelf.

In mijn ogen heeft een mod een diende functie. Daarom ben ik heb daarna laten veranderen + ik had geen inspiratie. En uiteraard leuk om weer eens in een lijstje vernoemd te worden.
 

DeletedUser78825

Guest
Ondanks dat mijn kennis lichtjes beperkt is, ga ik ook proberen een lijstje in elkaar te knallen :eek:
Deze spelers zijn niet allemaal actief op Wereld 60, maar zijn toch mensen waar ik persoonlijk op deze wereld graag bij in de stam zou zitten.

Jannes - @jokersbrain
Ik heb genoten van met Jannes in een stamchat te zitten, en heb ook met hem zeer goede gesprekken gehad. Ook was hij de eerste die echt potentieel in mij zag als speler en heeft ook bepaalde zaken voor mij geregeld, waardoor ik nu bepaalde kansen heb om te groeien als speler. Hiervoor zal ik hem altijd dankbaar zijn en hoop ooit bij hem in een stam te zitten op een volwaardige manier.

PS: Je bent een beetje raar, Jannes :eek:

Bonaya - @Single Malt
Bonaya heb ik oorspronkelijk leren kennen via WvW, waar hij al een gezellig persoon was. Nu heb ik hem ook als speler een beetje leren kennen al, en heb ik ook al verschillende goede gesprekken met hem gehad. Deze held is ook wel altijd in voor een grapje en kan het goed met hem vinden.

Inge - @Serenity
Buiten dat ze me vergeten was :oops:, heb ik genoten van met Inge in een stamchat te zitten en met haar te praten. Ik zou met plezier bij haar in een stam willen zitten, ditmaal op een volwaardige manier. Zou ik niet eens over moeten nadenken.

David - @Leaving Behind
Met David zou ik zeer graag in een stam willen zitten. Ondanks dat ik hem nog niet zo lang ken, heb ik met hem al zeer interessante gesprekken gehad en blijkt dat wij over verschillende zaken dezelfde visie delen, wat het altijd wel gezellig maakt. Een grapje zit er ook wel geregeld in. Met hem spreken is gewoon genieten en ik ben zeer blij dat ik hem heb ontmoet.

Lennart - @Spamkaboutertje
Met Lennart zou ik ook graag meer in een stam zitten, en dan hopelijk niet teveel afgedroogd worden in schaken :oops: Ik moet me nog wel bewijzen in Pokémon Showdown tegen hem. Want dat hebben we tot nu toe alleen nog maar zitten uitstellen. Is zoals de rest ook zeer aangenaam in de omgang.

Laurens - @dragonshield3
Hem kom je ook echt overal tegen. Ken Laurens niet zo heel goed, maar heb al veel over hem gehoord, waardoor ik zeer graag bij hem in de stam zou willen zitten. Denk ook dat ik van hem nog wel heel wat dingen bij zou kunnen leren, dus vandaar staat hij dus ook op dit lijstje. Lijkt me ook wel een heel aardige kerel, die meer als genoeg zelfvertrouwen heeft.

@RD507
Ik ken hem via WvW, en hebben op Skype verschillende gesprekken gehad, zeer gezellig! Als speler ken ik hem niet, maar vind het gezellig praten met hem waardoor ik dus ook wel graag bij hem in een stam zou willen zitten :)

De spelers van Nice Ult Amumu
De spelers van dit account ken ik totaal niet, maar mensen met dezelfde interesse buiten TribalWars om zijn altijd wel gezellig en geeft ook genoeg mogelijkheden voor gesprekken als je eens zin hebt om over iets anders te praten. En tussendoor eens een spelletje spelen kan helemaal geen kwaad!

Sorry dat het lijstje niet zo uitgebreid is, heb de griep maar had @Leaving Behind beloofd het vandaag af te hebben :eek:
 

DeletedUser75778

Guest
David - @Leaving Behind
Met David zou ik zeer graag in een stam willen zitten. Ondanks dat ik hem nog niet zo lang ken, heb ik met hem al zeer interessante gesprekken gehad en blijkt dat wij over verschillende zaken dezelfde visie delen, wat het altijd wel gezellig maakt. Een grapje zit er ook wel geregeld in. Met hem spreken is gewoon genieten en ik ben zeer blij dat ik hem heb ontmoet.
Groot compliment, dankjewel!

Leuk lijstje verder! Zitten een paar geweldige spelers tussen.
 
Reactiescore
3.541
Jannes ouwe drammer, wanneer kom je hier weer spelen? Ik mis je 51-posts!

Ik weet niet of deze wereld mentaal klaar is voor mij :p Ik bekijk de opties nu ik accloos ben. Had graag een nieuwe wereld gestart maar ik speel geen werelden meer zonder uitkijktoren. Dus misschien zoek ik mij in de tussentijd wel iets wat mij aanstaat!
 
Reactiescore
12
Dat je weer gaat rennen zoals op W42 en dat je dan weer gaat beweren dat je al lang gestopt was. Ja het is dan ook echt super bijzonder dat je recaps kan sturen hé? Op een pakketjeswereld was het al lang gedaan. Ik vind het gewoon hilarisch om jou zo te zien kutten, terwijl je jezelf nog steeds in de bovenste lade van TW'ers durft te zetten.

Oké, dus je hebt nooit vuil gespeeld gespeeld maar je hebt wel nooit een NAP gehad met Nowhere.. Het is niet jouw beslissing om te bepalen wanneer je een NAP gewoon even aan de kant kan zetten, je kon de termijn opzeggen en dan aanvallen. Maar goed, zo verstandig ben jij dan ook gewoon niet. Ja tuurlijk had je dat opgevangen op W42 als je er was, alleen jammer dat je de grootste bek van het hele AF had maar opeens wel 'weg was' toen de actie begon. Maar ja inderdaad je bent natuurlijk erg goed in deffen en het account stond er goed voor haha.

Ja het enigste verschil tussen ons twee is dat ik werelden win.. Dan heb ik het niet over van die belachelijke werelden zoals vroeger waar de wereld op voorhand al gewonnen was omdat je bij een OP groepje kon gaan spelen. Ik heb mezelf de laatste jaren genoeg bewezen, aangezien dat er telkens weer van die clowns zoals jij kwamen die ik dan toch de mond kon snoeren. Je ziet nu zelf ook wel op W60 in hoeverre jij effectief een speciale speler bent, ik hoop dat je dat deze keer ook echt beseft. Respect? Ik heb nul respect voor iemand die op het AF altijd stoer loopt te doen, om dan uiteindelijk niks te presteren in de laatste 4 jaar. Nee sorry, nul respect voor hoor.

Ik speel hier zelf niet nee, al zou ik Nowhere graag willen komen helpen. Ik ben blij dat ik de 'coma's' vergeet, zou iedereen blij met zijn denk ik. Hahaha manman, wat ben jij toch een hopeloos figuur. :D


Ik verwijs je graag naar de twee laatste zinnen van mijn voorlaatste alinea.

ik zeg amen en jasey for president wie stemt er mee met mij?
Want zon tw god kunnen we alleen maar op onze knietjes bedanken , dat hij hier bij ons wil zijn en met ons de goede momenten wil delen en uiteraard zijn wijze woorden:)

altijd dienstbaar voor jou mijn jasey:)

met vriendelijke groeten,
rogier.
ps ik vergeet jokersbrain ook zon tw god , ook alle hulde voor jou uiteraard:)

en bij jou rawberry, zijn de ogen nu eindelijk ook geopend zie ik goed zo man :)

want laten we eerlijk zijn , wat zou tw .nl zijn zonder jasey? echt niet waar het nu staat , dus ga zo door mijn tw god en maak ons trots:)

Waarom posten hier zoveel bekende namen?

En is Sandertje dan Rogier (vito? )
ja dat klopt, maar jij bent toch ook een grote van fan onze .nl twgod jasey mag ik toch hopen?

ik wil een fanclub gaan openen met als enige doel pp punten vergaren voor hem , zodat die nooit tekort komt, doe je ook mee thorsten? om ons idool nog even dat beetje extra te geven , zodat die bovenop het pownen wat hij al deed , ook wat met pp kan smijten, zonder er voor te hoeven betalen , zodat die de wat mindere tw goden, die dat zeer zeker gebruiken, kan evenaren en weer overstijgen?


Ik denk dat jij de enige persoon bent die mensen aan het vervelen is op dit moment. :rolleyes:

Iemand verder zin om een lijstje te posten?
he joy niet zo negatief over mijn idool he!!! anders kom ik je halen , want niemand anders als jasey mag hier stoer doen:cool:


En ik ben echt blij dat ik hier niet jasey , mikee3 of jokersbrain tegenover me had gehad tijdens de aanvalswave van 2 dagen , ipv de spelers van faith , anders was het anders afgelopen met me:)

verliezen van je tw god is uiteraard niet erg, maar liever speel ik natuurlijk wel door:)

Ik heb trouwens nog wel een verzoekje.
zou je me ooit onder je vleugels kunnen nemen en me echt kunnen leren hoe tw juist te spelen?


en om maar even wel on topic te blijven met welke 10:
naja ik heb er maar 3 helaas de rest kan hier niet aan tippen
jasey
mikeee3
jokersbrain

mijn favorieten:)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
12
ik ben alleen positief over jou en dat snap je niet?
slecht eigen beeld dan of zo?
lijkt me niet nodig hoor;)
want ik heb je best hoog zitten:)
ik zoek nog een pro speler die het voortouw kan nemen op mijn account , dus als je wilt mag je er bij op hoor, dan kan ik nog veel leren:)
 
Reactiescore
3.541
ik ben alleen positief over jou en dat snap je niet?
slecht eigen beeld dan of zo?
lijkt me niet nodig hoor;)
want ik heb je best hoog zitten:)
ik zoek nog een pro speler die het voortouw kan nemen op mijn account , dus als je wilt mag je er bij op hoor, dan kan ik nog veel leren:)


Gaat veel pp kosten :eek: Maar eerlijk waar ik denk dat het niveau verschil tussen ons zo hoog is het niet zal werken tussen ons :(
 
Bovenaan