Met welke 10?

DeletedUser

Guest
Nah, kan van het ene op het andere moment volledig omslaan. Al vind ik z'n zus wel lekker.
 

DeletedUser13688

Guest
Ingame hoopt hij zo politiek manipulatief/strategisch als Frank underwood te kunnen zijn, maar op het AF gedraagt hij zich eerder als de acteur die het karakter speelde
 

DeletedUser3435

Guest
Als je Jasey wat beter leert kennen is het best een goede kerel. Op het AF is het een eikel hihi
Jezus Thorsten gaan we meer met dit emotioneel gedoe beginnen. Laat mij nu eens een paar uurtjes plezier hebben met de nieuwe generatie KingRingo's.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ingame hoopt hij zo politiek manipulatief/strategisch als Frank underwood te kunnen zijn, maar op het AF gedraagt hij zich eerder als de acteur die het karakter speelde

Voor de noobjes, dat is die kerel van House of Cards.
 

DeletedUser78825

Guest
Maak eerst eens een lijstje en ga dan spammen in de praathoek :eek:
 

Deleted User - 487776907

Guest
Toch maar even opzoeken vooraleer je dat statement hier op tafel gaat leggen hoor ;)
 

DeletedUser13688

Guest
Ach, ik hoef me niet te bewijzen. Als het een belediging is (99.9% zeker), dan boeit het mij ook niet. Gezeik van krepox is als het gejank van het kind van de buren. Ja, het is irritant, maar je negeert het gewoon en denkt “gelukkig is het verder niet mijn probleem”
 

DeletedUser3435

Guest
Ach, ik hoef me niet te bewijzen. Als het een belediging is (99.9% zeker), dan boeit het mij ook niet. Gezeik van krepox is als het gejank van het kind van de buren. Ja, het is irritant, maar je negeert het gewoon en denkt “gelukkig is het verder niet mijn probleem”
Ja gaat echt lekker, dat negeren. Ik hoop wel dat het kind van je buren verbaal niet sterker is dan jij, dat zou wel echt een blamage zijn. :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13688

Guest
Ik ben volgens mij best sterk verbaal hoor.

Het is niet zo dat ik door het gebrek aan beledigingen en een grote bek op het AF geen verbale vaardigheden heb. Zou ook professioneel niet echt passen.
 

DeletedUser3435

Guest
Ik ben volgens mij best sterk verbaal hoor.

Het is niet zo dat ik door het gebrek aan beledigingen en een grote bek op het AF geen verbale vaardigheden heb. Zou ook professioneel niet echt passen.
Ja je maakt echt een sterk punt tot nu toe.. Je spreekt jezelf tegen, jouw vergelijkingen gaan nergens over en je durft op de meeste posts niet direct in te gaan. Nu moet je niet naar het professionele wereldje gaan grijpen, daar zal ik je in alle waarschijnlijkheid ook overklassen en dat staat helemaal buiten dit spel. Blijf gewoon een komisch duo vormen met @Sandertje, laat het serieuze achterwege alsjeblieft.
 

DeletedUser13688

Guest
Hoezo spreek ik mezelf tegen dan? :) rogier en ik kunnen het prima vinden, maar we zijn toch echt hele andere personen hoor.

En natuurlijk, je overklast me waarschijnlijk heel zwaar. Daarom is het nodig dat je dat hardop gaat zeggen (terwijl je niet eens weet wat ik doe, heb gedaan of heb bereikt).
 

DeletedUser3435

Guest
Hoezo spreek ik mezelf tegen dan? :) rogier en ik kunnen het prima vinden, maar we zijn toch echt hele andere personen hoor.

En natuurlijk, je overklast me waarschijnlijk heel zwaar. Daarom is het nodig dat je dat hardop gaat zeggen (terwijl je niet eens weet wat ik doe, heb gedaan of heb bereikt).
Dat je het zou negeren maar je negeert het niet. Je zou 'Krepox' niet kennen, je gaat wel uitspraken doen over mij. Meestal reageer je ook maar op de helft van de post.. Dus nee je bent hier verbaal allesbehalve sterk, ben je ook nooit geweest overigens. Daarom dat jij en Vito het waarschijnlijk ook goed kunnen vinden ja. Lees 'in alle waarschijnlijkheid', je zult allesinds geen beroep uitoefenen waar begrijpend lezen belangrijk is.
 

DeletedUser13688

Guest
Ben ik nou gek, of zeg jij in alle waarschijnlijkheid en ik “waarschijnlijk”. Volgens mij moet jij nog eventjes oefenen, knaap.

Daarnaast ga ik niet op alles in omdat veel van wat je zegt niet relevant is.

En ik kan je uiteraard negeren... maar herlees de analogie: als het kind van de buren. Uiteraard van ik in het echt niet zeiken tegen de buren over hun baby, maar God almachtig, iedereen die uren lang dat gejank aan moet horen fantaseert weleens over dat je gewoon kunt zeggen “Hey, hou je mond eens”. Het mooie aan het internet is dat je deels een dergelijke fantasie kunt uitleven.
 

DeletedUser3435

Guest
Ben ik nou gek, of zeg jij in alle waarschijnlijkheid en ik “waarschijnlijk”. Volgens mij moet jij nog eventjes oefenen, knaap.

Daarnaast ga ik niet op alles in omdat veel van wat je zegt niet relevant is.

En ik kan je uiteraard negeren... maar herlees de analogie: als het kind van de buren. Uiteraard van ik in het echt niet zeiken tegen de buren over hun baby, maar God almachtig, iedereen die uren lang dat gejank aan moet horen fantaseert weleens over dat je gewoon kunt zeggen “Hey, hou je mond eens”. Het mooie aan het internet is dat je deels een dergelijke fantasie kunt uitleven.
Jij bent gek ja want het ging over je zinnetje daarna, 'knaap'. Oké leuk statement, ik denk dat je te veel met Vito communiceert. Moest ik overigens alle irrelevante berichten van jou negeren, dan hadden we nu geen discussie.

De oude is er ook nog. Misschien wel de nieuwe aan het opleiden?
Serieus? Haha dat is mooi, hem samen met Vito en Rawberry op dit AF.. Wat een droom zou dat zijn.
 
Bovenaan