Met welke 10?

DeletedUser3435

Guest
Wauw Jasey, jij hebt echt social skills man! Ben er jaloers op!
Ja ik denk dat diegene die mij kennen daar wel over kunnen oordelen, dus laat het 'Jasey' achterwege alsjeblieft. Gaan jullie nu beiden nog lijstjes posten of gewoon een beetje doorhuilen?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Houd het nou weer bij W60 aub. 90% hoeft deze shit niet te lezen, danku
 

DeletedUser3435

Guest
Houd het nou weer bij W60 aub. 90% hoeft deze shit niet te lezen, danku
Dwingt iemand jou dan om dit te lezen? Wees blij dat er zelfs iets gepost wordt, posts brengen activiteit met zich mee. Iets wat dit AF wel kan gebruiken, geen azijnzeikers die toch hun zegje maar eens even moeten doen. Op werelden waar je meer dan 1000 posts per week had, kwamen alleen de mods soms eens wat zeggen over dat het relevant voor de wereld moest zijn. Laat staan dat de spelers zelf hier moeten komen zeuren op een AF dat 3k posts heeft op 2 maanden. Dan vraagt iedereen zich af waarom de 'betere' spelers allemaal naar de classic verdwijnen.. Wat een hopeloze bende zeg.
 

DeletedUser13688

Guest
@w60: krepox heeft er niets over te melden en spamt naar mijn inzien alleen maar haat jegens hen die er wel spelen.

En calamity, anders post je ff over hoe graag je wel jiet bij mij in de stam wilt zitten!
 
Reactiescore
90
Ja ik denk dat diegene die mij kennen daar wel over kunnen oordelen, dus laat het 'Jasey' achterwege alsjeblieft. Gaan jullie nu beiden nog lijstjes posten of gewoon een beetje doorhuilen?

Zie hier maar één persoon huilen en dat ben jij :eek:.

Niemand dwingt jou ook om een forum van een wereld met volgens jou minder kwalitatieve spelers onder te spammen met 'azijngezeik'.
De activiteit die dit meebrengt is enkel negatief en hoort simpelweg niet thuis in het 'Met Welke 10' topic. xo
 

Deleted User - 487776907

Guest
@krepox Nog steeds iemand achter je aan lopen om al dat zand weg te vegen wat uit je kut valt zo te zien. Ik hou wel van jouw postgedrag, lekker cynisch :D
 

DeletedUser3435

Guest
Zie hier maar één persoon huilen en dat ben jij :eek:.

Niemand dwingt jou ook om een forum van een wereld met volgens jou minder kwalitatieve spelers onder te spammen met 'azijngezeik'.
De activiteit die dit meebrengt is enkel negatief en hoort simpelweg niet thuis in het 'Met Welke 10' topic. xo
Nee niemand dwingt mij inderdaad, daarom dat ik er ook zelf voor kies. Jij bent niet echt goed in deze spelletjes hé? Ja en jouw posts horen ook enkel thuis in het 'ik ben 12 en heb aandacht nodig' topic.

@w60: krepox heeft er niets over te melden en spamt naar mijn inzien alleen maar haat jegens hen die er wel spelen.

En calamity, anders post je ff over hoe graag je wel jiet bij mij in de stam wilt zitten!
7d7.jpg
 

DeletedUser75778

Guest
Jasey, laat je mijn lieftallige medespelers nog een piepklein beetje in hun waarde? :tongue:
 

DeletedUser

Guest
Jasey is ook niets veranderd zie ik. Om moedeloos van te worden.
 

DeletedUser3435

Guest
Jasey, laat je mijn lieftallige medespelers nog een piepklein beetje in hun waarde? :tongue:
Haha jezus zeg David, moet een leuke accountchat zijn. :D

Jasey is ook niets veranderd zie ik. Om moedeloos van te worden.
Ja dat kan ik ook over jou zeggen natuurlijk.. Dat je nog steeds terugkomt om dan weer geownd te worden en een paar maandjes weg te blijven. Dat proces blijft zich ook maar herhalen, daar word jij volgens mij ook moedeloos van.
 

DeletedUser75778

Guest
Haha jezus zeg David, moet een leuke accountchat zijn. :D
Haha, ik vermaak me wel degelijk prima! En ik moet natuurlijk in de bres springen voor de beste kerels als jij plotseling het AF weer bestormt haha. :biggrin:
 

DeletedUser

Guest
Ja dat kan ik ook over jou zeggen natuurlijk.. Dat je nog steeds terugkomt om dan weer geownd te worden en een paar maandjes weg te blijven. Dat proces blijft zich ook maar herhalen, daar word jij volgens mij ook moedeloos van.

Haha, ik speel helemaal niet. Al een jaar niet. Wat lul jij nou.

Mijn account is overigens maar 1 keer geownd, al speelde ik toen inderdaad niet meer.
 

DeletedUser3435

Guest
Haha, ik speel helemaal niet. Al een jaar niet. Wat lul jij nou.

Mijn account is overigens maar 1 keer geownd, al speelde ik toen inderdaad niet meer.
Je bent slimmer geworden, proficiat! Oh ja sorry, je speelde natuurlijk niet meer. Kijk @Sandertje, je bent niet de enigste die altijd op een bijzondere wijze kan verdwijnen.

Haha, ik vermaak me wel degelijk prima! En ik moet natuurlijk in de bres springen voor de beste kerels als jij plotseling het AF weer bestormt haha. :biggrin:
Haha ja, al is het niet mijn schuld dat jij hem als medespeler gekozen hebt.
 
Bovenaan