Met welke 10?

Reactiescore
12
nogmaals krepox en mike zijn noobs;)
en jij bent hun slaafje en kata gebruik is idd teken van zwakte.
hooguit 10 kata voor de verzamelplaats
 

DeletedUser76269

Guest
1. The American Sniper
2. Calamity.
3. Murena
4. The Alcoholic Dream
5. I Just Knocked You Out
6. SiLeNt nObLeR
7. The owner3
8. .Finis court
9. Don pablito
10. Itdarky

Dit lijstje is gebaseerd (buiten eigen stamleden om uiteraard) op stats of ervaringen van eerdere werelden.

The alcoholic Dream - Is dan ook een klein beetje gebaseerd op de naam uiteraard :p. Verder ben ik wel benieuwt wat hun nog gaan laten zien en welk team er op het account rond loopt.
Calamity. - Is ook voornamelijk gebaseerd uit interesse naar hoe ze het verder gaan doen in deze wereld.
Don pablito - gebaseerd op het feit dat ik wel van oda hou en ze nummer 1 staan op de ranglijst in dat opzicht. Ook zijn het aardige spelers voor zover ik van contacten heb gezien.
Itdarky - Nummer 1 op de lijst verslagen aanvallers als ondersteuner. Een speler die veel overheeft voor stamgenoten hoort ook beloont te worden in deze top 10.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Waarom precies nieuwsgierig naar wat wij brengen als ik vragen mag? :eek:
 

DeletedUser76269

Guest
ergens heb ik jullie wel hoog zitten en ik denk jullie ook te herinneren van een eerdere wereld (buiten 53 om). ook een redelijk interessante ligging als ik het zelf zeg
 
Reactiescore
2.039
Sws ekte OG. Na al die tijd nog steeds niet achter wat m'n originele AF was, wel jammer anders kon ik net als robbeke Krepox en Drakenschild cool doen

En wederom mijn vraag is de bangalijst nog steeds een ding? Asking for a friend
 

DeletedUser3435

Guest
krepox was een kneus idd, want voelde zich echt beter toen als de huidige top, terwijl hij net mee kon komen.

oke top robin , want je kwam er nog al moeilijk vanaf terwijl je wel erg graag wilde stoppen.
als je ooit nog eens rustig wilt beginnen spreek me aan dan doen we rustig aan iets beginnen.

klopt dragonshield je zal allicht bekender zijn als ons tegenwoordig , maar dat zegt ook weinig over wat dan ook natuurlijk. behalve dan dat de huidige spelers je naam beter kennen.
zegt weinig over kunde etc

wietse robin en ik zijn er al vanaf w1 met teveel ervaring , dus naja het is wat het is he

en leo spreek me ingame eens aan ik speel op vito als je hier ook speelt op 60

maar om toch on topic te blijven
wietse
leo
ik
robin als die zou willen
zou mooie stam zijn en dan komen er van zelf spelers vanuit de buurt bij als we doen wat we moeten doen
Daar is ie weer, hopeloos ventje. Je bent nog steeds een analfabeet zie ik, mooi om te zien dat verstand niet bij iedereen met de jaren komt. Moet ik je er even aan herinneren aan hoe hard je geowned werd op W42? Ga please weer spelen en laat eens wat zien, een meerwaarde op dit forum ben je niet.

Begin al maar een excuus te verzinnen waarom je geownd gaat worden trouwens... Natuurlijk is de NAP niet respecteren één van je geweldige tactieken maar zelfs dat gaat je nog niet redden tegen je buur. Zo mooi dat je dan twee werelden achter elkaar moet gaan rennen. :D

Dat ben je vast! ;)

Met Krepox.. pff die ken ik niet echt meer. Kan me vaag herinneren dat 't een lastig AF figuur was.
Dus je kent me niet meer maar daarna ga je mij en Mike wel vergelijken met iemand zijn uitstraling hier op het AF? Jij bent net zoals die lieve Vito hierboven ook nog steeds echt een bijzonder intelligente jongen zie ik. Leef zo niet in het verleden jongens, jullie hebben op een paar werelden gepresteerd door leuke omstandigheden. Dat wilt niet zeggen dat je 5 jaar later nog eventjes stoer moet komen doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan