Met welke 10?

DeletedUser77710

Guest
Heeft niks met negativiteit te maken meer met feiten.

Feiten kan je ook eens zeggen en dat niet elke dag herhalen. Elke wereld opnieuw hoor ik altijd: ooh wat was het vroeger veel leuker en actiever, was iedereen volwassener, en was iedereen pro.

Kdenk dat iedereen dat weet :D
 

DeletedUser77710

Guest
HIj heeft nooit meer gelogd op het account na de kata's dacht ik. En hij heeft het volste recht de naam in zijn handtekening te zetten, want hij heeft een mooie prestatie gezet op het account mr madness. Jammergenoeg werd het imago van heel goed naar heel slecht gegaan.

Ik had zelf kata's op mijn account, ja. En dit had oele ook al zeker door en heeft er nooit iets op gezegd, tot Kane ging gaan kata'en. Ik heb nooit iets misgedaan met mijn kata's. Dus dat je mij gaat aanklagen dat ik kata's heb, is echt...

Er waren er ook maar max 100 dacht ik, sommige mensen hebben dat standaard in hun clear...

Top, mooi dat je het met me eens bent. Volgende keer niet weer 300 kata's in je clears zetten dan.
 
Reactiescore
7.931
Ik zeg ook nergens dat je ze gebruikt hebt. Maar met een normale gedachtegang omtrent kata gebruik plaats je er niet 300 in een clear. Daar zit een idee achter en zoiets gebeurd niet per ongeluk.
 
Reactiescore
2.303
Hou gewoon je mond Lucas.
 
Reactiescore
2.507
Ik had nooit het ww moeten vragen op dat acc. Jan is hoofdspeler spam hem onder (wait)
 
Reactiescore
12
Waarom nieuw af acc Rogier? :D
omdat ik vito niet meer kan beheren weet het w niet meer.

was eens een update en toen was het weg , want ik sla alles binnen firefox op die het onthoudt.

.
Als Rogier nou eens zijn pillen zou pakken.

en welke pillen zou ik eens moeten pakken dan?

ik kom hier eens na paar jaar tijd beetje de boel op schudden en dan moet ik ineens aan de sanex of welke shit dan ook^^

je weet dan ook beter als welke ander dat ik toch niks serieus meen wat ik hier post. het is puur de boel beetje opschudden en lachen om de reacties , want menigeen is echt te serieus hier.

heilige kak. Word wakker, check TW en eerste wat ik zie is Rogier die over z'n micro penis begint :')

ja dat is een serieus probleem wietse die je niet moet onderschatten:(

mensen noemen me meneer pinkie:(
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser50262

Guest
Bizar hoe weinig lijstjes worden geplaatst, de verhouding is 1/50 posts? Om niet hypocriet te zijn:

et Murus Magnificum
Scientia Potentia Est.
Calamity.
Initium Novum
Nowhere in the sun
Mysterious Individual.
Consequence of Ignorance
Unexpected Love.
Tactical Infected.
Mystic Shadow


Toelichting:

[X] Naam in latijn of die gewoon heel cool klinkt in het engels (meestal raakt het je onmiddelijk).
[X] Met een '.' in de naam weet je ook dat je goed zit.
[X] Vaak nieuwe accounts, dus zal wel een top-team op zitten.
 
Reactiescore
3.582
Mijn leider van astra* was je niet hoor, en ik had t ook niet over een wereld. Ik herinner me iets van het AF, jij en krepox denk ik?

W42 speelde hij op het account met de naam van zijn AF hier. Was toen leider van de stam Stuff, zijn acc had front met Mike (Grommende tijgers) en zo ook dus Seau. Aangezien ze op het AF een gevecht hadden over kata gebruik kwam Krepox zich regelmatig mee moeien in de discussie.
 
Bovenaan