Met welke 10?

Reactiescore
12
Eej rogier, hou u es kalm :)
Hij stond vorige classic nog nr 1...

Snipen is geen kunst meer als je makkelijk 10ms gaps sniped, dan is 80% van de community pro...
ik hou ook wel een beetje van jou hoor;)

beetje robin in zijn waarde laten ganster, niet zo lelijk doen robin is een goede gozer.

maar je kent me toch, ik ben die gast die altijd beetje loopt te schoppen.

maar kunstjes kennen geeft je nog geen garantie dat je top 3 zal staan.
er komt nog wel iets bij om top wat dan ook te kunnen staan.
inzicht is 1 ding en bedenk de rest maar zelf

leaving behind beter gaan we niet meten , want die van mij is maar 6cm:(

speel je hier ook mijn mede groninger dutch holleder?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
12
mij niet negeren he jij gangster.
daarvoor hebben we te vaak te veel tezamen werelden gedaan
 
Reactiescore
12
nee ik zou hem beter kleintje moeten noemen ,maar dat is geen goede tw naam:(

ben al door 10 vrouwen weg gewezen , omdat ik niks klaar speelde:(

maar gelukkig heb ik tw nog waar ik wat kan pownen :)
 
Reactiescore
12
ja heb je ook een micro penis dan?
je wil niet weten ik haalde hem uit men broek en dat meisje lachte en toen was het weer klaar;(

maar hoe gaat hij robin alles goed?
 
Reactiescore
12
maar het is wat het is, robin is goed , dutch gangster is goed, ik is goed en goed dat is allemaal ouwe poep vanaf het begin.
het is makkelijk voor nieuwe spelers om te vergeten , dat elke move komt voort uit wat de oude garde geleerd heeft en bedacht heeft.

zonder ons had je geen cancelsnipe gehad geen 4 edels in 1 sec etc

en je kan nog zo goed zijn in wat je doet , maar zonder eerdere ervaringen had je geen weet gehad van dat alles.

dus wees dankbaar voor onze ...
 
Reactiescore
12
mooi man heb ik eens iemand die gelijk gezind is:)

hoe groot is die van jou dan, toch niet kleiner als die van mij?

heb je wel eens gehad dan dat een meisje je uitlachte?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77710

Guest
o dus jij zegt dat je 100 % altijd raak schiet?
waarom ben je dan nog nooit nr 1 geweest?
als je zo perfect bent dan moet je elke wereld domineren toch?

alsjeblieft een kneus blijft een kneus is een kneus en zal altijd een kneus zijn.

elke speler die zich enigszins goed noemt geeft zichzelf meer als 1 kans om een snipe te doen, dat heeft weinig met kunde te maken ,maar meer met kansbereking

Ik kan snipen binnen de 50 ms, de eerste keer in heel mn tw carriere dat ik me pro voel
 

DeletedUser13688

Guest
Ik kan snipen binnen de 50 ms, de eerste keer in heel mn tw carriere dat ik me pro voel
Ik gun je je momentje :p

De eerste keer dat ik mij pro voelde in heel mijn TW carriere was toen ik het fakescript samen met tribalwarsmap gebruikte om elke barb in mijn 50x50 te exporteren als bb-codes, in het fakescript te zetten en om zo te farmen, de berichtjes spaarde in "farm folder", bookmarks ervan maakte, en een simpel scriptje had ingesteld die "gescoute buit/80" berekende om zo ideaal te farmen zo'n 4 jaar voordat het FA überhaupt bestond :D!
 
Reactiescore
7.931
Beetje nonsens om de lengte van elkaars pik op te meten @dragonshield3 & @Sandertje
Desondanks mag ik toch hopen voor de community, die tegenwoordig gedomineerd wordt door new gens, dat de naam Vito Corleone toch iets bij jullie oproept. Zulk soort mensen hebben vanaf minuut 1 het spel gevormd zoals wij het nu kennen. Dit is een feit en daar kan men niet om heen. Enig respect is op zijn plaats en om linkjes vragen getuigt daar niet van.

Klopt, echter is de arrogantie en het 12 jarige gedrag van de huidige community (te voorbeeld deze hele discussie om niks) ook de reden dat dit spel aan het einde zit.
 

DeletedUser77710

Guest
Klopt, echter is de arrogantie en het 12 jarige gedrag van de huidige community (te voorbeeld deze hele discussie om niks) ook de reden dat dit spel aan het einde zit.

Of die constante negativiteit, dat maakt het spel er natuurlijk ook niet leuker op.
 
Bovenaan