Met welke 10

Reactiescore
1.089
Beide ja, CL11 en W16. CL11 is Sverre met @Ben Howard. toendertijd gestart op CL11.
 

DeletedUser75892

Guest
Gig Graham was toch ook vd classic?


Dan heb ik me vergist, Of was het ook op de classic??
@sseg kan daar vgm wel mee helpen, Dacht classic 9 of 11

Beide ja, CL11 en W16. CL11 is Sverre met @Ben Howard. toendertijd gestart op CL11.
^
De Sukke doelt inderdaad op Sverre. Ik heb W16 met Sverre op Gig Graham II gespeeld alvorens ik overstapte op Muchas Maracas. en dan CL11 was ik inderdaad samen met Sverre gestart. Echter had Sverre al vrij snel weinig zin/motivatie door omstandigheden op CL11 en hebben Jop en Dorine het daar grotendeels opgenomen.
We zijn ook nog eens op W37 gestart maar vrij snel gestopt ook.
 
Reactiescore
479
^
De Sukke doelt inderdaad op Sverre. Ik heb W16 met Sverre op Gig Graham II gespeeld alvorens ik overstapte op Muchas Maracas. en dan CL11 was ik inderdaad samen met Sverre gestart. Echter had Sverre al vrij snel weinig zin/motivatie door omstandigheden op CL11 en hebben Jop en Dorine het daar grotendeels opgenomen.
We zijn ook nog eens op W37 gestart maar vrij snel gestopt ook.

Was ook een leuk acc.
Sws de hele Mental groep was nais.
 
Reactiescore
660
Donatello zat op het andere eind van er spectrum. Ver ver ver ver ver vandaan van deze toppers!
Der zijn er maar weinig die zichzelf in een top 10 lijstje zetten.

Van die lijst hebben er maar weinig een wereld gewonnen, donatello daarentegen....
Maar goed, slechte spelers waren het zeker niet.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.745
Het is maar net met welke maatstaven je wilt meten.
 

DeletedUser75892

Guest
Ik vond Donatello ook één van de beste die ik tegen het lijf gelopen ben in het afgelopen decennia op dit spel. @robbeke
 
Reactiescore
660
:p
Ik vond Donatello ook één van de beste die ik tegen het lijf gelopen ben in het afgelopen decennia op dit spel. @robbeke

Ik niet. Een arrogante omhoog gevallen debiel is hij.

Het was een erg jong gastje toen @Duckje en zijn gang éénogen in het blindenland, wat w1 toen was, domineerden. Hij gedroeg zich in het begin inderdaad een beetje zoals Laurens nu.:p
Daarna heb ik hem beter leren kennen en zelfs in Brasschaat eens een pint mee gepakt.
Prima kerel.
 
Reactiescore
656
Met Welke 10 is altijd maar een beetje smeken voor likes, dus ik ga het hebben over de spelers waarbij ik niet meer in de stam wil ;).

1: Peanut 007 van W47, wat een baasjes waren dat. Kata's op stamgenoten hun front gooien + echt kwalitatief hoge uitspraken in PM's met de tegenstander.

2: Warre, het is altijd maar saai als een stam goed loopt, dus een Warre is altijd een mooie aanvulling. 'te goed om te VV'en', maar wel kritiek geven als het fout gaat. Wat een topper!

3: John, zelfde verhaal als Warre. Met beide het genot gehad om in de stam te zitten op W47. Beste TW tijd ooit!

4 Stan, Doctore van W49, net een klein kind soms, want als je ook maar 1 dorp over de lijn ging edelen, dan ging het account weer op delete. Genot om naast te liggen.

5 Rebecca, co gehad op W47, wow! De verhalen doen de reputatie niet waar. Wat een gezellige meid met de benodigde TW skills. Nooit problemen mee gehad, want ze zorgde nooit voor ophef.

6 Dennis D, co gehad op W47, damn wat een feest. Uitspraken om me oren gekregen als: ik ga voor de trein springen om 10:00, alleen zodat je weet dat ik het ben. Puur genot om mee te spelen, want wie houd niet van dit soort uitspraken om je dag te verzieken.

Meer mensen kan ik jammer genoeg niet bedenken....
Sorry <3
 
Reactiescore
660
Met Welke 10 is altijd maar een beetje smeken voor likes, dus ik ga het hebben over de spelers waarbij ik niet meer in de stam wil ;).

1: Peanut 007 van W47, wat een baasjes waren dat. Kata's op stamgenoten hun front gooien + echt kwalitatief hoge uitspraken in PM's met de tegenstander.

2: Warre, het is altijd maar saai als een stam goed loopt, dus een Warre is altijd een mooie aanvulling. 'te goed om te VV'en', maar wel kritiek geven als het fout gaat. Wat een topper!

3: John, zelfde verhaal als Warre. Met beide het genot gehad om in de stam te zitten op W47. Beste TW tijd ooit!

4 Stan, Doctore van W49, net een klein kind soms, want als je ook maar 1 dorp over de lijn ging edelen, dan ging het account weer op delete. Genot om naast te liggen.

5 Rebecca, co gehad op W47, wow! De verhalen doen de reputatie niet waar. Wat een gezellige meid met de benodigde TW skills. Nooit problemen mee gehad, want ze zorgde nooit voor ophef.

6 Dennis D, co gehad op W47, damn wat een feest. Uitspraken om me oren gekregen als: ik ga voor de trein springen om 10:00, alleen zodat je weet dat ik het ben. Puur genot om mee te spelen, want wie houd niet van dit soort uitspraken om je dag te verzieken.

Meer mensen kan ik jammer genoeg niet bedenken....
Sorry <3
Damn, heb jij pech gehad. Ik heb juist altijd leuke co-spelers gehad. Bijna altijd.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.745
Same, maar dat heb ik waarschijnlijk te danken aan het feit dat ik nooit ben gaan samen spelen met mensen waar geen sprake was van vertrouwen / wederzijds respect. Zonder ga je geheid tegen problemen aan lopen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.503
Same, maar dat heb ik waarschijnlijk te danken aan het feit dat ik nooit ben gaan samen spelen met mensen waar geen sprake was van vertrouwen / wederzijds respect. Zonder ga je geheid tegen problemen aan lopen.

Ik heb nooit respect voor je gehad.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.745
Hou ook van jou pim
 
Reactiescore
656
Damn, heb jij pech gehad. Ik heb juist altijd leuke co-spelers gehad. Bijna altijd.

Nja, weet je wat het is.
W47 was me eerste NL wereld die ik van start had gespeeld, dus dan is het moeilijk inschatten wie je kunt vertrouwen, en wie niet.
Daardoor is W47 uiteindelijk voor mij ook zo'n rot wereld geweest, en ook vroegtijdig gestopt.
Tribalwars voor mij is 90% gezelligheid van stam / co's, en 10% plezier in het spel zelf.

Moet wel zeggen, na da zure appel door te hebben gebeten in W47, is het wel een stuk aangenamer geworden.
 
Bovenaan