Met welke 10

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ik zal ook maar eens een lijstje droppen, is wel allround

1. Deze plaats gaat naar Ricardo (@justmerico ). Mijn lievelingsco, hij is jammer genoeg gestopt. Maar hij en ik waren een perfect team <3

2. Anneke (@Draakje 58 ), zij heeft zulke lekkere online tijden, het zou verboden moeten worden. Hiernaast weet je ook hoe het spel werkt en is ze een vrouw haar van woord.

3. Roald (@Roald97 ), ieder team heeft een P&P'er nodig, deze man is de ideale persoon.

4. Pim (@Pimsie. ), ieder team heeft een vv slet nodig. Ons pimmetje is de ideale persoon. En niet te vergeten een mede-mod.

5. Emile (@MyPride ), ieder team heeft een inactieve dikzak nodig <3 ;)

6. Andries (@YoWhite ), Elke stam heeft een leidert nodig.

7. Laurens (@dragonshield3 ), het is altijd lekker om te weten een goede deffer achter de hand te hebben, als hij eenmaal de motivatie heeft is hij onbetaalbaar als deffer.

8. Jannick (@.Royalist. ), ik slaap mijn nachten een stuk rustiger als ik weet dat hij op mijn account let.

9. Fabiab (@fabian93 ), een persoonlijke farmslet wil iedereen wel <3

10. Luuk (@Secret Goal ), een iets stillerekracht die altijd voor je klaar staat dit nodig is

11. Inge (@Serenity ), nog een extra vrouwelijke mascotte kan nooit kwaad.

Zo weer genoeg zitten slijmen voor het komende jaar.

Is dit een lijstje met spelers van 59 of een algemeen lijstje? Ik hoop t laatste. ''slaat een kruisje''
 
Reactiescore
2.039
Niemand heeft mij noch mijn maten (Mindcontroll/Wimtje2000) kunnen aantasten, althans gedurende mijn speelperiode, daarna weet ik het niet. Wij stapten van C66 over naar CC net als een aantal van Blue Army (.BA.), jullie (Ctrl.) hadden een bondgenootschap met CC. Één van jullie leidinggevenden had CC en dus ook ons beloofd dat er later een fusie zou plaats vinden tussen CC en Ctrl. Dus wij stapten over. Maar toen het vuile werk was opgeknapt bleken we voor het lapje gehouden te zijn en was al zeker dat jullie nooit met ons zouden fuseren. De overmacht was 1 op 6 of iets, jullie in het voordeel. We voelde ons enorm genaaid door deze streek van de Ctrl.-leiding en gingen op delete. Ik heb toendertijd nog zwart op wit aangetoond dat control leiding deze belofte maakte per mededeling en dit op het af-gepubliceerd. Daar sloeg ik simpelweg een zwak figuur tegen Hardcode. (die gast van Eci4). Alleen al om het feit dat dat een jaar of 7/8 terug was. Ik was dus nog maar een pubertje van rond de 13.

Ik heb inderdaad geen maanden gewacht totdat Control, tienmaal zo groot, mij in de pan zou gaan hakken en ben door de naaiactie op delete gegaan naar het initiatief van een andere CC-speler. Dus weggespeeld? Nee, niemand heeft mij daar gedurende mijn speelperiode kunnen schade. En dat terwijl ik altijd een zeer ernstig front met Terra incognita (~X~) had. In tegendeel we speelden de een na de andere weg (Jazm04, Lord mendal, pussy killer, don maradonna, de tijdbom etc.). Weggespeeld kun je het dus niet noemen imo.


Maargoed, betwijfel of dit het geschikte topic is om specifiek over mijn verleden te praten. Als we alle werelden willen afgaan, dan zijn we nog wel even bezig.

Ahja was helemaal vergeten dat je toen naar CC was gegaan. :) Wel ikki gestabt :mad::(
 
Reactiescore
1.049
Okee, Kwam dit op een andere wereld tegen en dacht... Laat ik er nu is 1 maken met wat we hebben meegemaakt op 59, Wie zouden er nu in mn 10 zitten? Dit is een kort en snel lijstje, Zal ooit een keer een lange maken!
1. Mijn co's samen op plek 1. Heb n toffe tijd met Daniel en Kevin, Beide erg gemotiveerd en goed op hun eigen vlakken! Ben er ook van overtuigd nog veel te leren. Daniel de rust zelve die je nooit zal veroordelen en Kevin die de juiste trappen onder de kont geeft waar nodig.
2. Roy. Kende je n heel klein beetje maar het s echt lekker om je in de stam te hebben, Het ''Autistische gedeelte'' die je wel eens aanhaalt is enkel een voordeel. Je bent altijd gemotiveerd om de VV's te pakken en te organiseren!
3. Hamid, Een van de weinigen mensen uit Chill die ook graag op het AF de strijd aangaat! Hopen dat je binnenkort er weer meer tijd voor hebt.
4. Valentijn, Tjaa maat hoe zeg je dat... Ik vind je de tofste persoonljkheid die ik ken op TW momenteel, Rustig chill en op zn tijd in voor een grapje. Heeft dezelfde morele waarden als mij en je weet exact wat je aan hem hebt. Als ie zegt er te zijn staat ie er ook. Maar vehuizen is wel n probleempje :O
5. Zonder teveel te likken, Mag ik hier Geheel Team Sukke neerzetten? De ene verassing die er speelt/Als speler opstaat komt na de andere. Welke namen komen er nog meer bij :) Zegt volgens mij genoeg over het acc maar ook over de tegenstander Das Romische Reich Jullie zeggen hem makkelijk op te rollen maar ondertussen zo'n team eropzetten doe je niet voor niks ;) Toch wat angst?
6. MindAgainst Lijken me gewoon erg goede spelers. Goed account en team, Benieuwd wat gaan doen deze wereld! Ik heb er in elk geval vertrouwen in!
7. Roald Time for more P&P lessons <3
8. Aldo Wel wat verhalen gehoord, Lijkt me bovenal gezellige stamgenoot
9. Lars Wat zou onze chat zonde jou zijn :)
10. Voor alle mensen binnen Chill en Vinage die zich nu gekwetst voelen, ook aan jullie denk ik <3
 
Reactiescore
2.507
Ik ga in het lijstje (rock)
 

DeletedUser78434

Guest
.Molotov tot aan 10-2013 daarna op .Jack Daniels.

Toen molo joinde, ben ik verhuist naar .jack

Heb de oorspronkelijke speler daarvan laatst nog gesproken toevallig
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.167
Angst voor DRR? In je dromen. Laat hem mij maar eens aanvallen ;)

Nou en bedankt he! Nu moeten wij weer ons best doen aangezien jij niet kan vanwege een domme presentatie.
 

DeletedUser69112

Guest
.Molotov tot aan 10-2013 daarna op .Jack Daniels.

Toen molo joinde, ben ik verhuist naar .jack

Heb de oorspronkelijke speler daarvan laatst nog gesproken toevallig

Hoezo heb je wereld 30 gewonnen dan? .Jack Daniels en dus ODA hebben niet gewonnen naar mijn weten :biggrin:
 
Bovenaan