Met welke 10

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.745
Niemand heeft mij noch mijn maten (Mindcontroll/Wimtje2000) kunnen aantasten, althans gedurende mijn speelperiode, daarna weet ik het niet. Wij stapten van C66 over naar CC net als een aantal van Blue Army (.BA.), jullie (Ctrl.) hadden een bondgenootschap met CC. Één van jullie leidinggevenden had CC en dus ook ons beloofd dat er later een fusie zou plaats vinden tussen CC en Ctrl. Dus wij stapten over. Maar toen het vuile werk was opgeknapt bleken we voor het lapje gehouden te zijn en was al zeker dat jullie nooit met ons zouden fuseren. De overmacht was 1 op 6 of iets, jullie in het voordeel. We voelde ons enorm genaaid door deze streek van de Ctrl.-leiding en gingen op delete. Ik heb toendertijd nog zwart op wit aangetoond dat control leiding deze belofte maakte per mededeling en dit op het af-gepubliceerd. Daar sloeg ik simpelweg een zwak figuur tegen Hardcode. (die gast van Eci4). Alleen al om het feit dat dat een jaar of 7/8 terug was. Ik was dus nog maar een pubertje van rond de 13.

Ik heb inderdaad geen maanden gewacht totdat Control, tienmaal zo groot, mij in de pan zou gaan hakken en ben door de naaiactie op delete gegaan naar het initiatief van een andere CC-speler. Dus weggespeeld? Nee, niemand heeft mij daar gedurende mijn speelperiode kunnen schade. En dat terwijl ik altijd een zeer ernstig front met Terra incognita (~X~) had. In tegendeel we speelden de een na de andere weg (Jazm04, Lord mendal, pussy killer, don maradonna, de tijdbom etc.). Weggespeeld kun je het dus niet noemen imo.


Maargoed, betwijfel of dit het geschikte topic is om specifiek over mijn verleden te praten. Als we alle werelden willen afgaan, dan zijn we nog wel even bezig.
 

DeletedUser

Guest
Jaja roald jij bent zo geweldig :)
Wil je dat iedereen voor je klapt en met open mond al je nutteloze praatjes gaan lezen om jezelf te verdedigen?
of ga je onderhand gewoon spelen inpv hier verhaaltjes typen.

#Klap voor roald anders voelt hij zich niet goed.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.745
Jaja roald jij bent zo geweldig :)
Wil je dat iedereen voor je klapt en met open mond al je nutteloze praatjes gaan lezen om jezelf te verdedigen?
of ga je onderhand gewoon spelen inpv hier verhaaltjes typen.

#Klap voor roald anders voelt hij zich niet goed.

Gefeliciteerd! Je hebt het geschopt tot mijn befaamde ban-list! Ga lekker comments op youtube filmpjes geven of iets, dat past je vast beter knul.

Ontopic inderdaad.
 
Reactiescore
2.486
De enige die trots mag zijn over zijn prestaties op w29 is PJ, daar wil ik het bij laten. Heb trauma's aan die wereld:confused:

Ik zal in de komende dagen ook eens met een lijstje komen.
 
Reactiescore
500
De enige die trots mag zijn over zijn prestaties op w29 is PJ, daar wil ik het bij laten. Heb trauma's aan die wereld:confused:

Ik zal in de komende dagen ook eens met een lijstje komen.
Vergeet Levi niet haha
 

DeletedUser78116

Guest
Haha waar dat stuk modder (wat hij zojuist gooide) vandaan komt is mij een raadsel. Wie ben je überhaupt?

Wat wereld 29 betreft; in de winnende stam op rang 11 afgesloten. Mijn overnames: +1330 en -47. Van de -47 zijn er nog zo een vijftien een dorpenruil. Dus hoe kan ik weggespeeld zijn als ik maar +- 30 dorpjes verloren heb (recaps niet eens meegerekend..). W29 was in mijn opinie maar bar saai, nooit echt interessante fronten gehad. Enige leuke wat ik daar heb kunnen doen is de juiste keuze maken bij een ultimatum wat mij en enkele vrienden indirect naar de wereldwinst bracht.

Ik kan mij zelfs niet heugen dat ik ooit weggespeeld ben. Op wereld 42 ben ik gestopt tijdens inkomende massa's, al had ik die stop wel vier weken van te voren (toen het goed ging) aangekondigd. w42 is de eerste en enige keer dat ik verliezen leed, (door Warre) dus mocht je dat weggespeeld noemen, vind ik je wat kortzichtig maar snap ik de beschuldiging wel. Buiten wereld 42 ben ik in tien speeljaren nog altijd ongeslagen en nog nooit gestopt in een periode dat er dreiging heerste (m.u.v. wereld 56 maar die situatie is wat gecompliceerder en hier niet het bespreken waard)

Nee nee, nu komen er weer de gebruikelijke praatjes uit. Barmhartige Samaritaan had je toch aardig weggespeeld anders.
 
Reactiescore
2.303
De enige die trots mag zijn over zijn prestaties op w29 is PJ, daar wil ik het bij laten. Heb trauma's aan die wereld:confused:

Ik zal in de komende dagen ook eens met een lijstje komen.
Heel u leven is een trauma.
1200px-ALDOPromenade.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
500
Nee nee, nu komen er weer de gebruikelijke praatjes uit. Barmhartige Samaritaan had je toch aardig weggespeeld anders.
Waarom is dit dan in de stats nergens terug te vinden?
 
Reactiescore
500
Corruptie? Heb toch hele andere verhalen gehoord dan Roald hier verteld
Want een site met stats is echt heel corrupt natuurlijk.
Als je iets beweert, kom dan in ieder geval met wat bewijzen in plaats van deze ongefundeerde uitspraken.
 
Reactiescore
7.918
Nee nee, nu komen er weer de gebruikelijke praatjes uit. Barmhartige Samaritaan had je toch aardig weggespeeld anders.

Met een bezweet gespierd lichaam kwam Barmhartige Samaritaan de sauna uit. Stomend van de hete sauna zag hij in de hoek het spierwitte kriellichaam van Roald staan. Roald was aan het beven van de kou, hij was te laat geweest met de sauna maar gezien de imposante houding die Barmhartige Samaritaan aanneemt was er sowieso geen ruimte in de sauna geweest. Roald en Barmhartige Samaritaan maakten oogcontact en toen is Roald inderdaad een dikke partij weggespeeld. De noob
 
Reactiescore
500
PJ kwam er nog voor uit over zn acties :p
levi was sneaky, liet PJ er meestal voor opdraaien
Ja weet het, PJ had die reputatie toch al, liet zelfs zijn stamgenoten hacken op w3.
Levi probeerde ook weer op w34 vuile trucjes Haha. Dit keer mislukte ze wel haha
 
Reactiescore
2.486
Ik zal ook maar eens een lijstje droppen, is wel allround

1. Deze plaats gaat naar Ricardo (@justmerico ). Mijn lievelingsco, hij is jammer genoeg gestopt. Maar hij en ik waren een perfect team <3

2. Anneke (@Draakje 58 ), zij heeft zulke lekkere online tijden, het zou verboden moeten worden. Hiernaast weet je ook hoe het spel werkt en is ze een vrouw haar van woord.

3. Roald (@Roald97 ), ieder team heeft een P&P'er nodig, deze man is de ideale persoon.

4. Pim (@Pimsie. ), ieder team heeft een vv slet nodig. Ons pimmetje is de ideale persoon. En niet te vergeten een mede-mod.

5. Emile (@MyPride ), ieder team heeft een inactieve dikzak nodig <3 ;)

6. Andries (@YoWhite ), Elke stam heeft een leidert nodig.

7. Laurens (@dragonshield3 ), het is altijd lekker om te weten een goede deffer achter de hand te hebben, als hij eenmaal de motivatie heeft is hij onbetaalbaar als deffer.

8. Jannick (@.Royalist. ), ik slaap mijn nachten een stuk rustiger als ik weet dat hij op mijn account let.

9. Fabiab (@fabian93 ), een persoonlijke farmslet wil iedereen wel <3

10. Luuk (@Secret Goal ), een iets stillerekracht die altijd voor je klaar staat dit nodig is

11. Inge (@Serenity ), nog een extra vrouwelijke mascotte kan nooit kwaad.

Zo weer genoeg zitten slijmen voor het komende jaar.
 
Bovenaan