Met welke 10

Reactiescore
2.478
A Lone Wolf, als MB:oops:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
@Pimsie. . ik verwijder je van het account wegens inactiviteit hoor. :eek:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
xD
No worries inderdaad hahaha
 

DeletedUser78116

Guest
Waarom is iedereen zo positief over @Roald97?!?!?! Die jongen kan niets joh.

Roald is natuurlijk ook een zwaar overschatte speler. Weet nog goed dat ik hem heb weggespeeld op W29. Vooraf heel veel leuke praatjes maar puntje bij paaltje stelt hij weinig voor.
 
Reactiescore
499
Roald is natuurlijk ook een zwaar overschatte speler. Weet nog goed dat ik hem heb weggespeeld op W29. Vooraf heel veel leuke praatjes maar puntje bij paaltje stelt hij weinig voor.
Toch heeft Roald w29 gewonnen en jij niet?
En hij is nergens op w29 weggespeeld.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Haha waar dat stuk modder (wat hij zojuist gooide) vandaan komt is mij een raadsel. Wie ben je überhaupt?

Wat wereld 29 betreft; in de winnende stam op rang 11 afgesloten. Mijn overnames: +1330 en -47. Van de -47 zijn er nog zo een vijftien een dorpenruil. Dus hoe kan ik weggespeeld zijn als ik maar +- 30 dorpjes verloren heb (recaps niet eens meegerekend..). W29 was in mijn opinie maar bar saai, nooit echt interessante fronten gehad. Enige leuke wat ik daar heb kunnen doen is de juiste keuze maken bij een ultimatum wat mij en enkele vrienden indirect naar de wereldwinst bracht.

Ik kan mij zelfs niet heugen dat ik ooit weggespeeld ben. Op wereld 42 ben ik gestopt tijdens inkomende massa's, al had ik die stop wel vier weken van te voren (toen het goed ging) aangekondigd. w42 is de eerste en enige keer dat ik verliezen leed, (door Warre) dus mocht je dat weggespeeld noemen, vind ik je wat kortzichtig maar snap ik de beschuldiging wel. Buiten wereld 42 ben ik in tien speeljaren nog altijd ongeslagen en nog nooit gestopt in een periode dat er dreiging heerste (m.u.v. wereld 56 maar die situatie is wat gecompliceerder en hier niet het bespreken waard)
 
Reactiescore
556
Roald is natuurlijk ook een zwaar overschatte speler. Weet nog goed dat ik hem heb weggespeeld op W29. Vooraf heel veel leuke praatjes maar puntje bij paaltje stelt hij weinig voor.
interessant, is er nog een andere w29 geweest :D
nu ben ik wel heel nieuwsgierig wie jij bent :rolleyes:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Dat zal het zijn geweest Bonaya xD
 
Bovenaan