Met welke 10

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
3. Act of Divinity - Weet niet wat Roald of Lennart of wie dan ook heeft gedaan om met leden van Terra te spelen maar deze speler schat ik kwalitatief hoog in. Weet niet of het een gehele W56 p-made is, (Hoop het niet trouwens)

Eigenlijk is het meer toeval dan dat het vooraf bedacht is. Ik ben hier wel gaan spelen met spelers van November in mijn team en ik kende meerdere spelers van De Sukke en zo kwam ik vrij snel terecht in Vinage bij AoD (Spared, later Terra).Wij (Collationem) behoren in ieder geval niet tot de pre-made (zie late join) en het aantal w56'ers in Vinage valt naar mijn idee ook wel mee :)
 
Reactiescore
510
De premade die we hadden bestond sws maar uit 3 accounts, waarvan er eentje weggevallen is.
Dus een echte premade zijn we sws niet.
Maar toch wel een beetje :D
 
Reactiescore
510
Hehe toen timo bij mij op het acc zat wonnen we wel :D
#classic 10 jeej
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Op willekeurige volgorde

Perfection, gaan als een trein in tegenstelling tot sommige andere in de top kiezen ze niet voor de gemakkelijkere rimrichting maar slachten ze eigenhandig spelers die zelf ook in de top 25 zaten. Dat is gewoon klasse.
.Kalm Met Die Vodka, volgens mij zie ik die regelmatig in startfases aanwezig op de eerste pagina, ben wel benieuwd naar dit account en haar bespelers.
De Sukke, oude bekende natuurlijk. Verder gewoon bekwaam, naar mate het nummer van de wereld stijgt daalt het aantal bekwame spelers naar mijn idee.. zuinig op zijn dus.
Mugiwara no Luffy, oogt gewoon als een degelijk account, ook prima vertegenwoordigd naar mijn idee.
.TheFluffyDog, leidinggevende van tiktak, leuke statistiekjes. Ik denk dat dit account ons allemaal nog wel eens kan verrassen. Aan zijn ligging zal het in ieder geval niet liggen, genoeg potentiële fronten.
Flipping Pages, ookal is het een stamgenoot ik ken ze eigenlijk niet echt goed. Wel weet ik dat ze zeer stam-minded zijn en dat past precies in mijn straatje.
Act of Divinity, tja de zoveelste stamgenoot, maar weeral bekenden op dit account en sinds kort ook nog een oude nieuwe aanwinst (snap je hem nog).
Crazybertje, gewoon omdat het een oud beestje is.
Verder zou het fijn zijn om zelf ook deel uit te maken van deze tien, vooral een shoutout naar mijn toffe cootjes.
En als laatste zou ik jou, ja jij, graag in mijn stam hebben.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Reactiescore
219

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ook maar even een met welke 10 van mij;

Heel cliche maar beginnen met een aantal huidige stamgenoten;
1. Mugiwara no Luffy; Roy heb ik leren kennen op w55, hier erg omstreden maar wat hij altijd al was en nog steeds is is dat hij gewoon enorm gedreven en gemotiveerd is. Echt een stamgenoot die je graag er bij hebt. Zet zich in voor de stam en is er altijd wanneer nodig!
2. Goez; In eerste instantie heb ik Kevin hiervan leren kennen maar nu is daar inmiddels nog Rens bijgekomen. Twee spelers die ik erg mag. Kevin is net als Roy gewoon enorm gedreven en echt een hele gemotiveerde actieve speler die niet vies is van een VV'tje.
3. .Kalm met die Vodka; Een account wat ik ongeveer elke wereld in de begin fase wel zie opduiken in de hogere rankings. Nu leer ik ze van dichtbij kennen wat me erg goed bevalt. Wel overwogen en volwassen spelers.
4. Last Whisper; In de eerste instantie wat wrijving gehad tussen Whale en Whisper maar met Marc heb ik gewoon altijd goed kunnen praten. Actieve speler en zeker niet bang van een uitdaging... Heeft dan wel een rim ligging maar dat hebben we er niet zomaar door gekregen bij Marc die liever vol door de core heen zou beuken als het aan hem lag, wat al genoeg zegt over een speler vind ik.

Dan wat plaatsen voor accounts/spelers buiten mijn eigen stam.
5. De Sukke; Een ervaren team en spelers die ik ken van vorige werelden. Ervaren krachten en zeker een account voor de toekomst.
6. Timo (waar hij dan ook speelt).; Ik heb met veel oud bekende mogen spelen maar Timo ken ik enkel van verhalen. Op 47 speelde hij op .Sick samen met Ruben, een speler die ik op 33 heel erg prettig mee heb mogen maken en daar de naam Timo al eens horen vallen en wederom op 55 en classic. Nu toch wel benieuwd wat Timo gaat brengen :p.
7. Roald. ; Precies het zelfde verhaal als ^ Timo. Uit verhalen een enorm goede kracht die ik graag ook eens van dichtbij zou willen meemaken.
8. Das Romische Reich; Op Classic heel kort meegemaakt toen we hem weg moesten spelen waar hij ons de nodige problemen gaf maar daarna is hij als DU blijven hangen waar hij later verder is gegaan in de stam is door gegaan. Aardige gast en benieuwd hoe ver dit account komt.
9. Driesbiljart; Dries voorbij zien komen in vorige stammen oa Karma en Logic maar nooit echt samen gespeeld. Toch nieuwsgierig hoe goed en gezellig Dries dan echt is ^^.

10. Niet NiNi; W55 heb ik deze spelers beschermd van onze grote spelers in de rim om hem te rekruteren later en waar ik weggespeeld ben heeft Niet nini atm wereld winst binnen...... Dus hier wederom verheugd om samen te spelen met Niet Nini maar helaas is het niet zo lang mogen duren :/

Xoxoxo.
 
Reactiescore
219
6. Timo (waar hij dan ook speelt).; Ik heb met veel oud bekende mogen spelen maar Timo ken ik enkel van verhalen. Op 47 speelde hij op .Sick samen met Ruben, een speler die ik op 33 heel erg prettig mee heb mogen maken en daar de naam Timo al eens horen vallen en wederom op 55 en classic. Nu toch wel benieuwd wat Timo gaat brengen :p.
Waar ik speel staat netjes in me handtekening. Thnx voor de benoeming.
 
Bovenaan