Met welke 10

DeletedUser79057

Guest
1. Vincent Valentine
2. Martijnvdk
3. Lost Memories
4. Driesbiljart
5. Toto-Thomas
6. Poesje96
7. CrossRealm
8. BvoorBvoor
9. Dutchnavy5
10. Dpschut
 
Reactiescore
1.167
Reactiescore
1.049
Dit top 10 lijstje heeft niks met stam(men) te maken, gewoon een lijstje welke me wel toffe spelers lijken/zijn:
1. De Sukke - Speelt aardig tot nu en ken een speler ervan die ook zeer vriendelijk is ;) Heb wel een hoge pet op van het account en de stam. Ik denk dat deze stam de eindstrijd zal halen, weet niet in welke combinatie(s).
2. Mugi no luffy - Al wat gesprekken mee gehad en ik heb er het vertrouwen in dat ook deze het einde van de wereld zullen halen. Goede spelers goed/gezellig team die ook een duidelijke mening en visie hebben over dingen, Ook qua stamspeler ongelofelijk actief!
3. Act of Divinity - Weet niet wat Roald of Lennart of wie dan ook heeft gedaan om met leden van Terra te spelen maar deze speler schat ik kwalitatief hoog in. Weet niet of het een gehele W56 p-made is, (Hoop het niet trouwens)
4. Last Wisper - Aardige gast goed team, Is geen opdringerig type, Maar laat wel blijken waar zijn voorkeur naar uit gaat ;) Heeft ook tactisch inzicht
5. Save - Valentijn Still luv u (Toch niet zo stil tho.)
6. Das Romische reich - Op Classic en vgm 58 meegemaakt, deze speler heeft kwaliteit, Jammer dat ik op classic weg was met escuadron anders hadden we waarschijnlijk samen gespeeld ;)
7. Hyperactivity Disorder - Ik ga deze gast eens vragen of k sommige screens op AF mag posten uit onze PM's met deze gast kun je wel lachen :D
8. Noobstiaan - Lekker gezellig blijven posten op AF! Wel moet je even een plaatje aanvragen want dit kan echt niet :D
9. Ik weet niet waar Roald speelt, Maar zal eerlijk zijn. Het is wel een beetje een bucketlist om ooit eens met je te mogen spelen ;) Ik vind dat je sterke posts hebt. behalve het goedpraten van die stab. Je lijkt me chille en toffe speler die ook nog een goed TW kan. Dus ik hoop em ooit eens af te vinken
10. Deze is voor Yannick, Hij speelt niet omdat ie t te druk heeft maar tis mn maatje <3 Dat we nog 10 werelden samen mogen spelen!
 
Reactiescore
510
Haha Rens, de werelden dat ik met de spelers van Act samen heb gespeeld kan je niet meer op een hand tellen :)
 
Reactiescore
2.507
Haha Rens, de werelden dat ik met de spelers van Act samen heb gespeeld kan je niet meer op een hand tellen :)

Invite A Lone Wolf nu eens in jullie MB stam. Zit al een week te wachten.
 
Reactiescore
1.167
Reactiescore
510

DeletedUser78434

Guest
1 Goez
Actieve, gezellige en goede gasten. Denken na over een totaalplaatje, behulpzaam en weten wat ze willen. Hierdoor is alles al concreet en ben je geen dagen bezig om iets concreet te krijgen.

2 De Sukke
In het verleden al veel van de spelers gezien, zelf 1 keer mogen meemaken in de stam. Potentiële goede ligging en spelers met inzicht.

3 Last Whisper
Net zoals Goez, actief en goede gasten. Zijn ook van de nette opgestelde vragen/plannen/uitvoering. Ik weet wat ik aan hen heb. Doen veel werk voor de stam.

4 SaveTheWhale
Valentijn<3, meer hoef ik eigenlijk niet te zeggen. Weten hoe het spel werkt. En met Valentijn in je stam is er altijd liefde!

5 Flipping Pages
Potentieel goed account, leuke spelers uit het verleden

6 Kalm met die Vodka
Staat zijn mannetje voor de stam, heeft het inzicht wat daar voor nodig is en draait lekker mee.

7 Niet Nini (in oude staat)
Top team, kan niet anders zeggen. Had heel ver kunnen komen als ze de ban niet aangesmeerd kregen..

8 KingdonkeyKong (in oude staat)
Speler met zo enorm veel drive en inzicht. Geordend account (heb dagen nu vv gedaan) heeft al flink verweert tegen een overmacht. Speler is iemand die je onder welke druk dan ook op een puinhoop account kan zetten en hij lost het voor je op.

9 Dunfan
Puur omdat er een bekende op zit!

10 Smoke And Mirrors (in oude staat)
Het was een heel goed team, enkel waren ze zo snel weg:(


Dan ook een aanvulling.

Met wie je niet in een stam wilt zitten

Heel ~Rota~ en ~Bota~:

Stabs uitvoeren, goedpraten, vrede aanbieden en dan tijdens de gesprekken een 2e wave uitvoeren. Kreeg net een beetje respect dat jullie oprecht naar een oplossing wilde zoeken. Alleen als je dan na 3 pm's een nieuwe wave gaat/laat sturen is dan WEER niet netjes.

Het niveau is ook bedroevend in de stam. Wel moet ik zeggen, dat als je op dit stadium al offensief zoveel doneert aan elkaar dat ze dat goed doen, dat dan weer wel. De enige die enigszins nog wat heeft laten zien is Romische. Ook hij is verder op dit moment nog geen ster qua zijn aanvallen. Als hij zo aanvalt op een account wat niet door een stab al half leeg is, dan is het ook met deze speler snel afgelopen. Nu door domme pech en gebrek aan eigen troepen lastig om te verweren (alhoewel KDK nu al 26 dooie edels heeft vanuit ROTA:))
 

DeletedUser65147

Guest
1: Goez --> Echt actieve speler en onderbouwt alles
2: Last Whisper --> Zeer actief op discord echt heel erg:p
3: Mugiwara no Luffy --> Altijd al een goeie speler geweest ook op vorige werelden
4: .Kalm Met Die Vodka --> Echt een geboren leider
5: .Fearless --> Deze is echt nergens bang voor
6: SaveTheWhaleMarryAnObese --> We hebben hem gesaved en hij doet het nu geweldig
7: Jason Statham. --> Puur omdat ik die films leuk vind echt een actie held
8: Perfection --> Met perfectie komt alles zegt men
9: De Sukke --> Altijd om te lachen
10: LuckIsWithUs --> Staat altijd klaar voor iedereen.
 
Bovenaan