Met welke 10?

DeletedUser78760

Guest
Hoor ik het goed dat er een stukje minachting voor Sangu inzit? :p Mag natuurlijk, en ze hebben de wereld niet gewonnen. Maar zij zijn degenen die wel worden herinnerd.
 
Reactiescore
1.036
Goed, mijn top tien medespelers gezien ik toch over alle werelden mocht kiezen, in willekeurige volgorde:
theonl2
Dutchgangster
Raphgo (Die tag doet het niet;()
Leon (DontQQWhenInobleyou? Weet zijn af naam niet meer)
Howlin
Yoeri de almachtige
Sseg
Laurens de draak (De pro, kies maar welke)
Angela<3
Joel

Ben er nog een hoop vergeten, tien is te weinig om een goed draaiende stam met actieve accounts te vullen
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Hoor ik het goed dat er een stukje minachting voor Sangu inzit? :p Mag natuurlijk, en ze hebben de wereld niet gewonnen. Maar zij zijn degenen die wel worden herinnerd.

Op het einde toen de motivatie zoek was kon je wel binnen sangu spelen hoor. Alleen de midgame, toen iedereen actief was, raakte spelers zoals jij er niet in.
 

DeletedUser78760

Guest
Heel eerlijk? Ik stelde toen nog niet zoveel voor helaas :) Nu nog niet overigens, maar nu hoeft dat ook niet meer ^^
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Heel eerlijk? Ik stelde toen nog niet zoveel voor helaas :) Nu nog niet overigens, maar nu hoeft dat ook niet meer ^^

Is eerlijk hoor. Ik kreeg endgame een speler genaamd ‘mario’ op mijn account, die kerel bakte der niet bijster veel van.

Mijn hoofdspeler genaamd Wybren was daarentegen wel een gekke baas.
 

DeletedUser78760

Guest
Had ik dat toen maar geweten. Achja :) Ik ben al blij dat het spel uberhaupt nog bestaat.
 
Reactiescore
2.303
Kvind dit beetje een vulgaire foto.
 

DeletedUser75892

Guest
Seriously? Ik heb een tijdje op Valmont meegekeken, was echt een ramp tov W13 en was ook de hoofdreden dat ik niet verdergespeeld heb. Het was wel een actieve wereld dat ms wel.

Ik heb die start niet meegemaakt - zat in de rim onderin te chillen. Denk dat jij al weg was op het moment dat mijn stammetje vorm begon te krijgen.
Denk dat mid- en endgame W16 in mijn ervaring van de hoogste kwaliteit was.

Waar speelde je op W13? Ik heb daar nog enkele maanden gespeeld maar herinner me er bitterweinig van. Ik lag eerst tegen -DoubleTrouble- of DoubleClearwater (iets in die aard) en uiteindelijk ben ik met Doolhof op het account belandt (als ik het me goed herinner).
 
Reactiescore
3.575
Kan ik een top 10 lijstje maken van spelers die wellicht niets met classics te maken hebben?
 

DeletedUser3435

Guest
Ik heb die start niet meegemaakt - zat in de rim onderin te chillen. Denk dat jij al weg was op het moment dat mijn stammetje vorm begon te krijgen.
Denk dat mid- en endgame W16 in mijn ervaring van de hoogste kwaliteit was.

Waar speelde je op W13? Ik heb daar nog enkele maanden gespeeld maar herinner me er bitterweinig van. Ik lag eerst tegen -DoubleTrouble- of DoubleClearwater (iets in die aard) en uiteindelijk ben ik met Doolhof op het account belandt (als ik het me goed herinner).
Doubletrouble ja haha, was vgm met Raf niet? Ik speelde op mijn eigen accountje Team Rocket in Lock! @MyPride
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75558

Guest
Ik heb die start niet meegemaakt - zat in de rim onderin te chillen. Denk dat jij al weg was op het moment dat mijn stammetje vorm begon te krijgen.
Denk dat mid- en endgame W16 in mijn ervaring van de hoogste kwaliteit was.

Waar speelde je op W13? Ik heb daar nog enkele maanden gespeeld maar herinner me er bitterweinig van. Ik lag eerst tegen -DoubleTrouble- of DoubleClearwater (iets in die aard) en uiteindelijk ben ik met Doolhof op het account belandt (als ik het me goed herinner).
Sue clearwater*
 
Reactiescore
2.506
Lars speelt Theo eigenlijk nog? Zag hem een jaar geleden nog ergens voorbij komen.
 
Bovenaan