Met welke 10?

Reactiescore
217
Castiel ik stel voor dat mensen die Pepijn in hun lijstjes vernoemen gewoon terug onder hun steen gaan schuilen.. Dat heb je de laatste jaren toch al heel goed gedaan, oefening baart kunst.
Denk dat jullie allebei een andere Pepijn bedoelen
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Jij hebt het over EV Jasey? Ik denk dat dit over de stabber van 43 gaat.
 
Reactiescore
656
1. Mark - Hotsu: Met veel plezier altijd met Mark samengespeeld op W47 en ook voor even plannen gehad om op W56 samen te starten, maar uiteindelijk is het anders gelopen. Wil nog steeds een keer samen met Mark spelen, want we hadden lekkere communicatie en liep allemaal rustig.

2. Robin - Bickymeister: Op W56 het plezier om voor het eerst met hem samen te spelen, maar ik kan je vertellen wat een baasje. Is de hele tijd met het spelletje bezig op een lekker niveau en heeft geen pauze knop ;).

3. Emile - MyPride: Met Emile samengespeeld op W49 op het beste account wat er rondliep daar. Letterlijk heel Fide gecarried naar de overwinning en dat gedaan dmv idk hoeveel selfies op de wc van deze man. Kan niet wachten om nog een x zoiets mee te maken.

4. Aldo - The Minion: Aldo is iemand waarvan je niet te veel moet verwachten op taalkundig gebied, maar heb ik ook niet ( dus da scheelt weer :D ). Heel fijn persoon en altijd het vermogen om objectief te blijven in situaties. Op W49 met veel plezier mee samengewerkt in het Zuiden, maar jammer genoeg niet op een account.

5. Laurens - Dragonshield3: Inactief of rete actief, een tussenstand is er niet met deze man. Groot ego, maar is vaak wel terecht en hilarisch om te lezen als hij weer op iemand gaat. Ben benieuwd wat ik vooral van Laurens zou kunnen leren etc., dus hierdoor in het lijstje ;).

6. Pim - Pimsie.: Op W49 en Classic 13 mee gespeeld in stam en accountverband en is me altijd een genoegen geweest, dus toen hij me vroeg voor W56 was de keuze snel gemaakt. Actieve speler en vooral een gezellig persoon die zorgt voor ene leuke sfeer.

7. Timo - Sick Individuals.: Op W49 leren kennen als de leider en stamgenoot. Op W54 proberen om samen te spelen, maar ging fout door een miscommunicatie ( woops ). Zou nog steeds een keer met jou willen spelen Timo, dus laat maar weten <3

8. Sven - Mystic: Op W47 leren kennen in skypechats tussen leiding van Fire en Meow en was altijd maar beetje als een retard als een roepen. Nu op W56 mee in de stam en heb er niks anders dan goede dingen over te zeggen. Zwaar actief, goeie speler en gezellige gozer. Als de kans zich aanbied dan zou ik de kans zeker niet afslaan om op een account te spelen ;).

9. Inge - Serenity: Inge is een aardig miens en vooral ook iemand waarmee ik makkelijk gesprekken kan hebben over van alles en nog wat. Daarnaast ook nog goeie speelster en bovenal gezellig. Zou graag nog een keer op een account spelen met uwes.

10. Fabian - Fabian93: De persoon met hoogstwaarschijnlijk de meest waardeloze AF naam... Actieve gozer en vooral aanvallend een goede speler en zou graag nog een keer met uwes op een account spelen Fabian! Wel wegblijven van vleermuizen jij, want die zijn gevaarlijk blijkbaar ;).

11. Katoenplukker Bona - Single Malt: Bona, als mensen pannenkoeken waren, lag jij al lang in de vuilnisbak

12. Duckje onze Community Manager: Duckje voor gezonde frustratie, spanning, ergernissen en om al onze vijanden contests-pp door de neus te boren
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
656
Fabian, Daniël en Inge niet, die worden vast en zeker heel boos! :tongue:

Laat ze maar komen, want dan haal ik TWstats er even bij en laat ik ze zien hoeveel dorpen ze van me hebben mogen pakken zodat ze 1e plek hadden ;)
 

DeletedUser75778

Guest
Dat heeft echter helemaal niks te maken met de winst van Fide, schattepatat.
 
Reactiescore
656
Dat heeft echter helemaal niks te maken met de winst van Fide, schattepatat.

Zuid: Ruthless en later kwam er ook tAoN bij
Noord: Savior + Toku + Heisemm + Slash & Bash

Noord was veel meer stacked qua accounts dan Zuid.
Zonder Ruthless was Zuid al tegen Ridder gevallen

Simpel
 

DeletedUser75778

Guest
Zonder de inzet van Fabian toen Fide in een dip verkeerde, had het ook helemaal anders kunnen uitpakken. Dus het succes kun je niet aan één account toeschrijven.
 
Reactiescore
99
1. Sven - Prins Pils: Ik ben zeer onder de indruk van het kunnen van sven er is maar geen houden aan hoe actief iemand kan zijn volgensmij mikt hij er elke dag 100 blikken red bull in want die gozer is er altijd, en het is ook nog is een super aardige gozer!

2. Pim - Alcoholic Unicorns: Zit met hem in de skype chat van de wereld en ik moet altijd wal lachen om zijn humor, speelt op AU dus aan skils lijkt mij ook hier geen gebrek.

3. Diego - Taylor gang*: Leuke gesprekken met Diego op skype gehad we hebben ook nog is precies de zelfde muziek smaak, deftige speler gwn super gezellig

4. Roald - Alcoholic Unicorns: beschikt over een hele brede visie ing, ik denk dat je zeker op deze jongen kan bouwen en is altijd lekker aanwezig op skype aan ervaring geen gebrek als ik eff wat moet weten is hij altijd een van de eerste die reageert

5. Dylan - Warmachine: Super actief en een lekkere front speler staat zeker zijn mannetje gwn een machine!

6. Olivier - ItzFalco: Ken deze speler nog niet heel erg lang aangezien we net stam genootjes zijn op de wereld, wel blijkt dat deze jongen heerlijke time skils heeft en iemand is waar je op kan bouwen staat continu klaar voor je als je eff def nodig hebt blij dat ik met hem in de stam zit

7. Sam - Cuppycake.: Voor ruime tijd zijn co geweest op w17 wat een toffe gast was dat zeg altijd actief kon je bereiken wanneer er wat loos was whatsapp bellen alles, ontiegelijk veel farmen en zn time skils waren heerlijk!

8. Jannick - Alcoholic Unicorns: Toppert, beestachtig goed de verhalen zijn ongekend!

ik weet het een kort lijstje maar ik ken helaas niet zoveel spelers op deze wereld...

 
Laatst bewerkt:

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
pfft zonder holsappeltje was noord-fide ook allang gevallen.

(moet ff steven zijn ego beschermen)
 

DeletedUser

Guest
Zonder mono was de wereld toch ook niet zo uitgedraaid. CREDITS!! :D:cool:
 

DeletedUser61134

Guest
Als jullie niet met 100 vs de turken gingen was NL-TW community nu overgenomen door Ottomanen.
 
Bovenaan