Met welke 10?

Reactiescore
3.536
Daarbij is het verschil tussen 'runners' en 'bekende' tw'ers meestal dat de een onder aanval stopt, en de ander het acc netjes achterlaat. Zie dan ook geen reden om die persoon dan een runner te noemen. :D
Qua w50 kan ik begrijpen dat je er een bittere nasmaak van hebt, maar volgens mij heb ik toen ook vrij goed duidelijk gemaakt waarom ik niet verder kón spelen. Ik had er simpelweg gewoon geen tijd voor.

Geen verwijzing naar iemand nu maar die 'toppertjes' voelen vaak de beu hangen en nemen dan alsnog de benen onder het conto 'ik kreeg geen incs, ben niet gaan runner'. Waarbij ik wil zeggen dat als je stopt en het account op dat moment goed achterlaat het niet automatisch gelijk staat met niet runnen.
 

DeletedUser36716

Guest
Ja ja boys het is weer van dat!
Met welke 10 spelers zouden jullie graag nog eens spelen ?

1. Sven aka Mystic: Iedereen kraakt deze persoon altijd af als een botter die graag mensen stabbed. Dat is ook zo
Daarnaast is het gewoon een prima kerel die 1 van de laatste deftige TW-spelers is. Dat hij graag wat competitief is kan je niks aan doen maar dat is nu eenmaal zijn karakter. Echt een top kerel!

2. Thomas aka Jack daniels: Echt een topkerel. Ook 1 van de beste offers die op tw rondloopt, na mark dacht ik alles gezien te hebben maar wat deze kerel kan met Fakes en edels is ongezien. Daarnaast ook een persoon waar je op kan rekenen en hij is echt een hete bink.

3. Philippe aka Jack Torrance: Ken deze persoon al sinds w23, heb al 2 vriendinnen mee gemaakt en zijn huidige is toch wel de knapste Shout out to annie xx
Overigens een goede deffer net als mijzelf. En hij heeft een mooie bieber kop!

4. Thorsten: Chille gast, ik kom zeker mijn 40kg krieken nog halen deze zomer! #420 mate!

5. Fabian: Overactieve aap die je continu commandeert. Echter wel een hele goeie twer en ook een goede vriend! Aangenaam persoon om los van tw ook eens mee te zeveren en de aap uit te hangen.

6. Jordi aka Conceived by Cun.t.ssomunisme: Beste leider die ik in men gehele tw carriere gekend heb. Toffe pee, knap lief, slecht in wiskunde echt een aanrader.
Ik blijf je zeker stalken op fb!

7. Laurens aka drakenschild: Nummer 2 deffer wadup? Altijd de beste gesprekken met onze antwerpse nazidwerg. Ik leer je nog wel drinken!

8. Robin Bickymeister: Na al die tijd op tw had ik niet verwacht op w47 nog zo een goeie speler tegen te komen, ook wat nolife moet ik eerlijk zeggen :/ Heb je wel een leven? Bluvn petatn plantn e boer.

9. Pim aka pimsie: Snotneus je bent ook maar bladvulling phuh

10. Jannick Royalist: Verlang al weer tot je in amerika zit, kunnen we snachts weer lachen als je opstaat! en als je de vlieger mist...

11. Aldo aka The minion: Je moet je mods te vriend houden! Ook echt een topleider met vele vv's onder zijn naam.

Komop mensen een beetje onderbouwing kan gaan he!

Dat is mooi :eek:!
Ik zie dat je nog steeds met men account speelt :p!
 

DeletedUser65748

Guest
Zo, ik zal ook maar eens een lijstje posten.

1. Jan | thef1chesser: De beste speler waar ik al mee heb samen mogen spelen, maar naast zijn skills ook iemand die blijft gaan en nooit opgeeft. 100% betrouwbare kerel. Vaak traag van begrip, maar dat komt door die sjondeer van hem.

2. Inge | Serenity: Geweldige vrouw die je gewoon op je account of in je stam wil hebben. Ik had de eer op w42 haar co te mogen zijn waar ik geweldige tijden beleefd heb. Jammer genoeg moest ik haar afslaan voor deze wereld omdat Jan me al ingepikt had. Met haar uitstelgedrag ook altijd!

3. Wannes: Amper gekend door het gros van TW en ben zelfs zijn AF account vergeten, maar een zeer goede deffer en heb bovendien TW via hem leren kennen en spelen. De laatste werelden al minder actief en ondertussen gestopt, maar wat zou ik graag nog eens een wereld willen knallen met hem zoals op w41.

4. Luuk | Luckyluukmans: Nou, geweldige kerel dit. Geweldige tijden mee beleefd op w42 en zou hem altijd als co willen moest hij je niet steeds de huid vol schelden. Of ja, eigenlijk zou ik hem alleen daarvoor als co willen.

5. Aldo | The Minion: Altijd al willen weten hoe het is met deze tank samen te spelen. Aangename kerel die er 100% voor gaat. Enkel jammer van zijn lelijke AF naam.

6. Eelco | GruttePi3r: Op w46 vulden we elkaars inactieve periodes aan, maar wil toch een keer eens vol actief met hem samen spelen. Ik weet dat ik de kans daartoe zelf heb laten liggen, maar ik hoop dat hij een volgende keer het nog steeds wil :D

7. Danny | Harry: Toffe, gezellige kerel met grenzeloze motivatie die je gewoon in de stam wil hebben. Iemand moet toch voor sfeer zorgen in de stamchat? Enkele zoals Danny heb je altijd nodig in je stam.

8. Gerben: Geen idee wat zijn AF account is, maar ben echt benieuwd hoe het is om hem als co te hebben. Heeft de skills, brains en is overactief indien gemotiveerd.

9. Jack | Jack12071983: Een man met een zalig gevoel voor humor dat ik nog bij niemand ooit ben tegengekomen op TW. Verder is hij actief en heeft hij de nodige skills. Alleen jammer dat die al zo oud is, 55+'ers moeten namelijk vroeg naar bed.

10. Jannes | Jokersbrain: Ondanks dat het een AF-piraat is, kan ik het enorm goed met hem vinden. Hij gaat voor zijn stam door het vuur en is iemand waar je op kunt bouwen. Maar voor ik hem zou aannemen als co, stuur ik hem op cursus Nederlands.
 

DeletedUser76081

Guest
Kunnen we jou aanbieden?

giphy.gif
 

DeletedUser75839

Guest
Naar aanleiding van Maxxie zijn post, zal ik er ook maar een 1 maken, alhoewel ik totaal niet serieus speel hier :D

1. Gert | Schedel Makker in het kattenkwaad, zuiplap pur sang en weet verdraaid goed hoe je moet deffen op tw. Op 41 mee in de stam gezeten, 46 samen gespeeld en ben nu op 55 wat aan het farmen voor hem. Al loop je alles dood, zegt tie nog: Kan gebeuren Proost.

2. Eelco | Gruttepi3r Weet heel goed hoe het spel te spelen, wordt alleen wat lui op een gegeven moment :D Maar gezellig ouwehoeren over muziek en geschiedenis is altijd lekker.

3. Max | What problem? zo heet tie op het AF, maar qua account was het Florijn waarop ik voor het eerst kennis maakte met deze mooie belg. Altijd in voor onzin en lekker dom lullen. Probeer hem niet te stabben, want dan kost het je troepen x 5 om hem weg te spelen. Mooi mens om in je kring te hebben.

4. Warre | moet ik meer zeggen? Eigenwijs, hard, duidelijk, arrogant. Warre is zo een speler met wie ik graag samenspeelt. Veel mensen mogen hem niet, maar ik waardeer zijn eerlijkheid. En ja als je je open stelt voor hem is hij echt wel grappig :D En staat hij ook altijd voor je klaar.

5. Thijs | Mylittlepowny en nog een aantal andere accounts. Ik heb op W41 kennisgemaakt met Thijs als mijn stamleider in Glory. Hij is geweldig in het motiveren van mensen. En daarnaast heerlijke humor. BTW nog bedankt voor de BBQ :p

6. John | The Angels of Death Eigenwijze eikel, met volle inzet als hij aan jou kant staat. Is even mijn co geweest aan het eind van de wereld. Maar echt een toffe gozert.

7. Rolf | binckey10 en andere accounts. Heerlijk om mee in een call te zitten, mee samen te spelen en om mee te voetballen :p Weet het diplomatieke spel ook goed te spelen.

8. Niels | weet ik veel speelde op W46 op Catch, hou van Bier en een mooie vrouw. Speelde TW op zijn manier en het werkte goed. Daar wil ik nog wel eens mee samen spelen.

9. Javier | Drie Muskebiers Noob in de puurste zin van het woord. Gezellige kerel, student en full-time dronkelap. Begrijp TW totaal niet, dus ja het beste wat er is :D

10. Damian | Who cares Last but not least. Maatje, vriend, eigenwijze eikel soms. Kunnen altijd eerlijk tegen elkaar zijn, en hebben door de tijd heen een goede band opgebouwd, ondanks dat we het vaak niet eens zijn :D

Samenvattend :d Ik hou van mensen met humor, een drankprobleem en die hard en eerlijk zijn :D
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser75767

Guest
Ik had ook ff zin om wat veren ergens in te steken. Dus bij deze:

1) Deze gaat naar Douwe aka @Imperio Mundi. Gewoon m'n matti al zo lang. Ook al is hij nu niet actief, als hij dat wel is pakt hij zelfs vv's om te farmen. Gezellige spammert en nolifer. Is als lijm in een stam, houdt iedereen bij elkaar maar is daarbuiten ook gewoon een plakkerige slijmbal.
2) De tweede plek gaat naar Robin, voor velen bekend als @robbeke. Deze old gen is een grote meerwaarde voor elke stam. Heb het genoegen gehad met hem samen te spelen en dat is me zeer goed bevallen. Een old school wijs man met idealen, normen en waarden die erg overeen komen met de mijne. Heeft het wijze besluit genomen te stoppen, maar we weten allemaal hoe het met dat voornemen gaat over een tijdje.
3) Mijn ouwe trouwe co en vriend Dennis van @Tragedy under Grace staat ook in het lijstje. Hem zou ik direct claimen voor mijn account. Leeft vaker 's nachts dan overdag en is volledig op mij ingespeeld.
4) Michiel oftwel @vetrix zal zeker niet ontbreken. Wat mij betreft een geboren propagandist. Altijd zeer scherp en doordacht. Mocht samen met hem Fide oprichten en leiden en dat was een hele fijne ervaring.
5) Timo van @.Sick Individuals komt er dan ook per definitie bij. Gezellige kerel die ook al lang meegaat. Hij is de trouwste leider geweest van Fide en heeft tot het einde toe alles in goede banen mogen leiden. Betrouwbare en kundige jongen.
6) Een minder bekende speler is Sebas of @Thin Blue Line. Ook al jaren een vaste co van mij, houdt zich op de achtergrond maar vormt wel een vaste rots voor het team.
7) Daar is ze dan. Mijn lief wijffie Nikki, de beruchte @n1i1k1k1i12. Eindelijk ben ik gaan samenspelen met haar en geniet met volle teugen. Wel een beetje een pussy op het AF, maar wat moet je anders verwachten van een puberale bom hormonen.
8) Ik wil dit lijstje niet afsluiten voor Thomas van @Mirage te hebben genoemd. Heb lange tijd mijn vragen gehad bij deze vent, was op w45 ook mijn vijand. Maar sindsdien goed leren kennen en ellenlange gesprekken gehad over speltactieken en diplomatieke vaardigheden. Geweldige gast, maar ook een vieze sarcast. Dat rijmt, dus het is waar.
9) Ik gooi mijn zak aardappelen Laurens, @dragonshield3, er ook in. Wanneer hij actief is een grote toevoeging aan een defensief front. Maar ja, actief zijn komt niet in zijn woordenboek voor. Droevige vent ook eigenlijk... Wel een lieverdje op het AF, dat scheelt dan weer!
10) And last but not least Inge aka @Serenity. Ook haar inzet is fantastisch en haar vrouwelijke rol in de stam is gewoon niet te missen.
Thanks bro (l)
 
Reactiescore
241
6. Eelco | GruttePi3r: Op w46 vulden we elkaars inactieve periodes aan, maar wil toch een keer eens vol actief met hem samen spelen. Ik weet dat ik de kans daartoe zelf heb laten liggen, maar ik hoop dat hij een volgende keer het nog steeds wil :D

2. Eelco | Gruttepi3r Weet heel goed hoe het spel te spelen, wordt alleen wat lui op een gegeven moment :D Maar gezellig ouwehoeren over muziek en geschiedenis is altijd lekker.

Hartelijk dank voor de benoemingen <3
 

DeletedUser3435

Guest
W30 was sowieso een heerlijke wereld. Hoewel ik het einde niet zo kon waarderen. Krepox daarentegen was destijds een vervelende vlieg die maar niet weg wilde gaan :D Hoewel het toch wel een leuke tijd was nu ik eraan terug denk.

Lijstje dan maar, hoewel ik geeneens speel:

Zaeres -- Bjarne: Deze jongen heeft me eigenlijk altijd gesteund door zeer veel werelden heen. Heeft zelden van me zijde geweken en als hij het deed had hij daar een goede reden voor. Ik heb genoten van de werelden die ik samen met deze jongen heb gespeeld en het is een toppertje.

Perfect Hatred -- Maick: Iemand die ik veel later tegen ben gekomen dan Bjarne, maar die net zoveel heeft betekent door de werelden heen. Een ware topper, sterke speler.

Pepijn: Me tijd met deze speler dateert van Wereld 2, dat is wel heel lang terug. Ondanks dat is het wel een topper gebleken die vaak als mijn co heeft gefungeerd. Hoewel hij hier en daar foutjes heeft gemaakt mbt stabben acht ik hem wel een van de sterkere spelers die ik heb meegemaakt.

CbC -- Jordi: Een haat-liefde verhouding heb ik altijd gehad met deze speler. Op W27 waren we maatjes en was alles koek en ei, op latere werelden wisselde dit geregeld van vijanden tot vrienden. De beste speler die ik heb meegemaakt, tactisch zeer sterk en een zeer sterke leider.

Krondor -- Dave: Leerde ik kennen op 33, liet meteen zien wat een inzicht hij had. Kon zo 2 a 3 maanden vooruit kijken, een kwaliteit die niet veel spelers hebben. Op 47 liet hij maar weer is zien wat een geweldige speler het is. Weet niet of hij nog speelt, maar als hij speelt kan je er gif op in nemen dat hij in de bovenste regionen vertoeft.

Melvin: Liet bij Ghosts zien wat een fantastische speler het is en dat hij heel veel kwaliteiten bezit. Hoe de wereld eindigde en zijn keuzes daarin vond ik onfortuinlijk, maar erop terugkijkend snap ik heel goed waar deze keuzes op gebaseerd waren. Zonde hoe het gelopen is maar de speler is fantastisch en zal ik altijd steunen.

Prins Pils -- Hele team: Toen we startten met Angels wist ik niet wat deze jongens in hun mars hadden, maar dat werd wel heel snel duidelijk. Een team van zeer sterke spelers met veel inzicht en een goede lading loyaliteit. Genoten van het hele team en genoten van de ingame kwaliteiten. En laat dit nu niet meteen naar jullie hoofd stijgen he heren :p

Robin: Zelfde als hierboven, geweldige speler met veel kwaliteiten.

Ik hou het bij 8, hoewel ik er nog wel 50 zou kunnen toevoegen aan deze lijst
.
Castiel ik stel voor dat mensen die Pepijn in hun lijstjes vernoemen gewoon terug onder hun steen gaan schuilen.. Dat heb je de laatste jaren toch al heel goed gedaan, oefening baart kunst.
 
Bovenaan