Met welke 10?

Reactiescore
489
w44 was Elko echt wel actief hoor, nam samen met Robin zelfs voortouw binnen de stam.
 
Reactiescore
2.303
Elko heeft denk ik wel al meer werelden gewonnen dan dat jij gespeeld hebt Anne :/
 

DeletedUser

Guest
Elko heeft denk ik wel al meer werelden gewonnen dan dat jij gespeeld hebt Anne :/

Dat is het punt niet en het gaat ook niet per se over Elko. Ik mag Elko ook prima en ik geloof gelijk dat ie beter is dan verreweg de meesten hier. Maar dan moet hij wel actief spelen, anders zie ik het nut niet hem in een lijst te stoppen voor deze wereld. Verder vond ik de lijst van Tim sowieso zeer bout, maar dat is een andere discussie.
 

DeletedUser

Guest
Dat is het punt niet en het gaat ook niet per se over Elko. Ik mag Elko ook prima en ik geloof gelijk dat ie beter is dan verreweg de meesten hier. Maar dan moet hij wel actief spelen, anders zie ik het nut niet hem in een lijst te stoppen voor deze wereld. Verder vond ik de lijst van Tim sowieso zeer bout, maar dat is een andere discussie.
Mag je vinden uiteraard, het zijn echter spelers waar -> Ik <- graag nog eens of een keer mee wil spelen.
 
Reactiescore
2.039
Dat was uiteindelijk een beetje mijn punt. Ik vind dat er veel 'bekende' spelers best wel makkelijk over quitten denken en ze komen er zonder schrammetje op de reputatie van af. Zijn er zelfs enkele bij die twee dagen gelogd hebben en wereldwinsten in de handtekening hebben staan. Ik weet dat Elko zo niet denkt, maar het spel is niet alleen in kwaliteit achteruit gegaan bij de mindere bekende spelers. Doorzettingsvermogen zakt er bij iedereen doorheen en de noobs noemen we runners en de 'bekende' spelers niet. Dat is een beetje cru.

Dat is niet heel moeilijk te verklaren: de werelden zijn tegenwoordig erg bout, het meest competitieve deel is voornamelijk in de start. Vanaf dat er 2 kampen opgemaakt zijn is het eigenlijk meer een uitputtingsslag.

Daarbij is het verschil tussen 'runners' en 'bekende' tw'ers meestal dat de een onder aanval stopt, en de ander het acc netjes achterlaat. Zie dan ook geen reden om die persoon dan een runner te noemen. :D
Qua w50 kan ik begrijpen dat je er een bittere nasmaak van hebt, maar volgens mij heb ik toen ook vrij goed duidelijk gemaakt waarom ik niet verder kón spelen. Ik had er simpelweg gewoon geen tijd voor.
 
Reactiescore
2.039
Oh en mensen willen wss ook met mij op een acc om rang 1 te kunnen komen.

thumbs-up-sign.png
 
Reactiescore
117
Gegroet allen! Velen van jullie kennen mij als David of Leaving Behind. Vanavond zal ik echter na al die jaren mijn masker afdoen en mijn ware identiteit onthullen. Dit doe ik niet impulsief, maar met twee hele goede redenen. Ten eerste is dit mijn 2000e post met mijn huidige AF-account. En ten tweede wil ik mijn leven vanaf nu wijden aan het vergaren van zoveel mogelijk likes, om zo mijn aandachtsverslaving op een elegante manier vorm te geven. Misschien kunnen jullie het al raden, misschien komt het volgende als een enorme schok: Ik ben William Shakespeare, herboren met maar één enkel doel: een ode brengen aan onze welbekende @thef1chesser.

Een kijkje achter de schermen om mezelf te verklaren:
[21:52:57] William Shakespeare | Life has only one purpose: Mijn 2000e AF post is aanstaande
[21:53:06] Jan Jager: Je leven is voorbij
[21:53:09] William Shakespeare | Life has only one purpose: Enige tips waar ik hem aan moet besteden?
[21:53:17] Jan Jager: Een ode aan mij

Dit is een post speciaal voor Jan, maar voelt u zich vooral niet buitengesloten! Ik vond voor mijn 2000e post een geschikt topic, namelijk deze. Ik ga een gedicht voordragen met als thema: met welke 10 zinnen zou jij Jan omschrijven?


Mijn lieve Jan, de man die alles kan

Op ons geliefde spel loopt een zekere man rond
Het is niet lang geleden dat ik hem vond
Verward, verloren en zonder hoop
Het was Jan die zich de goot in zoop
Het was een komisch doch aandoenlijk gezicht
Een dronken jongeling die er zo bij ligt
Nu hoor ik men denken: niks bijzonders aan die vent
Maar dan vrees ik dat u Jan nog niet goed kent
Want ookal vindt de beste man bier zo lekker
Niks komt in de buurt van zijn Sjondeertrekker!

Dankje David, nooit gedacht dat dit er daadwerkelijk van ging komen :p

Mocht ik de 2000 posts ooit bereiken... ;)

Oh en mensen willen wss ook met mij op een acc om rang 1 te kunnen komen.

thumbs-up-sign.png

Kon je geen grotere duim vinden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73244

Guest
1. Tim (Slave), mijn slaafje, altijd erg gezellig en wanneer hij actief is een toffe speler om erbij te hebben.
2. Dennis (Rare Species), Erg goed in blitzen verneuken, ieder account heeft een noob nodig om de schuld te geven.
3. Glenn (god4strike), Zijn tijden zijn te heerlijk, verslaafd aan farmen en voor een beginnende speler heeft hij enorm veel inzicht in het spel.
Twijfel nogsteeds of w53 wel echt zijn 1e wereld is.
4. Ous (geen idee wat zijn AF is), Elke stam heeft een stamturk nodig. Prima speler die elke vv pakt met incomm wanneer hij kan.
5. Xavier (Xavier hernandez creus), Als co kan ik hem erg waarderen, ik ben zelf een erg luie speler maar xavier compenseert dit door alle vervelende klussen op zich te nemen.
6. Aldo (Minion), Als leider op w45 meegemaakt. Heb erg veel respect voor hem. hoe hij de stam bij elkaar hield en alles organiseerde. Petje af.
7. Sam (Official), overactieve sam zonder leven. Speler die 24/7 draaid. zou niet graag als vijand naast hem liggen. maar als stamgenoot een heerlijke speler.
8. Pepijn & Timo (lord dwerg & .sick) volgens mij ben ik al 3 werelden jullie buurman en jullie blijven een top duo.
9. Roald (Roald97), speelt volgens mij nietmeer maar is een sterke P&P kanon, w38 als enorm fijne stamgenoot ervaren die veel voor zijn stam overheeft.
 

DeletedUser

Guest
Dat is niet heel moeilijk te verklaren: de werelden zijn tegenwoordig erg bout, het meest competitieve deel is voornamelijk in de start. Vanaf dat er 2 kampen opgemaakt zijn is het eigenlijk meer een uitputtingsslag.

Daarbij is het verschil tussen 'runners' en 'bekende' tw'ers meestal dat de een onder aanval stopt, en de ander het acc netjes achterlaat. Zie dan ook geen reden om die persoon dan een runner te noemen. :D
Qua w50 kan ik begrijpen dat je er een bittere nasmaak van hebt, maar volgens mij heb ik toen ook vrij goed duidelijk gemaakt waarom ik niet verder kón spelen. Ik had er simpelweg gewoon geen tijd voor.

Ik heb helemaal geen bittere nasmaak van W50 hoor, maar ik kan me ook wel goed voorstellen van wel. Het account netjes achterlaten ben ik het mee eens, goede vervangingen regelen is misschien een tweede, maar daar is lastig over te oordelen. Veel pech had Rank 1 ook wel daarin.
 
Reactiescore
2.039
Ik heb helemaal geen bittere nasmaak van W50 hoor, maar ik kan me ook wel goed voorstellen van wel. Het account netjes achterlaten ben ik het mee eens, goede vervangingen regelen is misschien een tweede, maar daar is lastig over te oordelen. Veel pech had Rank 1 ook wel daarin.

Ik kan mij de precieze situatie niet meer herinneren maar ik dacht toch dat dat Cona er toen niet alleen achterbleef, volgens mij heeft zelfs de sukke er nog gespeeld.

Ach ja w50 was toch al vrij kut aangezien zogenaamde tw vrienden besloten de boel te verneuken, thorsten een rang 1 ligging belangrijker vond dan de windrichting van de pmade en de rest allemaal gestabt werd. Shit happens. :p
 

DeletedUser

Guest
Ik kan mij de precieze situatie niet meer herinneren maar ik dacht toch dat dat Cona er toen niet alleen achterbleef, volgens mij heeft zelfs de sukke er nog gespeeld.

Ach ja w50 was toch al vrij kut aangezien zogenaamde tw vrienden besloten de boel te verneuken, thorsten een rang 1 ligging belangrijker vond dan de windrichting van de pmade en de rest allemaal gestabt werd. Shit happens. :p

Iedereen werd de moeder gestabt ja, zonde van de wereld. Gilles at his best. Laten we er over ophouden, ik gebruikte je als voorbeeld voor m'n punt. Waarschijnlijk niet het beste voorbeeld, maar het punt is gemaakt. ;)
 
Reactiescore
207
Geraak er niet meer op XD. Nochtans stond het op "automatisch aanmelden", blijkt dat me wachtwoord verandert is en ik herinner me email van het account niet meer. Ofwel heb ik iets uitgevreten met me dronken kl*ten.
Had hetzelfde voor gewoon supportje sturen :)
 

DeletedUser74404

Guest
1. Tim (Slave), mijn slaafje, altijd erg gezellig en wanneer hij actief is een toffe speler om erbij te hebben.
2. Dennis (Rare Species), Erg goed in blitzen verneuken, ieder account heeft een noob nodig om de schuld te geven.
3. Glenn (god4strike), Zijn tijden zijn te heerlijk, verslaafd aan farmen en voor een beginnende speler heeft hij enorm veel inzicht in het spel.
Twijfel nogsteeds of w53 wel echt zijn 1e wereld is.
4. Ous (geen idee wat zijn AF is), Elke stam heeft een stamturk nodig. Prima speler die elke vv pakt met incomm wanneer hij kan.
5. Xavier (Xavier hernandez creus), Als co kan ik hem erg waarderen, ik ben zelf een erg luie speler maar xavier compenseert dit door alle vervelende klussen op zich te nemen.
6. Aldo (Minion), Als leider op w45 meegemaakt. Heb erg veel respect voor hem. hoe hij de stam bij elkaar hield en alles organiseerde. Petje af.
7. Sam (Official), overactieve sam zonder leven. Speler die 24/7 draaid. zou niet graag als vijand naast hem liggen. maar als stamgenoot een heerlijke speler.
8. Pepijn & Timo (lord dwerg & .sick) volgens mij ben ik al 3 werelden jullie buurman en jullie blijven een top duo.
9. Roald (Roald97), speelt volgens mij nietmeer maar is een sterke P&P kanon, w38 als enorm fijne stamgenoot ervaren die veel voor zijn stam overheeft.

Dit is mijn AF account. En danku :oops:
 
Bovenaan