Met welke 10?

Reactiescore
2.303
En als je de lijst omkeert willen er maar 2 met jou samenspelen...
Dus ofwel ga je een lijst maken of je stopt met aandacht zoeken dat je een lijst zou kunnen maken en er duizenden gaat benoemen...
 

DeletedUser75778

Guest
Kom op Martijn, selecteer de 10 waarmee je het liefste speelt. Dat ben je het AF nu wel verschuldigd.
 

DeletedUser61134

Guest
Of wees een rebel en zet alleen die ene persoon neer waar je nooit mee wil spelen.

Ik heb aandachtstekort.
 
Reactiescore
241
Doe dat maar :D
 
Reactiescore
241

DeletedUser74358

Guest
1. Uilenman A.K.A MuotoS A.K.A Thomas, Eerste wereld waar ik met hem samenspeel(52) maar wat een baas is het. Heerlijk actief zodat ik met alle credits ervandoor kan gaan
2. Jeurdi, CbC Topkerel, leren kennen sinds w47 maar blijft altijd leuke gesprekken
3. Howlin, Alleen al zodat ik weet welke speciaalbiertjes ik moet halen
4. Bjarne, Inactief maar altijd weten wat er moet gebeuren en als je er bent, altijd een zeer hoog niveau laten zien
5. Sven, kheb ook ooit bots nodig
6. Emile, Emile versterkt de cohesie tussen de verschillende culturen in een stam, is ook vereist
7. Gilles (Purified), Ik moet ook nieuwe series blijven kijken, altijd aanraders
8. Matthias, kende de speler niet voor W52 begon, maar heeft mij zeker positief verrast. Gezellige kerel die ook veel online is en weet wat hij doet
9. Twan, zelfs met zijn blauwe mesjes rek ik hem nog op COD. Maar leuke kerel die zeker defensief zijn mannetje staat. #SOK #DOK
10. LauLau, blijft gewoon een gezellige kerel waar ieder wat van kan leren qua deffen. Helaas ietwat inactief, maar als hij er is, is het altijd feest
11. Tuur, Helaas wat minder actief afgelopen tijd, maar ook altijd een baasje!
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
1. Uilenman A.K.A MuotoS A.K.A Thomas, Eerste wereld waar ik met hem samenspeel(52) maar wat een baas is het. Heerlijk actief zodat ik met alle credits ervandoor kan gaan
2. Jeurdi, CbC Topkerel, leren kennen sinds w47 maar blijft altijd leuke gesprekken
3. Howlin, Alleen al zodat ik weet welke speciaalbiertjes ik moet halen
4. Bjarne, Inactief maar altijd weten wat er moet gebeuren en als je er bent, altijd een zeer hoog niveau laten zien
5. Sven, kheb ook ooit bots nodig
6. Emile, Emile versterkt de cohesie tussen de verschillende culturen in een stam, is ook vereist
7. Gilles (Purified), Ik moet ook nieuwe series blijven kijken, altijd aanraders
8. Matthias, kende de speler niet voor W52 begon, maar heeft mij zeker positief verrast. Gezellige kerel die ook veel online is en weet wat hij doet
9. Twan, zelfs met zijn blauwe mesjes rek ik hem nog op COD. Maar leuke kerel die zeker defensief zijn mannetje staat. #SOK #DOK
10. LauLau, blijft gewoon een gezellige kerel waar ieder wat van kan leren qua deffen. Helaas ietwat inactief, maar als hij er is, is het altijd feest
11. Tuur, Helaas wat minder actief afgelopen tijd, maar ook altijd een baasje!

Bedankt lul
 
Reactiescore
1.167
Allemaal noobs
 

DeletedUser77823

Guest
1. Tim / Tim010: Speel al een tijdje samen met deze gozer en dit is veruit 1 van men favoriete personen in de community. Deze guy is niet alleen grappig, mooi, schattig, maar ook gewoon een TW-wonder. Hij heeft mij grotendeels dingen bijgeleerd, en vind het gewoon een toppertje. Loveyou @tim010 <3

2. Jannes / Jokersbrain: Ook Jannes vind ik een toppertje; zijn discussie's op het AF zijn altijd zo awesome.
Met jananas in je stam mag je al zeker zijn dat je de meest gehate stam gaat zijn, puur door die ene speler, want jananas heeft overal een uitgesproken mening over. Buiten dat kan hij ook prima tribalwars spelen. Hij zou dan ook de leider zijn, want dat maakt het nog grappiger op het forum.

3. Ruben / Megustaa (4FOAT): Kon het altijd wel vinden met Ruben. Hoe hij zijn accounts altijd mooi opbouwt, bijna elke nieuwe wereld weer, is best mooi om te zien. (offcourse ook so voor z'n team daarvoor)

4. Duncan / Hopeful: Hoe je het ook draait of keert, je hebt in elke stam wel de standaard homo. Degene die net iets te ver gaat met de gay opmerkingen. Daarom neem ik Duncan in de stam. Hij geeft niks anders dan gay opmerkingen, doet niks op TW, en spammed enkel in de skypechats. Topspeler dus.

5. Selah / Selah: Leren kennen op Casual 3, echt een topwijf. Buiten dat laat zij zien dat ook meisjes TW kunnen spelen. Want ze best wel een TW-wondertje (als ze tijd heeft :p) Verder is de skypechat altijd wel af, en elke stam heeft een meisje nodig he :eek: @Selah

6. Elko / Dutchgangster: Ook een toppertje. Ken hem niet zo heel goed, maar is wel duidelijk dat hij best goed TW kan spelen en bovendien zeer aardig is. Kortom toppertje en goede toevoeging aan de stam.

7. Rebecca / Firedrakan: Middenin dit lijstje heb ik beslist dat 1 meisje niet genoeg is, dus ik wil een tweede; wie is er dan een betere keuze dan Rebecca? Rebecca is buitengewoon grappig en kan de beste verhalen schrijven! Van TW kan ze geen kl**** maar dat compenseert dan met haar topkarakter.

8. Thomas en Kayo / Mirage: Heb deze twee samen gezet omdat ze toch samen gaan spelen zoals altijd. Dit zouden de twee stamnoobs zijn. Zo die gasten die wel actief zijn, maar dan geen kut kunnen. Maarja via vv kunnen ze dan voor de hele stam farmen, kunnen de echte jongens zichzelf concentreren terwijl deze 2 hun tijd verdoen met farmen. (is toch het enige wat jullie 2 kunnen xxx)

9. Tim / Slave to the Rhytm: Deze guy is echt hilarisch. Enige reden dat ik hem eigenlijk in men stam wil, want op TW quit ie te snel voor ik iets kan zien.

10. Davey / Dutchdrag0n: Dit kan je soort van als filler zien, want hij heeft de zelfde functie als bovenstaand persoon (zie nr. 9) Enkel kan deze jongen wel wat van TW, waar nr. 9 wat problemen mee heeft.

:$

Diego </3:(:(:(
 
Reactiescore
3.582
Sarcasm or? :confused: Ben erg benieuwd waar je Jannes als een prima speler hebt meegemaakt en op welke manier hij je dan positief bevallen is.

Waarom is mijn reactie kortzichtig? Ik heb Jannes op verschillende werelden meegemaakt zowel vijandelijk als neutraal / vriendschappelijk gezien er daar de nodige diplomatie onder elkaar besproken werd. Geen van alle werelden is mij positief met hem bevallen. Zijn stam op W42 werd compleet gerekt aan het front door vrij simpele offensieven. De verliezen probeerde hij goed te praten op het AF met defensieve bouwtijd berekening welke niet klopten, helaas was hij zelfs te koppig om enig def advies aan te nemen en liet hij zijn stam verder ploeteren als leider terwijl meerdere leden hadden aangegeven bij hem een ander beleid daarin te willen zien. Ik vraag me serieus af waar je hem zo positief hebt meegemaakt en waarom hij volgens jou prima kan spelen.

Laat staan hoe hij dan op w47 kwam uitroepen wat voor een slechte leider jordi niet was en alle feiten verdraaiden met zijn topic. Waar we 3 maanden mochten op wachten.

Jannes is echt een topkerel. Ook die keer dat hij zorgde dat w23 effe 2 jaar langer duurde.

Ik spreek hier niet over 1 massa maar over een tijdspanne van verschillende werelden waar hij hetzelfde koppige gedrag vertoonde, met W42 die ik specifiek kan benoemen gezien ik toen Neutraal / vriendschappelijk tegenover hem stond. Op W42 gaat het over een periode van enkele maanden waarin zijn stam gerekt werd aan het front, keer op keer door dezelfde soort aanvallen. Een speler is in mijn ogen pas een prima speler wanneer deze op zowel offensief gebied als defensief gebied zich staande kan houden binnen het spel. Een prima speler beschikt over meerdere kwaliteiten dan alleen farmen en een account groot brengen.

Ik vroeg alleen om een verduidelijking van je mening, een normale uitleg was voldoende geweest i.p.v een getriggerde reactie dat ik 1 van je vriendjes targette. ;)

Het was ook niet mijn doel om je mening over Jannes te doen veranderen, ik was gewoon erg benieuwd hoe je tot deze mening gekomen bent en postte mijn ervaring met hem er bij gezien ik van mening ben dat je een gegronde mening niet op basis van een wereld kunt maken. Momenteel vind je bijvoorbeeld zijn propaganda erg positief voor een stam terwijl ik ook op dat vlak een geheel andere mening daarover heb gezien voorgaande werelden zoals 34, 42 en 47, waar zijn propaganda vaak voor zichzelf en zijn stam negatieve gevolgen had.

Sven ben jij het die dit schrijft of je bots? Precies of er is iemand die jouw serieus neemt, op w42 hebt ge de gehele wereld gebot op farmbots, timebots en nog 50 bots.

Toen zijt ge gaan runnen omdat ge gerekt werd door Seau. Alles wat je zegt is fout en je kent mij maar van 1 wereld en dat is w42 dat is de enige wereld ik serieus gespeeld heb van de werelden die je opnoemt. Over dat massa deffen hebben we het vaak onderling gehad, Seau veegde gewoon alles en spamde dan massaal edels met 10 front accounts, jouw positie was veel makkelijker en je stam was veel groter en nog ging je runnen.

Het is dat jouw stam zo verschrikkelijk presteerde dat Seau zo'n grote focus op mijn kleine stam kon zetten. Mijn stam deed onder in punten, activiteit, kwaliteit, uithoudingsvermogen wat een schande dat ik de wereld niet gewonnen heb :D Niet te vergeten dat mijn account nooit is weggespeeld geweest in tegenstelling tot uw acc.

Emile het kontlikkertje van Sven, CBC is ook een enorme faal leider, of neemt er iemand leiders die hun stam verlaten en daarbij 70% laat vallen serieus?

Kom op zeg beetje normaal doen en Sven stop met botten aub. Hopelijk kan je ooit zelf iets presteren op TW zonder in het gay groepje te zitten want zo kan iedereen meelopen en succes'n behalen tegen noob stammen. Op w42 heb je 50X zo hard gefaald als mij in elke opzicht want een leider die bot is nu niet meteen het goede voorbeeld en vervolgens runnen trekt al helemaal op niets. Was je op w47 ook niet geband btw voor bot gebruik? :D

BOT BOT BOT BOT BOTTER enige wat Svennetje kan en lange AF post maken ofc. Als je nog TW tips nodig hebt, je weet mij te vinden ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74358

Guest
Sven ben jij het die dit schrijft of je bots? Precies of er is iemand die jouw serieus neemt, op w42 hebt ge de gehele wereld gebot op farmbots, timebots en nog 50 bots.

Toen zijt ge gaan runnen omdat ge gerekt werd door Seau. Alles wat je zegt is fout en je kent mij maar van 1 wereld en dat is w42 dat is de enige wereld ik serieus gespeeld heb van de werelden die je opnoemt. Over dat massa deffen hebben we het vaak onderling gehad, Seau veegde gewoon alles en spamde dan massaal inc's, jouw positie was veel makkelijker en je stam was veel groter en nog ging je runnen.

Emile het kontlikkertje van Sven, CBC is ook een enorme faal leider, of neemt er iemand leiders die hun stam verlaten en daarbij 70% laat vallen serieus?

Kom op zeg beetje normaal doen en Sven stop met botten aub. Hopelijk kan je ooit zelf iets presteren op TW zonder in het gay groepje te zitten want zo kan iedereen meelopen en succes'n behalen tegen noob stammen. Op w42 heb je 50X zo hard gefaald als mij in elke opzicht want een leider die bot is nu niet meteen het goede voorbeeld en vervolgens runnen trekt al helemaal op niets. Was je op w47 ook niet geband btw voor bot gebruik? :D

BOT BOT BOT BOT BOTTER enige wat Svennetje kan en lange AF post maken ofc. Als je nog TW tips nodig hebt, je weet mij te vinden ;)

Allereerst, je post als een twaalf jarige.

Daarnaast, jordi is een zeer sterke leider en zo te zien weet jij niet precies hoe het zat met de bans op 47 en de reden daarvan. Dus voordat je met zon debiele post komt, zorg dat je de feiten weet.
 
Reactiescore
3.582
Allereerst, je post als een twaalf jarige.

Daarnaast, jordi is een zeer sterke leider en zo te zien weet jij niet precies hoe het zat met de bans op 47 en de reden daarvan. Dus voordat je met zon debiele post komt, zorg dat je de feiten weet.

Probeer aub mijn 12jarige post dan beter te lezen want ik heb geen kritiek op Jordi gegeven op basis van die bans. Alstublieft dank u wel. Nog meer fanboys die gaan reageren want ben niet van plan mijn avond hier aan te geven. Laat Svennie de botter maar aan het woord.
 
Bovenaan