Met welke 10?

DeletedUser76153

Guest
Ik spreek hier niet over 1 massa maar over een tijdspanne van verschillende werelden waar hij hetzelfde koppige gedrag vertoonde, met W42 die ik specifiek kan benoemen gezien ik toen Neutraal / vriendschappelijk tegenover hem stond. Op W42 gaat het over een periode van enkele maanden waarin zijn stam gerekt werd aan het front, keer op keer door dezelfde soort aanvallen. Een speler is in mijn ogen pas een prima speler wanneer deze op zowel offensief gebied als defensief gebied zich staande kan houden binnen het spel. Een prima speler beschikt over meerdere kwaliteiten dan alleen farmen en een account groot brengen.

Ik vroeg alleen om een verduidelijking van je mening, een normale uitleg was voldoende geweest i.p.v een getriggerde reactie dat ik 1 van je vriendjes targette. ;)

Ik ben niet getriggered hoor. Maar kijk zoals ik zei; Ik speel TW nog niet zo lang op "hoog" niveau. (Wat je dit nog hoog niveau kunt noemen) De enige wereld dat ik Jannes echt heb ZIEN spelen is W51; Ik kan je vertellen, hij doet daar goede dingen. Jullie kunnen nu wel "feiten" geven over Jannes, maar dat verandert mijn mening niet over hem. In mijn ogen is Jannes een prima speler, en ik zou hem elke wereld opnieuw in men stam willen. Niet enkel voor zen vaardigheden op TW, maar ook voor als persoon. Hoe hij is in omgang, hoe hij zich inzet voor zijn stam, en daarom niet direct voor zijn eigen account om snel zijn account de top in te knallen. En natuurlijk voor zijn uitgebreide propaganda op wereldfora. @jokersbrain
 

Deleted User - 487776907

Guest
1. Kelvin. Mee gespeeld op W40 (purrpurrfect). Een geweldige gozer, maar helaas gestopt met TW.
2. Victor, zie #1
3. Robbeke, na de kut afloop van W43 en met het net beginnend front, zou ik hem toch wel eens willen meemaken aan dezelfde zijde.
4. Sjonnie. De hond van @TheManWithItzBlueKnife
5. Mn pizza bezorger. Aardige kerel. Doet vaak wat extra sambal op mn pizza.
6. De AH caissière. Mooie dame is dat.
7. Die donkere acteur met die diepe mooie stem. Zou wel met hem in één team willen zitten om de potje BO3 zombies op de PS4 wat leuker te maken door telkens zijn rustgevende stem te horen.
8. Ik kom maar tot 7, dus de volgende twee zijn opvulling.
9. Emile, want met zijn omvang telt hij gelijk voor twee.
10. zie #9
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik ben niet getriggered hoor. Maar kijk zoals ik zei; Ik speel TW nog niet zo lang op "hoog" niveau. (Wat je dit nog hoog niveau kunt noemen) De enige wereld dat ik Jannes echt heb ZIEN spelen is W51; Ik kan je vertellen, hij doet daar goede dingen. Jullie kunnen nu wel "feiten" geven over Jannes, maar dat verandert mijn mening niet over hem. In mijn ogen is Jannes een prima speler, en ik zou hem elke wereld opnieuw in men stam willen. Niet enkel voor zen vaardigheden op TW, maar ook voor als persoon. Hoe hij is in omgang, hoe hij zich inzet voor zijn stam, en daarom niet direct voor zijn eigen account om snel zijn account de top in te knallen. En natuurlijk voor zijn uitgebreide propaganda op wereldfora. @jokersbrain

Even Jannes taggen om die likejes te verzamelen :D
 

DeletedUser76153

Guest
Even Jannes taggen om die likejes te verzamelen :D
Was niet voor de likes, ik wil de drama wel eens lezen als hij voorgaande posts leest. Gaat weer geweldig leesvoer worden :D :D :D (ook een reden dat jannes een aanrader is)
 

DeletedUser68252

Guest
Ik ben niet getriggered hoor. Maar kijk zoals ik zei; Ik speel TW nog niet zo lang op "hoog" niveau. (Wat je dit nog hoog niveau kunt noemen) De enige wereld dat ik Jannes echt heb ZIEN spelen is W51; Ik kan je vertellen, hij doet daar goede dingen. Jullie kunnen nu wel "feiten" geven over Jannes, maar dat verandert mijn mening niet over hem. In mijn ogen is Jannes een prima speler, en ik zou hem elke wereld opnieuw in men stam willen. Niet enkel voor zen vaardigheden op TW, maar ook voor als persoon. Hoe hij is in omgang, hoe hij zich inzet voor zijn stam, en daarom niet direct voor zijn eigen account om snel zijn account de top in te knallen. En natuurlijk voor zijn uitgebreide propaganda op wereldfora. @jokersbrain

Het was ook niet mijn doel om je mening over Jannes te doen veranderen, ik was gewoon erg benieuwd hoe je tot deze mening gekomen bent en postte mijn ervaring met hem er bij gezien ik van mening ben dat je een gegronde mening niet op basis van een wereld kunt maken. Momenteel vind je bijvoorbeeld zijn propaganda erg positief voor een stam terwijl ik ook op dat vlak een geheel andere mening daarover heb gezien voorgaande werelden zoals 34, 42 en 47, waar zijn propaganda vaak voor zichzelf en zijn stam negatieve gevolgen had.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Het was ook niet mijn doel om je mening over Jannes te doen veranderen, ik was gewoon erg benieuwd hoe je tot deze mening gekomen bent en postte mijn ervaring met hem er bij gezien ik van mening ben dat je een gegronde mening niet op basis van een wereld kunt maken. Momenteel vind je bijvoorbeeld zijn propaganda erg positief voor een stam terwijl ik ook op dat vlak een geheel andere mening daarover heb gezien voorgaande werelden zoals 34, 42 en 47, waar zijn propaganda vaak voor zichzelf en zijn stam negatieve gevolgen had.

Het zorgt er op 51 vooral voor dat de hele wereld een negatieve blik op hem heeft en er altijd ellenlange discussies ontstaan die nergens over gaan.
 

DeletedUser76153

Guest
Het was ook niet mijn doel om je mening over Jannes te doen veranderen, ik was gewoon erg benieuwd hoe je tot deze mening gekomen bent en postte mijn ervaring met hem er bij gezien ik van mening ben dat je een gegronde mening niet op basis van een wereld kunt maken. Momenteel vind je bijvoorbeeld zijn propaganda erg positief voor een stam terwijl ik ook op dat vlak een geheel andere mening daarover heb gezien voorgaande werelden zoals 34, 42 en 47, waar zijn propaganda vaak voor zichzelf en zijn stam negatieve gevolgen had.
Dat apprecieer ik. Feit is, als jannes in de vijandige stam zit, zien de mensen hem als, tja hoe zal ik het noemen. Irritant, verdraait de feiten, denkt enkel aan zichzelf etc... Maar dan zijn eigen stam spreekt enkel vol lof over hem. Ik ken niemand binnen Humble (stam van Jannes op W51) die hem geen topleider vind. Uiteraard ben ik niet naïef en snap ik dat jannes misschien wel al wat uitgestoken heeft. Denk dat iedereen wel iets op zen kerfstok heeft staan zeker, maar daar gaat het niet om. Gaat om nu & toekomst, niet het verleden vind ik :)
Bedankt voor de discussie maar ik ga gaan werken, misschien zetten we dit vanavond verder. :)
 

DeletedUser68252

Guest
Dat apprecieer ik. Feit is, als jannes in de vijandige stam zit, zien de mensen hem als, tja hoe zal ik het noemen. Irritant, verdraait de feiten, denkt enkel aan zichzelf etc... Maar dan zijn eigen stam spreekt enkel vol lof over hem. Ik ken niemand binnen Humble (stam van Jannes op W51) die hem geen topleider vind. Uiteraard ben ik niet naïef en snap ik dat jannes misschien wel al wat uitgestoken heeft. Denk dat iedereen wel iets op zen kerfstok heeft staan zeker, maar daar gaat het niet om. Gaat om nu & toekomst, niet het verleden vind ik :)
Bedankt voor de discussie maar ik ga gaan werken, misschien zetten we dit vanavond verder. :)

Precies deze dingen herken ik ook uit zijn manier van propaganda voeren, echter werd dit op de werelden waar ik ervaring met hem had vrij simpel onderuit gepost door gemiddelde posters, deze prikte er vaak zo doorheen waardoor dit negatief uitdraaide voor zijn stam en ik daarom ook op dit vlak geen positieve confrontaties met hem heb gehad, zelfs niet toen mijn stam neutraal tov zijne stond. Hoelang spelen jullie al samen in Humble? Ik acht de kans groot dat het nog volledig om zal slaan, zo was het in Wind / WAO op W42 ook.
 
Reactiescore
510
Als ik nou zou weten wie er allemaal speelde, zou ik wel een lijstje maken :S
 

Deleted User - 2242732

Guest
Tijd om ook even te kontlekken

1. dutchgangster baas der bazen. Bovendien ook nog een fantastische chille kerel in de omgang die je sick kan motiveren om te spelen.
2. emile Dikste kerel met de kleinste wiener van het gehele AF, alleen daarvoor komt hij in mijn lijst.
3. behindthescenes topdeffer voor onnozele gesprekken gezocht!
4. conabonita Topdeffer & master uitschijter.
5. pimsie Nolifers op z'n best. Benoemt zichzelf af en toe de grootste debiel van tw
6. nuke incomming manu Topkerel met bazen inzicht.
7. perfect hatred Iemand moet gehaat worden natuurlijk.
8. Door de muur om 7 uur dikke baas van diksmuide & omstreken, heeft perfect dezelfde speelstijl als mezelf & ik mag altijd met de credits voor z'n werk gaan lopen
9. the witch-king of angmar El suicidebomber. Master Mb + kaartcleaner spotted
10. jobe net als (9) geen bekende, maar 1 van de beste leiders die ik ken. Ook nog een fantastische kerel aan wie ik mijn account altijd zou kunnen/willen toevertrouwen.
11. .mystic principieel kan ik je gewoon niet in m'n top 10 zetten. Zelden een kerel met zo'n motivatie en 0 fucks instelling gezien. Ookal fuckte je me zo hard, kan ik der wel om lachen. Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen

zo, mijn job ook weer gedaan
 
Reactiescore
1.015
Precies deze dingen herken ik ook uit zijn manier van propaganda voeren, echter werd dit op de werelden waar ik ervaring met hem had vrij simpel onderuit gepost door gemiddelde posters, deze prikte er vaak zo doorheen waardoor dit negatief uitdraaide voor zijn stam en ik daarom ook op dit vlak geen positieve confrontaties met hem heb gehad, zelfs niet toen mijn stam neutraal tov zijne stond. Hoelang spelen jullie al samen in Humble? Ik acht de kans groot dat het nog volledig om zal slaan, zo was het in Wind / WAO op W42 ook.

Zijn het zowaar eens, maar zal ook daar wel nog omslaan. Diego is te goedgelovig.
 

DeletedUser61134

Guest
Martijn heeft altijd 1 week vertraging.

@itsARTificial
Denk dat je het deel bij mij omdraaide, meeste mensen struikelen juist over mijn karakter maar geven me complimenten over mijn spel :p
 

Deleted User - 487776907

Guest
Alles waar je het minste en slechtste van verwacht kan enkel meevallen ;)
 

DeletedUser69389

Guest
Het lukt mij niet. Zou een lijst worden van +/- 100 personen waarmee ik in het meest ideale geval overall nog eens mee zou willen samenspelen.
 
Bovenaan