Met welke 10?

DeletedUser68252

Guest
2. Jannes / Jokersbrain: Ook Jannes vind ik een toppertje; zijn discussie's op het AF zijn altijd zo awesome.
Met jananas in je stam mag je al zeker zijn dat je de meest gehate stam gaat zijn, puur door die ene speler, want jananas heeft overal een uitgesproken mening over. Buiten dat kan hij ook prima tribalwars spelen. Hij zou dan ook de leider zijn, want dat maakt het nog grappiger op het forum.


:$

Sarcasm or? :confused: Ben erg benieuwd waar je Jannes als een prima speler hebt meegemaakt en op welke manier hij je dan positief bevallen is.
 

DeletedUser76153

Guest
Sarcasm or? :confused: Ben erg benieuwd waar je Jannes als een prima speler hebt meegemaakt en op welke manier hij je dan positief bevallen is.

Wat een kortzichtige reactie. Jannes is gewoon een prima speler, dat je hem niet mag en hem daarom een slechte speler vind, tja... :$
 

DeletedUser68252

Guest
Wat een kortzichtige reactie. Jannes is gewoon een prima speler, dat je hem niet mag en hem daarom een slechte speler vind, tja... :$

Waarom is mijn reactie kortzichtig? Ik heb Jannes op verschillende werelden meegemaakt zowel vijandelijk als neutraal / vriendschappelijk gezien er daar de nodige diplomatie onder elkaar besproken werd. Geen van alle werelden is mij positief met hem bevallen. Zijn stam op W42 werd compleet gerekt aan het front door vrij simpele offensieven. De verliezen probeerde hij goed te praten op het AF met defensieve bouwtijd berekening welke niet klopten, helaas was hij zelfs te koppig om enig def advies aan te nemen en liet hij zijn stam verder ploeteren als leider terwijl meerdere leden hadden aangegeven bij hem een ander beleid daarin te willen zien. Ik vraag me serieus af waar je hem zo positief hebt meegemaakt en waarom hij volgens jou prima kan spelen.
 
Reactiescore
2.303
Waarom is mijn reactie kortzichtig? Ik heb Jannes op verschillende werelden meegemaakt zowel vijandelijk als neutraal / vriendschappelijk gezien er daar de nodige diplomatie onder elkaar besproken werd. Geen van alle werelden is mij positief met hem bevallen. Zijn stam op W42 werd compleet gerekt aan het front door vrij simpele offensieven. De verliezen probeerde hij goed te praten op het AF met defensieve bouwtijd berekening welke niet klopten, helaas was hij zelfs te koppig om enig def advies aan te nemen en liet hij zijn stam verder ploeteren als leider terwijl meerdere leden hadden aangegeven bij hem een ander beleid daarin te willen zien. Ik vraag me serieus af waar je hem zo positief hebt meegemaakt en waarom hij volgens jou prima kan spelen.
Laat staan hoe hij dan op w47 kwam uitroepen wat voor een slechte leider jordi niet was en alle feiten verdraaiden met zijn topic. Waar we 3 maanden mochten op wachten.

Jannes is echt een topkerel. Ook die keer dat hij zorgde dat w23 effe 2 jaar langer duurde.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Duncan / Hopeful: Hoe je het ook draait of keert, je hebt in elke stam wel de standaard homo. Degene die net iets te ver gaat met de gay opmerkingen. Daarom neem ik Duncan in de stam. Hij geeft niks anders dan gay opmerkingen, doet niks op TW, en spammed enkel in de skypechats. Topspeler dus.

Khoop dat ge genoten hebt van die fimpjes :D
 

DeletedUser76153

Guest
Waarom is mijn reactie kortzichtig? Ik heb Jannes op verschillende werelden meegemaakt zowel vijandelijk als neutraal / vriendschappelijk gezien er daar de nodige diplomatie onder elkaar besproken werd. Geen van alle werelden is mij positief met hem bevallen. Zijn stam op W42 werd compleet gerekt aan het front door vrij simpele offensieven. De verliezen probeerde hij goed te praten op het AF met defensieve bouwtijd berekening welke niet klopten, helaas was hij zelfs te koppig om enig def advies aan te nemen en liet hij zijn stam verder ploeteren als leider terwijl meerdere leden hadden aangegeven bij hem een ander beleid daarin te willen zien.

Als een speler faalt is hij direct een flop? De ene massa kan je perfect deffen en de ander kan je 50 dorpen in min staan.
Sorry als ik jullie, uhh, trots schaad door te zeggen dat jannes een prima speler is. Ik however, ben praktisch gezien een newgenner die nooit echt veel massa's gedeffed heeft/nooit veel TW heb gespeeld op hoog niveau. Van wat ik gezien heb in mijn tijd, is dat Jannes een prima speler is in het spel. Mijn mening. Duidelijk? ;)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.503
Als een speler faalt is hij direct een flop? De ene massa kan je perfect deffen en de ander kan je 50 dorpen in min staan.
Sorry als ik jullie, uhh, trots schaad door te zeggen dat jannes een prima speler is. Ik however, ben praktisch gezien een newgenner die nooit echt veel massa's gedeffed heeft/nooit veel TW heb gespeeld op hoog niveau. Van wat ik gezien heb in mijn tijd, is dat Jannes een prima speler is in het spel. Mijn mening. Duidelijk? ;)

Als je faalt flop je ja, wtf zelfs
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.503
Ohja tuurlijk, dus als je 1 keer faalt met iets, kan het niet dat je er beter in geworden bent? Hou die wtf zelfs misschien voor jezelf schat :$

Ik zal op een blaadje wtf schrijven en die voor me houden, np. Overigens is Jannes wel vaker gefaald
 

DeletedUser68252

Guest
Als een speler faalt is hij direct een flop? De ene massa kan je perfect deffen en de ander kan je 50 dorpen in min staan.
Sorry als ik jullie, uhh, trots schaad door te zeggen dat jannes een prima speler is. Ik however, ben praktisch gezien een newgenner die nooit echt veel massa's gedeffed heeft/nooit veel TW heb gespeeld op hoog niveau. Van wat ik gezien heb in mijn tijd, is dat Jannes een prima speler is in het spel. Mijn mening. Duidelijk? ;)

Ik spreek hier niet over 1 massa maar over een tijdspanne van verschillende werelden waar hij hetzelfde koppige gedrag vertoonde, met W42 die ik specifiek kan benoemen gezien ik toen Neutraal / vriendschappelijk tegenover hem stond. Op W42 gaat het over een periode van enkele maanden waarin zijn stam gerekt werd aan het front, keer op keer door dezelfde soort aanvallen. Een speler is in mijn ogen pas een prima speler wanneer deze op zowel offensief gebied als defensief gebied zich staande kan houden binnen het spel. Een prima speler beschikt over meerdere kwaliteiten dan alleen farmen en een account groot brengen.

Ik vroeg alleen om een verduidelijking van je mening, een normale uitleg was voldoende geweest i.p.v een getriggerde reactie dat ik 1 van je vriendjes targette. ;)
 
Bovenaan