Met welke 10?

DeletedUser61134

Guest
Ik snap m, je noemt jezelf William Shakespeare zodat Jan zich niet te oud voelt.
Jan Jager was 1 van de meest gebruikte namen tussen 21000 BC en 500 AD.

Ook in de ijstijd zijn er al schilderijen op rotsen waar Jan Jager aan het jagen was :eek:
Echte Legende
 
Reactiescore
2.303
Jan is dan ook een ware LEGEND!
 

DeletedUser

Guest
Zal ook maar even snel een lijstje doen.

1. Aldo - The Minion, top gozer en kan ook wel tw spelen. Daarnaast heeft ie veel over voor zijn stam dus echt iemand die je erbij wilt hebben.

2. Davey - Dutchdrag0n, das gewoon mijn schatje, that`s all.

3. Matthew - White Puppy, die gozer is knettergek en tevens ook mijn pispaal.

4. Elko - Nederlandsegangster, ik denk dat iedereen Elko wel wilt hebben?

5. Diego - itsARTificial, dikke noob maar wel een lieve Belg!

6. Mark - XiNiX-NL, Een echte schat en kan ook wel redelijk spelen.

7. Jonathan - Seremomium, misschien wel de gekste Belg die ik ken, ook hij kan wel redelijk spelen.

8. Inge - Serenity, ooit ga ik met Inge samenwerken!!

9. Jasey - Krepox, zo mooi hoe die jongen hapt op elk ding wat je tegen hem zegt, ohja voor ik het vergeet te zeggen.. Goeie gozer ook.

10. Voor de b1tches die niet genoemd zijn.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Sure :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Begrijp me niet verkeerd, want Elko is een goede kerel, maar waarom zou iedereen hem willen hebben in de stam of op het account willen als hij er om bekend staat inactief te worden? En niet 'de inactieve Elko is meer waard dan de actieve noob bullshit', want een inactieve Elko is echt inactief. :p
 

DeletedUser

Guest
Begrijp me niet verkeerd, want Elko is een goede kerel, maar waarom zou iedereen hem willen hebben in de stam of op het account willen als hij er om bekend staat inactief te worden? En niet 'de inactieve Elko is meer waard dan de actieve noob bullshit', want een inactieve Elko is echt inactief. :p
Voor de tijd dat hij er is heb je echt veel aan hem, ik verwacht dan ook niet van mijn medespelers dat ze een hele wereld uitspelen;)
 

Deleted User - 2242732

Guest
Begrijp me niet verkeerd, want Elko is een goede kerel, maar waarom zou iedereen hem willen hebben in de stam of op het account willen als hij er om bekend staat inactief te worden? En niet 'de inactieve Elko is meer waard dan de actieve noob bullshit', want een inactieve Elko is echt inactief. :p

Ik heb op w44 en w50 met elko gespeeld en dat waren vgm ook zijn laatste 2 werelden, daar is elko echt niet inactief geworden. Eerder gestopt aangezien ik besliste te stoppen en wij het account samen hadden opgericht. ;) Anders ging hij gewoon door hoor.
Vooral op w44 dan, daar hebben wij tot 5 mil gespeeld en naar mijn mening was de wereld dan ook al gespeeld, waardoor ik besliste te stoppen aangezien ik geen motivatie meer had.
 
Reactiescore
2.303
Begrijp me niet verkeerd, want Elko is een goede kerel, maar waarom zou iedereen hem willen hebben in de stam of op het account willen als hij er om bekend staat inactief te worden? En niet 'de inactieve Elko is meer waard dan de actieve noob bullshit', want een inactieve Elko is echt inactief. :p
Elko is gewoon tof en grappig.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb op w44 en w50 met elko gespeeld en dat waren vgm ook zijn laatste 2 werelden, daar is elko echt niet inactief geworden. Eerder gestopt aangezien ik besliste te stoppen en wij het account samen hadden opgericht. ;) Anders ging hij gewoon door hoor.
Vooral op w44 dan, daar hebben wij tot 5 mil gespeeld en naar mijn mening was de wereld dan ook al gespeeld, waardoor ik besliste te stoppen aangezien ik geen motivatie meer had.

Spijt me te zeggen maar het is gewoon niet waar wat je insinueert. W50 is Elko al vroeg gestopt (en jij ook) en Cona heeft de kar de ganse tijd alleen moeten trekken.

Elko is gewoon tof en grappig.

Mee eens.
 

Deleted User - 2242732

Guest
Spijt me te zeggen maar het is gewoon niet waar wat je insinueert. W50 is Elko al vroeg gestopt (en jij ook) en Cona heeft de kar de ganse tijd alleen moeten trekken.
.

Van w50 spreek ik dan ook niet aangezien ik voor elko daar gestopt ben. Ik weet dan ook niet hoelang hij gespeeld heeft. Op basis van w44 kan ik je wel zeggen dat hij echt niet inactief was.
 

DeletedUser

Guest
Er zijn sowieso bar weinig 'bekende' spelers die wereld op wereld geheel uitspelen :|

Dat was uiteindelijk een beetje mijn punt. Ik vind dat er veel 'bekende' spelers best wel makkelijk over quitten denken en ze komen er zonder schrammetje op de reputatie van af. Zijn er zelfs enkele bij die twee dagen gelogd hebben en wereldwinsten in de handtekening hebben staan. Ik weet dat Elko zo niet denkt, maar het spel is niet alleen in kwaliteit achteruit gegaan bij de mindere bekende spelers. Doorzettingsvermogen zakt er bij iedereen doorheen en de noobs noemen we runners en de 'bekende' spelers niet. Dat is een beetje cru.
 
Bovenaan