Met welke 10 ....

DeletedUser69389

Guest
Dan is 10 toch amper te doen? Met al die kneusjes hier?
 
Reactiescore
510
Martijn is zelf ook een kneusje :D
 

DeletedUser59375

Guest
Ik vind het wel zonde dat ik er zo weinig insta.
Dat is niet goed voor mijn grote ego :cool:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Mods be like
whipped.gif~c200
 
Reactiescore
510
Om dan toch maar eens een lijstje te maken.
Ik beperk me enkel tot mensen die deze classic spelen (als ze allemaal nog speelzaam zijn dan).
1. Martijn (Segg)
2. Dennis (Pro Noob)
3. Joel
4. Martijn (UT)
5. Joachim
6. Laurens
7. Robin (Robekke)
8. Andries (YoWhite), nooit mee samengespeeld, maar ben na al die verhalen toch wel eens benieuwd.
9. Jeroen (Fluffy)
10. Mats
 
Reactiescore
660
Mijn lijstje:
Vroeger na mijn eerste classic (6) maakte ik altijd zo'n bazenteam. Waarschijnlijk onklopbaar, zeker met het niveau wat nu nog speelt. Maar zoveel classics later heb ik een beetje een ander idee over een leuke wereld.

1. Dorine, eerlijk gezegd kan ik eigenlijk gewoon niet zonder Dorine spelen, ze is betrouwbaar op alle vlakken.
2. Chris, hufhuf, konijnen, heeft lang geduurd voor ik hem heb leren waarderen, maar deze jongen heb je gewoon nodig in je stam. 10j spelen we al samen, ongelooflijk eigenlijk.
3. Nathan en Joël op één accountje, dan heb je sowieso een topteam
4. Mats beter leren kennen op deze classic, aangename kerel
5. Martijn - Sseg, altijd eerlijk, heeft een goed zicht op de evolutie van een wereld en heeft natuurlijk topskills
6. Pim en Peter, wat is me dat ongelooflijk goed mee gevallen om met deze twee jongens samen te spelen. Een waar genot.
7. Wouter, ik kende hem een beetje van classic 11, maar op deze wereld heeft die bergen werk verzet, zo'n mensen heb ik graag in de stam.
8. Andries, YoWhite
9. ik had heel graag eens een Laurens op dreef gezien, spijtig genoeg is het er deze classic niet echt van gekomen
10. ... deze vul ik niet in, ik heb zoveel mensen leren kennen op tw, zoveel mensen op gewone werelden ook, zoveel mensen waar ik graag eens mee had gespeeld. Zoveel mensen die ik niet heb ingevuld bij die vorige 9, zoveel mensen die ik eigenlijk nog had moeten invullen.
 
Reactiescore
660
Nog lijstjes?
 
Bovenaan