Met welke 10?

DeletedUser66265

Guest
Zoals Einstein altijd heeft gezegd: zonder botten ben je pudding.
Volgens mij zij einstein toch echt iets anders. Playing normal makes you a top 20 player, botting brings you everywere and assure the world winst.

 
Reactiescore
2.303
Reactiescore
420
Ik vind ze wel leuk! Staat tenminste iets positiefs over mij <3 Hartje enzu Emilios
 
Reactiescore
2.039
Volgens mij zij einstein toch echt iets anders. Playing normal makes you a top 20 player, botting brings you everywere and assure the world winst.

Nog altijd geen Engels kunnen, tssk. Moet toch echt een s achter assure, om over het einde van je zin nog maar niet te spreken. Verder maar goed dat Emile het 'niet meer spelend' stukje erachter plaatste anders had hij slaag verdiend.
 
Reactiescore
420
Ik zoek nog een co! Je moet enkel kunnen PP erdoor smijten!!!
 
Reactiescore
420
Ik heb alles behalve een goed ligging!

Deze keer moet ik niet 3 weken op vakantie + komt de drukke periode in de landbouw er niet aan. Hele maand oktober thuis <3
 
Reactiescore
420
Wij hebben de maandag beslist op vakantie te vertrekken met de vrienden en woensdagavond zijn we vertrokken. Was mijn vriendin ook niet tevreden mee!


NOOIT weed roken in Kroatie maat want dat kost je €500 flikkers haha
 

DeletedUser66265

Guest
Nog altijd geen Engels kunnen, tssk. Moet toch echt een s achter assure, om over het einde van je zin nog maar niet te spreken. Verder maar goed dat Emile het 'niet meer spelend' stukje erachter plaatste anders had hij slaag verdiend.

Het was een test. Als ik het in correct engels had geschreven zou iedereen denken dat einstein dat echt heeft gezegd.:D
 
Reactiescore
2.039
Als we dan toch Einstein citeren heb ik nog wel een paar leuke die ook wel van toepassing zijn op TW.

- "A clever person solves a problem. A wise person avoids it."
-"Everything should be made as simple as possible, but not simpler."
-"A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?"
 
Reactiescore
2.303
5 euro elko en ik steek je in de lijst.
 
Reactiescore
2.303
Alles is omkoopbaar... maarja 4 cos en dan wat bij gefantaseerd ahaha
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
420
Dus ik ben een fantasietje?
 
Reactiescore
2.303
Bovenaan