Met welke 10?

DeletedUser74005

Guest
Ik denk dat hij vooral het teamspeler deel bedoelt, aangezien ferry zoals ik eens eerder al zei, vaak random op del gaat

Oh bij ons pakte hij juist alle vv's aan en daarnaast ging hij ook niet op delete toen hij voor 80% weggespeeld was (hij ging juist zijn overige dorpen zo goed mogelijk gebruiken en maakte een nieuw cluster voor support van zijn front in de RIM). Hij heeft een behoorlijk grote rol gespeeld in onze oorlog daar tegen ATR.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Hij was voor 80% weggespeeld maar wel een goede speler? Nogal tegenstrijdig :p
 

DeletedUser72071

Guest
Je zou eens samen met hem moeten spelen :) Hij leek mij in eerste instantie ook geen goede speler, maar heeft me behoorlijk verrast.
Heb idd op w34 met hem in de stam gezeten. Hij edelde 1000 en 1 barbjes, timede os achter overgenomen barbjes midden in z'n eigen cluster tegen een onbekende dreiging zodat m'n stamgenoot er een paar k lc op doodliep. Die was boos en wilde verhaal halen, team ferry ragequit, geeft vv aan een vijandelijke stam en verwijderen ons allemaal op skype. Mooie stamspeler :D

Overigens:
w47: 1mil acc, weggespeeld en voor de rest geinternd.
w45: 750k acc, geedeld door een vijand en/of geinternd.
w43: 500k acc, geedeld door een vijand en/of geinternd.
w41: 2.3mil acc, geedeld > internen > geedeld > barbs > geedeld > internen > geedeld is wat ik er voornamelijk zie.
w39: 1.5mil acc, geedeld door een vijand en/of geinternd.

Ik kan zo wss nog wel ff doorgaan. Goede speler zeg.
 
Reactiescore
2.303
Heb idd op w34 met hem in de stam gezeten. Hij edelde 1000 en 1 barbjes, timede os achter overgenomen barbjes midden in z'n eigen cluster tegen een onbekende dreiging zodat m'n stamgenoot er een paar k lc op doodliep. Die was boos en wilde verhaal halen, team ferry ragequit, geeft vv aan een vijandelijke stam en verwijderen ons allemaal op skype. Mooie stamspeler :D

Overigens:
w47: 1mil acc, weggespeeld en voor de rest geinternd.
w45: 750k acc, geedeld door een vijand en/of geinternd.
w43: 500k acc, geedeld door een vijand en/of geinternd.
w41: 2.3mil acc, geedeld > internen > geedeld > barbs > geedeld > internen > geedeld is wat ik er voornamelijk zie.
w39: 1.5mil acc, geedeld door een vijand en/of geinternd.

Ik kan zo wss nog wel ff doorgaan. Goede speler zeg.

Beter dan jij job, hij farmde tenminste voor zijn gs!
 
Reactiescore
2.303
Dat interesseert me inderdaad niet zoveel.
 

DeletedUser60542

Guest
59478150.jpg
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Emile wint dit dik hij is een potvis.
 
Reactiescore
2.303

DeletedUser60542

Guest
De blauwe vinvis is het grootste dier dat ooit op aarde heeft geleefd. Hij kan 33 meter lang worden met een gewicht van 170 ton.

Snorlax
Nummer: 143
Type: Gewoon (Normal)
Soort: Slapende
Hoogte: 2.10 m
Gewicht: 460.0 kg

nop
 
Reactiescore
2.303
Oh dan komt snorlax nog best in de buurt bij het daadwerkelijke gewicht van emile

Ja idd maar dan weegt een veer nog dichter aan bij mijn gewicht, en je vergelijkt me niet met een veertje he!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nou nee hoor jij dikke potvis.
 
Bovenaan