Met welke 10?

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Denk dat dat wat kort door de bocht is genomen imo. Probleem zit em gewoon bij de activiteit van veel accounts. Om zomaar te zeggen dat er 0 kwaliteitsspelers in met ui zitten is niet echt geplaatst. Ik start zelf de eerstvolgende classic wereld met paar met ui spelers waarvan ik het volste vertrouwen in heb en die zich al enorm goed bewezen hebben in met ui. Hebben al meer werk verricht dan veel fide spelers hoor.

Werk verrichten binnen een stam betekent niet "kwaliteitsvol" zijn. Ik ken veel stamspelers die er geen ruk van bakken.
 
Reactiescore
2.303
Kijk maar naar die underground tacticz
 

DeletedUser77710

Guest
Ja, held voor Nederland, 100m sprint gewonnen:D

Dan kunnen jullie Nederlanders eens beter concetreren op lopen, dan voetbal:eek:
 

DeletedUser33115

Guest
01 | Laurens, mijn favoriete deffer waar ik allen maar vol bewondering naar kan kijken.
02 | Aldo die toch maar iedere keer weer wat weet te verzinnen
03 Emile, die als deffer misschien nog wel beter is dan Laurens
04 |Jannick, die nog steeds lekker met zijn kont in de US zit en misschien wel nooit terugkomt, zal ik nooit meer Aphrodite zijn
05 | Merlijn, mijn onovertroffen Tovenaar
06 |Anne, mijn grote schat, er zijn gewoon niet genoeg 1e plaatsen, kan het ook niet helpen
07 Laurece van The American Sniper, waar ik 's morgen s altijd lekker mee zat te kletsen als ik zijn edels blockte.
08 | Doctore, die zo gezellig naast ons komt liggen.
09 |Martijn, die ik als vijand ken en nu als vriend, je valt me alles mee:p
10 |Inge,omdat ze wil helpen in de Jury en ik haar graag wat beter wil leren kennen
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
01 | Laurens, mijn favoriete deffer waar ik allen maar vol bewondering naar kan kijken.
02 | Aldo die toch maar iedere keer weer wat weet te verzinnen
03 Emile, die als deffer misschien nog wel beter is dan Laurens
04 |Jannick, die nog steeds lekker met zijn kont in de US zit en misschien wel nooit terugkomt, zal ik nooit meer Aphrodite zijn
05 | Merlijn, mijn onovertroffen Tovenaar
06 |Anne, mijn grote schat, er zijn gewoon niet genoeg 1e plaatsen, kan het ook niet helpen
07 Laurece van The American Sniper, waar ik 's morgen s altijd lekker mee zat te kletsen als ik zijn edels blockte.
08 | Doctore, die zo gezellig naast ons komt liggen.
09 |Martijn, die ik als vijand ken en nu als vriend, je valt me alles mee:p
10 |Inge,omdat ze wil helpen in de Jury en ik haar graag wat beter wil leren kennen

Dit doet wel pijn
 

DeletedUser

Guest
Mooi om te zien dat de jeugd van tegenwoordig nog geïnteresseerd is in een goed beleid en politiek.
 
Bovenaan