Met welke 10?

Reactiescore
217
Anne. Na al die tijd in Snurk is je sig nog niet aangepast qua stam. Dat terwijl je er wel w49 hebt tussengezet en gestopt zette achter 47. Ik neem aan dat je je schaamt voor dat zooitje wat sommigen een stam noemen?
Ga efe lekker prive zeuren over deze shit
 
Reactiescore
3.540
1. timo, heb gewoon timo op een wereld nodig als ik ga spelen
2. Mien, mien is een god
3. Pim, een goede stam heeft een pim nodig
4. Melvin, die melvins zijn altijd actief en skills
5. laurens, soms moet er gewoon gedeft worden

de rest heb ik niemand nodig om wereld te winnen

Ja, dat is inderdaad een lijstje! Neem voorbeeld dames en heren!
 

DeletedUser75767

Guest
Anne. Na al die tijd in Snurk is je sig nog niet aangepast qua stam. Dat terwijl je er wel w49 hebt tussengezet en gestopt zette achter 47. Ik neem aan dat je je schaamt voor dat zooitje wat sommigen een stam noemen?
Kom Gilles, haten vanaf een andere wereld? Ik heb je wel wat hoger zitten dan dat
 

DeletedUser

Guest
Anne. Na al die tijd in Snurk is je sig nog niet aangepast qua stam. Dat terwijl je er wel w49 hebt tussengezet en gestopt zette achter 47. Ik neem aan dat je je schaamt voor dat zooitje wat sommigen een stam noemen?

Oja, zal het even aanpassen. Stalker.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Beast is echt un stalker! Wat een freak...
 

DeletedUser7072

Guest
Beast doet alles om aandacht van Anne te krijgen, best wanhopig.
 

DeletedUser

Guest
Als een persoon op w50 een stab begaat en daarna rent omdat hij front serieus krijgt, en mensen zeggen daar wat van, dan is dat inderdaad wel eens vervelend Gilles. Maar ik zag hierboven voor het eerst dat mensen jou hoog hebben zitten, wonderbaarlijk, dus misschien is het een idee die mensen hun voeten te likken en mijn handtekening in het vervolg met rust te laten.
 
Reactiescore
1.015
Nee en nee. Op alles nee eigenlijk :D. Alleen als je zou zeggen: Ik, Anne, ben lachwekkend zou ik volmondig ja zeggen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
8 pagina's zonder lijstjes, lekker bezig allemaal!
 

DeletedUser69389

Guest
Willekeurig lijstje en waarbij ik heb geprobeerd zo min mogelijk Fide accounts te plaatsen.

Ruthless Maniac. Elke stam heeft een stamdikste nodig dus daarom Emile. Nja en het is fijn om een Jannick te hebben als back.up.
D.I.A. Die lamlullen zijn nu niet zo actief in daden, maar wanneer die motor aanstaat dan scheuren ze hun vijanden omver en winnen ze met ruim een ronde voorsprong.
Mullepatte, Michel en ik zijn een perfect duo en denken vaak hetzelfde over manier van aanvallen en is gewoon top. Rest zijn ook lieve scheetjes.
Heissemberg, ik kende ze voor deze wereld niet als stamgenoten, maar ik vind het toffe lui met hun hart op het juiste plekje.
Act of Divinty, ik heb een stamnoob nodig en daarvoor kies ik Mien, stamleider Timo en Emelientje als een schattige vrouwke.
Pathos, stamnoob moet in huis zijn en daarvoor nomineer ik Michiel en Tom.
Age of Nobility, wil die tijgers wel eens zien.
Holsappeltje, verdiend een kans in een serieuze stam. Menig speler zou gestopt zijn.
The Muppet Show, ik hou van stamgerichte spelers.
.Lintouchable. idem.
 

DeletedUser

Guest
Willekeurig lijstje en waarbij ik heb geprobeerd zo min mogelijk Fide accounts te plaatsen.

Ruthless Maniac. Elke stam heeft een stamdikste nodig dus daarom Emile. Nja en het is fijn om een Jannick te hebben als back.up.
D.I.A. Die lamlullen zijn nu niet zo actief in daden, maar wanneer die motor aanstaat dan scheuren ze hun vijanden omver en winnen ze met ruim een ronde voorsprong.
Mullepatte, Michel en ik zijn een perfect duo en denken vaak hetzelfde over manier van aanvallen en is gewoon top. Rest zijn ook lieve scheetjes.
Heissemberg, ik kende ze voor deze wereld niet als stamgenoten, maar ik vind het toffe lui met hun hart op het juiste plekje.
Act of Divinty, ik heb een stamnoob nodig en daarvoor kies ik Mien, stamleider Timo en Emelientje als een schattige vrouwke.
Pathos, stamnoob moet in huis zijn en daarvoor nomineer ik Michiel en Tom.
Age of Nobility, wil die tijgers wel eens zien.
Holsappeltje, verdiend een kans in een serieuze stam. Menig speler zou gestopt zijn.
The Muppet Show, ik hou van stamgerichte spelers.
.Lintouchable. idem.
Je bent jezelf vergeten, je speelt toch graag met jezelf. :oops:
 
Reactiescore
2.303
eej faler, ga je hier ook weer zo snel weg zijn als je andere werelden ..!... ik heb tenminste vrienden en moet niet in D incognito spelen omdat je geweigerd bent!
 
Bovenaan