Met welke 10?

DeletedUser64230

Guest
1. Jesse (Swindonex) - Jezus wat een man, tijd dat we nog alles op papier uitschreven.. prachtig
2. Jaap (weet nie) - als ik er dan 1 van weet nie moet kiezen doe in mijn ogen maar de beste, maar hou van ze allemaal. Wil chris en niels (en jens) er ook met liefde neerzetten en speelde amper toen onno kwam helaas.
3. Fabian.. (erebos) - ja duh, die relnicht moet erbij! die bakt helemaal niks van het spel maar hij is wel actief!
4. Michel (Cute teddybear/bombai) - weet niet wat ik van die jongen moet denken qua spel want er gaat altijd iets fout maar als stamgenoot is t een topper
5. Stijn (LCYT) - ja, lekker gespeeld w27 toen, tijdje in de schaduw bij meegedaan en zeer prettige man om mee te spelen
6. Inge (Savior of the North) - ja heel prettig, kan lekker een communicatieve klap vangen en reageerd heel subtiel terug (not), pak van mn hart
7. Max W (???) - als je geen AM hebt, dan heb je max! vergeef me dat ik niet meer weet welk acc hij speelde, te lang geleden.
8. Jurgen (Ftype/corrado v6) - wat een god, tilt het spel naar een nieuw level.
9. Mark (illy) - Man met verstand van het spel, al komt het niet altijd naar buiten maar gelukkig ken ik er daar wel meer van.
10. Arlena (Saralicious) - toch de persoon van het duo die ik nog regelmatig spreek, een van de minder door tw gevormde zielen wat dr heel prettig in de omgang maakt. Kan nog een hoop leren denk ik en probeert dat ook wat ook een skill is.

:rolleyes:

(special guest ramses, ramses is bae)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77014

Guest
1. Jesse (Swindonex) - Jezus wat een man, tijd dat we nog alles op papier uitschreven.. prachtig
2. Jaap (weet nie) - als ik er dan 1 van weet nie moet kiezen doe in mijn ogen maar de beste, maar hou van ze allemaal. Wil chris en niels (en jens) er ook met liefde neerzetten en speelde amper toen onno kwam helaas.
3. Fabian.. (erebos) - ja duh, die relnicht moet erbij! die bakt helemaal niks van het spel maar hij is wel actief!
4. Michel (Cute teddybear/bombai) - weet niet wat ik van die jongen moet denken qua spel want er gaat altijd iets fout maar als stamgenoot is t een topper
5. Stijn (LCYT) - ja, lekker gespeeld w27 toen, tijdje in de schaduw bij meegedaan en zeer prettige man om mee te spelen
6. Inge (Savior of the North) - ja heel prettig, kan lekker een communicatieve klap vangen en reageerd heel subtiel terug (not), pak van mn hart
7. Max W (???) - als je geen AM hebt, dan heb je max! vergeef me dat ik niet meer weet welk acc hij speelde, te lang geleden.
8. Jurgen (Ftype/corrado v6) - wat een god, tilt het spel naar een nieuw level.
9. Mark (illy) - Man met verstand van het spel, al komt het niet altijd naar buiten maar gelukkig ken ik er daar wel meer van.
10. Alena (Saralicious) - toch de persoon van het duo die ik nog regelmatig spreek, een van de minder door tw gevormde zielen wat dr heel prettig in de omgang maakt. Kan nog een hoop leren denk ik en probeert dat ook wat ook een skill is.

:rolleyes:

(special guest ramses, ramses is bae)

Arlena* :p
En ik dan? :eek:
 

DeletedUser64057

Guest
1. Sseg, topper
2. Gup21, beste stamleider zekersteweten
3. Godness of Insomnia, Rein, baaasjuhhh
4. Afroplayer, Rein :cool:
5. MelloNL, Jeroen is een baasje
6. Team Boomknuffelaars, Myrte onze stammoeder
7. Castiel., sinds ik wvw met hem doe, lijkt hij me eig best oke
8. PH, same
9. Momske/Quint, Ramon en Jeanette zijn echt een top team
10. Worsteman, Ruffy en al dat gespuis, je hebt immers ook een faalaap nodig in een stam, want dat is goed voor je eigen ego

Nu tevreden?

en ik mag hier niet in? snik snik
 

DeletedUser76217

Guest
1.Martin
2.Jurgen
3.Kayo
4.Fabian
5.Inge
6.Nick
7.Ruben
8.Jelle
9.diego
10.Bas

OMG ik vergeet er nog stuk of 20 .....
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Seau smooi zeg.
 
Reactiescore
1.089
1 Rugby-Rob
2.Carrrrlo
3 Vxi2010
4 Chimairajoel
5 Big Bang.
6 Navisboys
7 KRESSABLE
8 Howlin
9 Aragorn
10 KPHS
 
Bovenaan