- Reactiescore
- 1.086
Rektik heb tenminste vrienden en moet niet in D incognito spelen omdat je geweigerd bent!
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Rektik heb tenminste vrienden en moet niet in D incognito spelen omdat je geweigerd bent!
eej faler, ga je hier ook weer zo snel weg zijn als je andere werelden ..!... ik heb tenminste vrienden en moet niet in D incognito spelen omdat je geweigerd bent!
Ervan uitgaand dat het Heisemmberg is, bedanktHeissemberg, ik kende ze voor deze wereld niet als stamgenoten, maar ik vind het toffe lui met hun hart op het juiste plekje.
.
ik was gewoon in mijn hatenRun like the wind. Maar blijkbaar treft het je wel hard, aangezien je er met zo´n gestrekt been ingaat. Wil je erover praten? Psychiater Mike had nog plek over hoorde ik.
Je kickt op boxers, dat is wat anders faggot :bijl:ik was gewoon in mijn hatenWat boeit mij het nou wat je denkt over me
ik ben toch een kickboxer (rock) hahahah
Zolang jij maar lekker onderwater blijft zal niemand jouw bakkes te hoeven zienhou je bek, hete koffie op je muil zou nog goed doen aan je misvormde kop
Age of Nobility, wil die tijgers wel eens zien.
Willekeurig lijstje en waarbij ik heb geprobeerd zo min mogelijk Fide accounts te plaatsen.
Pathos, stamnoob moet in huis zijn en daarvoor nomineer ik Michiel en Tom.
.
10. azrahn: als ze actief zijn en gemotiveerd is dit zeker een team dat de motivatie in de stam hoog weet te houden
beter laat dan nooit eh:
1. slash n bash; goed uitgevoerde jump en weten als team goed te groeien
Maak anders een top17 lijstje, zitten alle Fide leden er ineens bij![]()
Denk dat dat wat kort door de bocht is genomen imo. Probleem zit em gewoon bij de activiteit van veel accounts. Om zomaar te zeggen dat er 0 kwaliteitsspelers in met ui zitten is niet echt geplaatst. Ik start zelf de eerstvolgende classic wereld met paar met ui spelers waarvan ik het volste vertrouwen in heb en die zich al enorm goed bewezen hebben in met ui. Hebben al meer werk verricht dan veel fide spelers hoor.