Met welke 10?

Reactiescore
7.918
Bedankt Jeroen, w42 zal inderdaad mijn laatste wereld worden.

Ook Spamoholic bedankt namens team DoI
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
972
Ik zal ook eens een keer een serieus lijstje maken dan :p

1. Floris (Flonaldo), bashtijger & gezellig. Altijd lekker om met hem samen te werken.
2. Richard (Netsky). Als vijand maakte hij altijd wel een aardige indruk op mij en kan er ook mee lachen.
3. Laurens (dragonshield). Iedereen flamen, hartstikke leuk.
4. Matjas (Rupelsoldaten). Samen gespeed & stammen geleid maar nooit met elkaar op een account gespeeld. Lijkt me wel gezellig om eens met de wereldleider samen te spelen.
5. Steven (StevenL18). Hij farmt en dus hoef ik niks meer te doen. Mooi meegenomen.
6. Gerwin (Grondie). Baasje. Prachtige kerel en veel voetbalkennis. Helaas gestopt :(
7. Cona. Ken hem niet zo goed maar lijkt me wel een gezellige kill.
8. Maks (Mortua). Arrogant noobje die om bier schooit.
9. Inge. Inge = <3
10. Max (purpletail). NIMMAAAAAAAA

Mensen waarmee ik al heb samengespeeld heb ik maar even genegeerd anders kon ik er nooit 10 verzinnen.

Gratis biertjes zijn altijd de lekkerste :D
 

DeletedUser72524

Guest
Ik zal ook eens een keer een serieus lijstje maken dan :p

1. Floris (Flonaldo), bashtijger & gezellig. Altijd lekker om met hem samen te werken.
2. Richard (Netsky). Als vijand maakte hij altijd wel een aardige indruk op mij en kan er ook mee lachen.
3. Laurens (dragonshield). Iedereen flamen, hartstikke leuk.
4. Matjas (Rupelsoldaten). Samen gespeed & stammen geleid maar nooit met elkaar op een account gespeeld. Lijkt me wel gezellig om eens met de wereldleider samen te spelen.
5. Steven (StevenL18). Hij farmt en dus hoef ik niks meer te doen. Mooi meegenomen.
6. Gerwin (Grondie). Baasje. Prachtige kerel en veel voetbalkennis. Helaas gestopt :(
7. Cona. Ken hem niet zo goed maar lijkt me wel een gezellige kill.
8. Maks (Mortua). Arrogant noobje die om bier schooit.
9. Inge. Inge = <3
10. Max (purpletail). NIMMAAAAAAAA

Mensen waarmee ik al heb samengespeeld heb ik maar even genegeerd anders kon ik er nooit 10 verzinnen.

Pijnlijk dit :( en dan een iemand als Laurens wel vermelden nog pijnlijker.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72524

Guest
Enkel om bij hem te slijmen voor zn bot natuurlijk, als persoon is het de moeite niet waard ofc.

Nee, van wat ik hoor is het vooral iemand die een schepje nodig heeft. En op sommige plekken te kort schiet (wat compleet tegenstrijdig is).
 
Bovenaan