Met welke 10?

DeletedUser74005

Guest
Met welke 10 spelers zou jij erg graag in een stam zitten?
Ik en vele anderen zijn vast benieuwd dus stel je lijstje maar al op!

PS. ja ik wilde altijd al eens een topiekje openen!

PPS. Als je in dit topic post, moet je ook zelf een lijstje plaatsen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74005

Guest
Ik mod nu niet he, dus ja..

Mijn lijsie:

1. Gerben aka Gup. Prachtige speler en de beste stamleider, die ik ooit gezien heb. Heeft zeker een grote bijdrage geleverd aan de winst van Fear! op w22.
2. Jens/wanderkezanderke, bash en het vuil is weg! Offensief monster, dat ik graag in mijn stam zou willen hebben.
3. Reinoudt/Godness Of Insomnia, enige co die ooit langer dan 2 weken met mij uitgehouden heeft. Was heel fijn om met hem samen te werken.
4. Rogier/De Sukke, erg goede speler en daarnaast ook een aardige gast.
5. Costi/Sexyness Above Skills, echte teamplayer en daarnaast een zeer goede starter :)
6. Joren, zou graag eens met hem samen willen werken.
7. Jean Cleo, heeft een behoorlijk doorzettingsvermogen en lijkt me leuk om eens met haar samen te werken :)
8. Aldo/Kragtwijk, mag natuurlijk ook niet ontbreken! :D
9. Poo!
10. Ruffy, anders wordt hij boos, als hij niet in mijn lijstje staat...
 

DeletedUser76018

Guest
Dank je, denk ik. Je hebt wel gelijk maar niet ontkennen dat je me niet wilt :rolleyes:
 
Reactiescore
2
Ik mod nu niet he, dus ja..

Mijn lijsie:

1. Gerben aka Gup. Prachtige speler en de beste stamleider, die ik ooit gezien heb. Heeft zeker een grote bijdrage geleverd aan de winst van Fear! op w22.
2. Jens/wanderkezanderke, bash en het vuil is weg! Offensief monster, dat ik graag in mijn stam zou willen hebben.
3. Reinoudt/Godness Of Insomnia, enige co die ooit langer dan 2 weken met mij uitgehouden heeft. Was heel fijn om met hem samen te werken.
4. Rogier/De Sukke, erg goede speler en daarnaast ook een aardige gast.
5. Costi/Sexyness Above Skills, echte teamplayer en daarnaast een zeer goede starter :)
6. Joren, zou graag eens met hem samen willen werken.
7. Jean Cleo, heeft een behoorlijk doorzettingsvermogen en lijkt me leuk om eens met haar samen te werken :)
8. Aldo/Kragtwijk, mag natuurlijk ook niet ontbreken! :D
9. Poo!
10. Ruffy, anders wordt hij boos, als hij niet in mijn lijstje staat...

Waar ben ik?! Nu ben ik boos!

Mijn lijstje:

1. Poo. (Is gewoon een geweldige co! :D )
2. Sander (unfriendly Sander)
3. Laurens (Onze lieve AF mod hier, al heeft die wel niets van skills, noob!!)
4. Tim (Tim010, nog minder skills dan Lau)
5. Miguel & Yannick (leuke gasten, soms!)
6. Dorine (Hompie en alle accs die ze nog heeft)
7. Axel (WoHolland w6)
8. Tom (McAwesome)
9. Jarne (FearCrads)
10. Fam (Geweldige vrouw ofc!)

Deze 10 denk ik :D
 

DeletedUser73696

Guest
Je had beter de titel kunnen geven "Lik de billen van je mede moderators schoon".
 

DeletedUser74005

Guest
Waar ben ik?! Nu ben ik boos!

Mijn lijstje:

1. Poo. (Is gewoon een geweldige co! :D )
2. Sander (unfriendly Sander)
3. Laurens (Onze lieve AF mod hier, al heeft die wel niets van skills, noob!!)
4. Tim (Tim010, nog minder skills dan Lau)
5. Miguel & Yannick (leuke gasten, soms!)
6. Dorine (Hompie en alle accs die ze nog heeft)
7. Axel (WoHolland w6)
8. Tom (McAwesome)
9. Jarne (FearCrads)
10. Fam (Geweldige vrouw ofc!)

Deze 10 denk ik :D

Waar ben ik? :( Tjongejonge, jij hebt echt geen smaak he! :mad::bijl:

Ik was alleen wel Fam vergeten idd :$
 
Reactiescore
2.039
Ik mod nu niet he, dus ja..

Mijn lijsie:

1. Gerben aka Gup. Prachtige speler en de beste stamleider, die ik ooit gezien heb. Heeft zeker een grote bijdrage geleverd aan de winst van Fear! op w22.
2. Jens/wanderkezanderke, bash en het vuil is weg! Offensief monster, dat ik graag in mijn stam zou willen hebben.
3. Reinoudt/Godness Of Insomnia, enige co die ooit langer dan 2 weken met mij uitgehouden heeft. Was heel fijn om met hem samen te werken.
4. Rogier/De Sukke, erg goede speler en daarnaast ook een aardige gast.
5. Costi/Sexyness Above Skills, echte teamplayer en daarnaast een zeer goede starter :)
6. Joren, zou graag eens met hem samen willen werken.
7. Jean Cleo, heeft een behoorlijk doorzettingsvermogen en lijkt me leuk om eens met haar samen te werken :)
8. Aldo/Kragtwijk, mag natuurlijk ook niet ontbreken! :D
9. Poo!
10. Ruffy, anders wordt hij boos, als hij niet in mijn lijstje staat...

Wat een hilarische lijst, costi teamplayer, rogier erg goede speler etc
 

Deleted User - 487776907

Guest
Je had beter de titel kunnen geven "Lik de billen van je mede moderators schoon".

Pas nou maar op. Op W43 kregen vier spelers een aanvalbare 24 uurs IN-game ban + AF ban toen ze het over het likken van edele delen begonnen :eek:
 

DeletedUser69389

Guest
Pas nou maar op. Op W43 kregen vier spelers een aanvalbare 24 uurs IN-game ban + AF ban toen ze het over het likken van edele delen begonnen :eek:

Hij is gefrustreerd over het feit dat hij alweer niet in een lijstje terecht komt.:(

Afgaande op spelers waarvan ik weet dat ze deze wereld gaan spelen.


1. Tom (McAwesome).
Schatje van 42 en 43 en ik wil niet de enige zijn die als spamnoob fungeert.:(
2. Timo (.Sick Individuals), Luuk (luckyluukmans), Joren (Triggerbullet) & Patrick (fus1on).
Goede, ervaren spelers die de klappen van de zweep kennen en niet vies zijn van het vuile werk opknappen.
3. Jannes (jokersbrain), Seba (TheUltimateFighter) & Robin (Remakez).
Geen hoogstaande vliegers, op Robin misschien na, maar wel spelers die zich opofferen voor hun stam zelfs als eigen acc er onder kan lijden. Werken zich uit het zweet.
4. Hans (nyade) & Lennart (Spamkaboutertje).
Die Hans kan oprotten, maar Lennart meerdere werelden mee in de stam gezeten en moeten we maar weer gaan herhalen.
5. Emile (MyPride), Phillipe (Jack Torrance) & Thomas (Jack Daniels.).
Die Thomas ken ik niet echt en Phillipe een beetje, maar zeker Emile ken ik al lang. Lijkt me wel leuk om weer mee samen te werken.
6. Melvin (MisterME), Jens (jenskeuh) & Niels (dialgaman).
Alle drie bewezen dat ze het spelletje zeer zeker kennen en ik vind het een toevoeging voor het team.
7. Jordi (Conceived by Communism), Jeremy (Vitalise) & Martin (Amber Heard).
Martin mag wel ervan door rijden, want ik hoor er tot nu toe niet super veel over, maar afijn hij zal niet voor niets in dit team zitten. Jordi en Jeremy zijn ervaren en bewezen topspelers en al een aantal maal fijn mee kunnen samenwerken op W42 en andere plekken. Daarnaast denk ik dat Jordi uitermate geschikt zou zijn om deze bende te leiden.:p
8.. Maick (Perfect Hatred), Damien (Evil Geniuses.) & Brent (Wandalica).
Maick en ik botsen af en toe, maar ego´s moet je opzij zetten in het belang van de stam en zijn allemaal spelers die doen wat er gedaan moet worden.
9. (KPHS) & (Howlin.)
Vormden een leuke tegenstander op Classic 8. Ze dwongen mij door hun spel om voor het eerst op hoog niveau te deffen en wat mede door eigen inactiviteit in het begin van de actie en andere omstandigheden niet lukte. Ze bewezen echter daar wel voor mij dat de woorden over hen zeer zeker niet gelogen waren. Gelukkig ging het na mijn overstap naar een ander account het me beter af.:( Daarnaast tonen ze op deze classic ook beetje bij beetje weer hun klasse. Lijkt me wel eens leuk om met deze meesters in een stam te zitten
10. Nikki (n1i1k1k1i12), Roald (Roald97), Bonaya (Single Malt) & Laurens (dragonshield3).
Nikki ken ik niet, maar wil wel eens zien hoe die speelt. Roald fijn mee samengewerkt als buren op W19, korte tijd op 38 als spelers op een acc en nu als vijand. Laten we dan even kijken of we net als op W19 kunnen rocken.:cool: Bonaya de overloper:mad::mad::mad: Die ziet mijn wraak straks wel als zijn acc naar de casual gaat.:mad::mad::mad: Daarnaast moet er wel een deffslet zijn. Ik zou er niet aan moeten denken om alles te moeten deffen. Kan dat dan beter delen met mijn slaafje van een aantal werelden waar we samen hebben gespeeld als medespelers of stamgenoten. Dus Laurens hup hup.:cool::cool:

Voor de rest zien we het later wel wie er daadwerkelijk spelen en of ik het moet aanpassen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
7. Jordi (Conceived by Communism), Jeremy (Vitalise) & Martin (Amber Heard).
Martin mag wel ervan door rijden, want ik hoor er tot nu toe niet super veel over, maar afijn hij zal niet voor niets in dit team zitten. Jordi en Jeremy zijn ervaren en bewezen topspelers en al een aantal maal fijn mee kunnen samenwerken op W42 en andere plekken. Daarnaast denk ik dat Jordi uitermate geschikt zou zijn om deze bende te leiden.:p

Activiteit? :p
 
Bovenaan