Met welke 10?

Deleted User - 487776907

Guest
afgaande op spelers waarvan ik weet dat ze deze wereld gaan spelen.
10. Nikki (n1i1k1k1i12), roald (roald97), bonaya (single malt) & laurens (dragonshield3).
nikki ken ik niet, maar wil wel eens zien hoe die speelt. Roald fijn mee samengewerkt als buren op w19, korte tijd op 38 als spelers op een acc en nu als vijand. Laten we dan even kijken of we net als op w19 kunnen rocken.:cool: Bonaya de overloper:mad::mad::mad: Die ziet mijn wraak straks wel als zijn acc naar de casual gaat.:mad::mad::mad: Daarnaast moet er wel een deffslet zijn. Ik zou er niet aan moeten denken om alles te moeten deffen. Kan dat dan beter delen met mijn slaafje van een aantal werelden waar we samen hebben gespeeld als medespelers of stamgenoten. Dus laurens hup hup.:cool::cool:

Thanks :D Al is Laurens weggepest door Nikki :p
 

DeletedUser66265

Guest
Laurens speelt niet bij ons maar dat terzijde, heb zojuist om een update gevraagd in desbetreffent topic. Enfin, ik heb altijd al eens op casual willen spelen. Als jij ons daar naartoe stuurt kan ik daar wel mee leven :p

Bedankt voor de benoeming in ieder geval.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
7. Jordi (Conceived by Communism), Jeremy (Vitalise) & Martin (Amber Heard).
Martin mag wel ervan door rijden, want ik hoor er tot nu toe niet super veel over, maar afijn hij zal niet voor niets in dit team zitten. Jordi en Jeremy zijn ervaren en bewezen topspelers en al een aantal maal fijn mee kunnen samenwerken op W42 en andere plekken. Daarnaast denk ik dat Jordi uitermate geschikt zou zijn om deze bende te leiden.:p.

Nou beetje lief doen:bijl: Ik ben de slet van het account ja:mad:
 

DeletedUser69389

Guest
Laurens speelt niet bij ons maar dat terzijde, heb zojuist om een update gevraagd in desbetreffent topic. Enfin, ik heb altijd al eens op casual willen spelen. Als jij ons daar naartoe stuurt kan ik daar wel mee leven :p

Bedankt voor de benoeming in ieder geval.

Ik bedoel Bonaya op 43.:) Sportieve strijd noemen we dat.
 
Reactiescore
1.730
De lui met wie ik in een stam wil zitten zijn allemaal gestopt. Er zijn maar weinig new-gen spelers die tof zijn.
 

DeletedUser74005

Guest
Wat een hilarische lijst, costi teamplayer, rogier erg goede speler etc

Costi heeft op twm anders wel echt non-stop gvved tijdens massas e.d. en had al zijn deff aan het front staan bij andere spelers, terwijl hij zelf ook front had.
 

DeletedUser76151

Guest
Hij is gefrustreerd over het feit dat hij alweer niet in een lijstje terecht komt.:(

Afgaande op spelers waarvan ik weet dat ze deze wereld gaan spelen.



3. Jannes (jokersbrain), Seba (TheUltimateFighter) & Robin (Remakez).
Geen hoogstaande vliegers, op Robin misschien na, maar wel spelers die zich opofferen voor hun stam zelfs als eigen acc er onder kan lijden. Werken zich uit het zweet.

Dankje Martijn :D
 

DeletedUser17072

Guest
Waar ben ik?! Nu ben ik boos!

Mijn lijstje:

1. Poo. (Is gewoon een geweldige co! :D )
2. Sander (unfriendly Sander)
3. Laurens (Onze lieve AF mod hier, al heeft die wel niets van skills, noob!!)
4. Tim (Tim010, nog minder skills dan Lau)
5. Miguel & Yannick (leuke gasten, soms!)
6. Dorine (Hompie en alle accs die ze nog heeft)
7. Axel (WoHolland w6)
8. Tom (McAwesome)
9. Jarne (FearCrads)
10. Fam (Geweldige vrouw ofc!)

Deze 10 denk ik :D

Je vergeet natuurlijk weer de belangrijkste..:mad:
 
Bovenaan