Met welke 10

DeletedUser74650

Guest
ultima pugna heroica, Puss in Boots, AB intra, 2Noob, Liquicity, Visboer, Ray123, KipOpStokBeleid, Losing Our Religion en Ann Lee.
 

DeletedUser44415

Guest
Om toch eens serieus te zijn:

1. Rawberry
Denk dat hij de oldscoolplayer is van deze wereld. Hij heeft wel heel wat gemist, maar ik zie hem als peter (science religion). Oldscool players gaan voor spelers bij te leren, niet om enkel de top.
2. Concieved with communism
Baddass player die spelers die denkt top te zijn gewoon kan verslaan met tactiek. Hij is gewoon een bevestiging dat een speler met skills gemakkelijk kan neerhalen (bij mij had hij zeker geen moeite moeten doen lol)
3. Fatality.
Pracht van een co geweest van me. Niet zo actief maar skillop zijn best. Enorm leergierig geweest op account molotov. welk account geen schijn van kans had. Supergozer gewoon.
4. Farmox
Een beest bij het starten. Met beest bedoel ik echt BEEST!
5.vito corleone
Zijn uren en inzicht... enkel dit al heb je een enorme winst in de stam. Wel niet op zijn teentjes trappen op de late uren.
6. Science religion
Die speelt niet meer sedert w17, maar hij was degene die voor spelers als noob wou opkomen en opleren. Iedereen wou hem volgen, superleider gewoon.
7. Perfect hatred
Een speler ik kende vanuit zijn noobtijden. Hem zien uitgroeien als topspeler en goed propaganda, ik ben jaloers op hem.
8. Vanquisher
Zijn starts = wtf? Ik vraag me nog steeds af hoe die het doet om zo vlug en te blijven in detop te staan.
9. Hannibal lector.
Een spammer als ik is altijd leuk voor een stam. Iemand die de sfeer kan houden tijdens moeilijke situaties, deze lama houdt je wel cool.
10. Door de muur om 7 uur
Een speler die echt talloze uren vv wilt doen omdat hij graag defft. Die gozer = wtf? Deffgeilert

Nu heb nog namen te benoemen maar hier mijn top 10
 

DeletedUser13688

Guest
Nou goed, Spamo, met jou wil ik ook wel in een stam zitten, en dat is dan ook 't geval, dus dat lost zichzelf erg eenvoudig op :')

Nee maar goed, ik kan namen niet zo goed meer herinneren van al die jaren geleden, maar Vito Corleone en Kahvi zijn 2 mensen waar ik altijd graag mee in een stam zat. Farmox is ook mooie vent inderdaad. Gondor Inglorin ofzoiets was z'n naam, Sebastiaan heette die geloof ik, dat was ook wel mooie kerel. Voor de rest kan ik me namen jammer genoeg niet zo goed meer voor de geest halen =( Met Marcel1969 spelen was ook altijd wel lachen omdat die altijd wel een keertje op de #1 plek terecht kwam.
 
Reactiescore
372
7. Perfect hatred
Een speler ik kende vanuit zijn noobtijden. Hem zien uitgroeien als topspeler en goed propaganda, ik ben jaloers op hem.

Thx Kenneth, dat is wederzijds, dat weet je :)

Nou goed, Spamo, met jou wil ik ook wel in een stam zitten, en dat is dan ook 't geval, dus dat lost zichzelf erg eenvoudig op :')

Nee maar goed, ik kan namen niet zo goed meer herinneren van al die jaren geleden, maar Vito Corleone en Kahvi zijn 2 mensen waar ik altijd graag mee in een stam zat. Farmox is ook mooie vent inderdaad. Gondor Inglorin ofzoiets was z'n naam, Sebastiaan heette die geloof ik, dat was ook wel mooie kerel. Voor de rest kan ik me namen jammer genoeg niet zo goed meer voor de geest halen =( Met Marcel1969 spelen was ook altijd wel lachen omdat die altijd wel een keertje op de #1 plek terecht kwam.

Jij was Africanus Lionus op W17 toch? Die start die je daar maakte heeft destijds behoorlijk wat indruk op me gemaakt, ben benieuwd of je dat nog eens kan doen :tongue:
 

DeletedUser13688

Guest
Ik was inderdaad Africanus Lionus op W17! :)

Maar denk niet dat ik dat zó nog eens kan doen. Het hele spelletje is anders, hé? Destijds bouwde ik lvl 1 mijnen, direct hq naar 3, kazerne, en 1 dag speertjes spammen tot ik genoeg had om geen verliezen te lijden als ik ging aanvallen, en dan begon ik met farmen.

Nu is 't spelletje gewoon anders, maar ik zal m'n best doen (alhoewel ik niet de tijd heb die ik vroeger had, noch de inspiratie om zo fanatiek te spelen haha, zal een beetje lafjes in de top 100 staan denk ik na verloop van tijd).
 

DeletedUser72569

Guest
Ik krijg er geen 10 bij elkaar, maar dit lijkt me wel goed:

1 Tjah
2 R.a.w
3 Rawberry
4 Oops

ja en dan houd het op...
 
Bovenaan