Met welke 10

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser71618

Guest
Nee, dat komt alleen maar door z'n co's / de spelers die het opgebouwd hebben :p
 

DeletedUser70435

Guest
Als ik gevraagd wordt door de leiders van |D| voor SJG, waarom zou ik dan nee zeggen als ik tijd genoeg heb + een leuk team?
Je ziet me ook nergens lopen pronken met de stats die Rhino heeft behaald.
 

DeletedUser71618

Guest
Heb je het tegen mij? Ik haal je nergens onderuit hoor, ik benoem slechts de feiten. Je hebt het goed voor elkaar, ik denk dat jij daar prima veel kan leren. En wens je ook het beste toe daar. Maar als jij kan geinen kan ik ook inhaken op de grap jong :p
 

DeletedUser67609

Guest
Als ik gevraagd wordt door de leiders van |D| voor SJG, waarom zou ik dan nee zeggen als ik tijd genoeg heb + een leuk team?
Je ziet me ook nergens lopen pronken met de stats die Rhino heeft behaald.

Maar je hebt in je handtekening wel een linkje naar dat account...
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Maar je hebt in je handtekening wel een linkje naar dat account...

Jouw AF naam is ook Maakjenietdruk. Op w36 en w39 amper op gespeeld. Horen je ons over jou zeiken? :D

Come on Rik. Hij speelt erop, en dat doet hij al een tijdje inmiddels. Hij heeft het volledige recht. Laten we nou niet over namen gaan zeiken, will ya?
 

DeletedUser70435

Guest
Maar je hebt in je handtekening wel een linkje naar dat account...

En je punt is nu?

Heb je het tegen mij? Ik haal je nergens onderuit hoor, ik benoem slechts de feiten. Je hebt het goed voor elkaar, ik denk dat jij daar prima veel kan leren. En wens je ook het beste toe daar. Maar als jij kan geinen kan ik ook inhaken op de grap jong :p

Verkeerde interpretatie van mij dan :p
 

DeletedUser67609

Guest
Jouw AF naam is ook Maakjenietdruk. Op w36 en w39 amper op gespeeld. Horen je ons over jou zeiken? :D

Come on Rik. Hij speelt erop, en dat doet hij al een tijdje inmiddels. Hij heeft het volledige recht. Laten we nou niet over namen gaan zeiken, will ya?

In de tijd dat het goed ging op w36 met Jur heb ik gewoon gespeeld? Dat hij na het inkakmomentje weer ging spelen kan ik niks aan doen.... Verder op W39 hadden ze het er niet eens met mij over gehad dat ze op mjnd gingen starten...
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
In de tijd dat het goed ging op w36 met Jur heb ik gewoon gespeeld? Dat hij na het inkakmomentje weer ging spelen kan ik niks aan doen.... Verder op W39 hadden ze het er niet eens met mij over gehad dat ze op mjnd gingen starten...

Hier ga je veels te serieus in voor dat beetje pesten wat ik deed. Maar goed, je hapt lekker, en my point is made. :D
 

DeletedUser67609

Guest
Hier ga je veels te serieus in voor dat beetje pesten wat ik deed. Maar goed, je hapt lekker, en my point is made. :D

Ik ga hier te serieus op in? Komt misschien omdat je wat w36 betreft onzin praat...

(ohja en nu draag ik ook hier mijn steentje wel bij :bijl: )
 

DeletedUser69517

Guest
1 Roald /IHopeSheWas18 echte loyale stam speler & heerlijke debatten op 't af
2 Castiel top-leider, doet enorm veel voor de stam
3 Delorean (Johan-AF MOD, schatje) / Ambrose
4 Stripboek (was zijn DU op mijn eerste classic, inkom wereld na jaren, wil hem graag weer eens spreken)
5 Mirije & Marije (Top vv-ers & Deffers)
6 Killionaire (Echt een baasje dit)
7 Victorious. baas
8 Rogier baas
9 Zaeres cl4 vriendje en nu ook weer zusammen op 39
10 Cobus bestevriendje cl4
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10875

Guest
1 Roald /IHopeSheWas18 echte loyale stam speler & heerlijke debatten op 't af
2 Castiel top-leider, doet enorm veel voor de stam
3 Delorean (Johan-AF MOD, schatje) / Ambrose
4 Stripboek (was zijn DU op mijn eerste classic, inkom wereld na jaren, wil hem graag weer eens spreken)
5 Mirije & Marije (Top vv-ers & Deffers)
6 Killionaire (Echt een baasje dit)
7 Victorious. baas
8 Rogier baas
9 Zaeres cl4 vriendje en nu ook weer zusammen op 39
10 Cobus bestevriendje cl4

Dank je :)
 

DeletedUser

Guest
1. Daan ( Schele Henkie )
2. Laurens ( Dragonfriend )
3. Mark ( AF acc kwijt )
4. Spamoholic.
5. Jonathan ( Sera )
6. Ben ( Stealer of Faith )
7. Rody ( geen AF account )
8. Jente ( tweeko )

Meer kan ik er niet verzinnen :(

Meer mensen die een lijstje willen maken? :D
 

DeletedUser

Guest
1. Castiel
2. Maick (QuonQuerder)
3. Alex (badboys)
4. Jason
5. Timo (BringOutTheBottles)
6. MJND
7. Chique und Magnifique
8. Marc
9. En Edwin en Melvin ofcourse :)
 

DeletedUser56837

Guest
Unacceptable Creature.

Ze zijn niet echt in een volgorde. :) Gewoon de namen van spelers waarvan ik óf weet wat ze kunnen (voormalige stamgenoten, co-spelers, vijanden, e.d.), óf goede verhalen hoor en prestaties van ken, óf gewoon echt benieuwd naar ben.

Ik hoop dat ik je verwachtingen waar kan maken ;) thx btw :)
 
Bovenaan