Met Welke 10

DeletedUser72524

Guest
Nieuw lijstje:)

- Henkie (Fistme), heuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheu
- Team Rumpel, zou wel een keer bij deze drie bazen in een stam willen. Zowel met Glenn, Carsten en Billy de kale gingerkid is het mogelijk om een goed gesprek te voeren en tegelijkertijd een gezellige.
- Masterz0r, zorgt ervoor dat ik elke dag weer veilig over straat kan lopen als dat geen topper is weet ik het ook niet meer.
- Kormeeuw, KORMEEUW (L) kweeeeh krieeeeh kekekekeke kweeeh krekek krieeeeh kwaaaaaaa
- Casimodo, lijken me gezellige spelers en ook goede!
- Blacky, paar gesprekken zowel via vv als eigen account met Daniël gevoerd en mijn indruk lijkt het een speler die fair play hoog in zijn vaandel heeft, alleen daarom al zou ik wel bij hem in de stam willen.
- KOL, altijd een twijfel of Matthias wel of niet nog speelt. Maar hij hoort in alle tijden in dit lijstje.
- Something Unique, lijken actieve spelers die veel farmen en lijken me ook gezellig.
- BMK, geen toelichting, ik ben gewoon gek op bananen :).
- De overige 30 accounts die ik hier graag wil neerzetten zit ik gelukkig al bij in de stam :)
 

DeletedUser73972

Guest
Momenteel staat mijn tw-status weer op 'over-actief' Sander, wees maar gerust, zal je een bewijs doorsturen :D
 

Deleted User - 487936070

Guest
Nieuw lijstje:)

- Henkie (Fistme), heuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheuheu
- Team Rumpel, zou wel een keer bij deze drie bazen in een stam willen. Zowel met Glenn, Carsten en Billy de kale gingerkid is het mogelijk om een goed gesprek te voeren en tegelijkertijd een gezellige.
- Masterz0r, zorgt ervoor dat ik elke dag weer veilig over straat kan lopen als dat geen topper is weet ik het ook niet meer.
- Kormeeuw, KORMEEUW (L) kweeeeh krieeeeh kekekekeke kweeeh krekek krieeeeh kwaaaaaaa
- Casimodo, lijken me gezellige spelers en ook goede!
- Blacky, paar gesprekken zowel via vv als eigen account met Daniël gevoerd en mijn indruk lijkt het een speler die fair play hoog in zijn vaandel heeft, alleen daarom al zou ik wel bij hem in de stam willen.
- KOL, altijd een twijfel of Matthias wel of niet nog speelt. Maar hij hoort in alle tijden in dit lijstje.
- Something Unique, lijken actieve spelers die veel farmen en lijken me ook gezellig.
- BMK, geen toelichting, ik ben gewoon gek op bananen :).
- De overige 30 accounts die ik hier graag wil neerzetten zit ik gelukkig al bij in de stam :)

:mad:
 

DeletedUser60969

Guest
Kunnen wel stemmen? De beide G zijn stemmen tellen zwaarder :mad:

*Mits er de G's buurmannen zijn :mad::mad::mad:
 

DeletedUser60969

Guest
:cool:

Gall-Gall.jpg
 
Reactiescore
1.075
Versie 1.0
Videx
Vestri
Tsjik tsjak vollenbak
YKMN
willembever
ethno
biervertier
SU
heraclesgek
 

DeletedUser69389

Guest
Kon me niet inhouden. Sorry.

1. Glenn (Tompeter)
2. Carsten.
3. Jordy (COC)
4. Laurens (Dragonshield3)
5. Repelsteeltje
6. Otto von Bismarck
7. Lightning Flesh
8. Pavo, W23
9. Jokersbrain
10. Daniel (Assasins of War)
11. Liptonia
12. Joepski
13. Conabonita
14. Robbeke
15. Jan (Thefchesser)
16. Roald97
17. Grondie
18. Auke (AJBK)
19. Oldiron, W23
20. Cruiseman, W22
21. Gerbert, (Gup21), W22
22. Daan (Igranka), W34
23. Bjarne, Robin, Melle, Jurrien, Siemen en de rest die niet eerder zijn genoemd van 7-1=6.
24. Nanake
25. Alexander
26. Blow me kisses
27. Versie 1.0
27. Cornelis van verschillende accounts 23.
28. Ethnocentric
29. Dutchgangster
30. Rick van Liquicity.
31. SSEG
32. Fatality
33. Jessey (behindtbescenes)
34. Cuppycake
35. Jean-Ferba
36. Nanake.
37. Sammy (Melish)
 
Bovenaan