Met welke 10

DeletedUser66265

Guest
Ik kan me ook nog iets herinneren van een keer dronken zijn en inc krijgen, toen heeft twan voor mij gedefft voor zpver dat mogelijk was :p (cool)
 
Reactiescore
2.303
Dat zijn allemaal van die toestanden he :p
 

DeletedUser72415

Guest
Als ik dronken ben , begin ik niet eens aan timen. Ooit gedaan. En dan krijg je de meest onnozele toestanden van allemaal.
 

DeletedUser

Guest
Vitalise en Maximinus Thrax kunnen er ook wat van :D


Bedankt voor alle vermeldingen!
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Vitalise en Maximinus Thrax kunnen er ook wat van :D


Bedankt voor alle vermeldingen!

Die gekke Liptonia kan er ook wat van hoor!

Ik heb maar eenmalig dronken 's nachts aanvallen eruit geknald op w30. Gewoon random treinen kwam ik 's ochtends achter had ik gestuurd op achterland. Van de 4 treinen 3 kerkdorpen bij Spamoholic. NIIIIICE
 

DeletedUser68252

Guest
Vitalise en Maximinus Thrax kunnen er ook wat van :D


Bedankt voor alle vermeldingen!

So true, :cool:

Die gekke Liptonia kan er ook wat van hoor!

Ik heb maar eenmalig dronken 's nachts aanvallen eruit geknald op w30. Gewoon random treinen kwam ik 's ochtends achter had ik gestuurd op achterland. Van de 4 treinen 3 kerkdorpen bij Spamoholic. NIIIIICE

He, het viel best mee de laatste keer. :wink: Ik was nog in staat de schermbeveiligings code in te typen zodat ik je kon appen. :p
 

DeletedUser44415

Guest
Die gekke Liptonia kan er ook wat van hoor!

Ik heb maar eenmalig dronken 's nachts aanvallen eruit geknald op w30. Gewoon random treinen kwam ik 's ochtends achter had ik gestuurd op achterland. Van de 4 treinen 3 kerkdorpen bij Spamoholic. NIIIIICE

Wut :confused:? Die stonden nochtans hevig gestacked :confused:
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.784
Bovenaan