Met welke 10

DeletedUser

Guest
4qrJY.png

zo krijg je geen maten nee :mad:

Had per ongeluk verkeerd geklikt, maar wie weet zijn we binnenkort maten :D
 

DeletedUser

Guest
Ik zal ook wat posten.

1. Secret Speech
2. Vitalise.
3. Inarrestabile
4. Fatality.
5. Luckyluukmans
6. .JAD
7. Sirious
8. Bik en rode trap (Jelle)
9. Team blur
10. Graaf

Niet in volgorde :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 2075062

Guest
Hier ook :p Laatste post dateert ook echt van 16 september :D
 

DeletedUser

Guest
Ik zal ook wat posten.

1. Secret Speech
2. Vitalise.
3. Inarrestabile
4. Fatality.
5. Luckyluukmans
6. .JAD
7. Sirious
8. Bik en rode trap (Jelle)
9. Team blur
10. Graaf

Niet in volgorde :D

Ken ik jou? :eek:

1. Secret Speech
2.Mcmartens
3. Oponn
4. CbC
5. Liptonia
6. Alonsofan
7. luckyluukmans
8. Mr. Starkid
9. Abused Sandwich
10. Baksteen.

Ook geen idee wie deze vent is :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hier ook :p Laatste post dateert ook echt van 16 september :D

Zal ik het goede voorbeeld geven? :cool:

Lijstje van spelers waarbij ik nu niet id stam zit op W34, maar wel dus van spelers met wie ik dat in de toekomst wel eens zou willen doen;

--> Jeremy&Jordi, Vitalise/CbC. Wordt eens tijd dat we actief bij elkaar zitten ipv jullie inactiviteit van W27 :D

-> Aus, ben eens benieuwd hoe zijn aanpak is binnen een stam. Kan je vast wat van leren qua leiderschap naar wat ik hoor.

-> Sam/Fatality van TFH, lijkt me een sympathieke speler. Op de rest heb ik niet zo'n kijk / die zijn minder sympathiek of 't AF / hoor ik andere dingen over, combinatie van factoren dus.

-> Kees (Starkid) van Welcome to superiority (of inmiddels ex-WtS?) hoor ik regelmatig goede dingen over, o.a. van m'n eigen medespeler natuurlijk, hoorde al dat jullie goede maatjes zijn? :p

-> Broken time (Chronus), na W26 in Gentle, ondanks de korte tijd voor jou/jullie, ben ik wel weer een voorstander ervan om het nog eens te proberen.

-> Douche and Turd, Pepijn is sowieso een gezellige speler en Speech lijkt me een prima vent daarnaast.


Mhm, zijn er geen 10, maar lijkt me wel verder een redelijk lijstje.

Volgende? ;)
 

DeletedUser

Guest
1. The Four Horsemen - Aardig en volgens vele goede stam spelers.
2. Welcome - I Love Kees
3. Aus - Top kerel
4. Sunset - Mijn beste RL vriend en speelt TW pas ander halve maand en is al van erg hoog niveau.
5. Lack of Clarity - Ja Bart is niet de liefste jongen, maar hij komt zo elke maand wel eens bij mij over de vloer. En het is voor hem toch een goed uurtje rijden. Vrienden wil ik altijd in de stam! :)
6. Veldmaarschalk - Goede spelers en geen grote mond.
7. Ridder1234 - Erik is een echte topspeler en weet altijd zijn mannetje te staan. Verder prima gesprekspartner!

Meer nog niet eigenlijk. :D
 

DeletedUser33379

Guest
1. The Four Horsemen - Aardig en volgens vele goede stam spelers.
2. Welcome - I Love Kees
3. Aus - Top kerel
4. Sunset - Mijn beste RL vriend en speelt TW pas ander halve maand en is al van erg hoog niveau.
5. Lack of Clarity - Ja Bart is niet de liefste jongen, maar hij komt zo elke maand wel eens bij mij over de vloer. En het is voor hem toch een goed uurtje rijden. Vrienden wil ik altijd in de stam! :)
6. Veldmaarschalk - Goede spelers en geen grote mond.
7. Ridder1234 - Erik is een echte topspeler en weet altijd zijn mannetje te staan. Verder prima gesprekspartner!

Meer nog niet eigenlijk. :D

ben ik niet de liefste? :O
hier op het forum misschien niet altijd, maar anders.
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me wel leuk als je hun niet kent, je naam tevoorschijn schiet. Wees dankbaar dat hun je benoemen :p.

Ik ben ook zeer dankbaar :p

Vroeg me alleen af of ik ze misschien wel ken maar ik hun AF-naam misschien niet ken.
 
Bovenaan