Met welke 10

DeletedUser

Guest
Even een bumpje dan maar gelijk met een lijstje erbij :)

1 Dewitchwulp
2 The white dog
3 Insane en zn team
4 KOTG
5 Poesje
6 Steakhouse
7 Amalthea
8 Smokingweedlike.....
9 Dao ja iemand moet toch de stamforum onder controle houden ^^
10 Victi similie bulla (Maar dan ook alleen vanwege Jorne)

thanks sweety <3

1 Exodine, spreekt voor zich denk ik :)
2 Pray For Mercy, betrouwbare buurman waar we goed mee samenwerken.
2 The White Dog, ik weet waartoe TWD in staat is en ik denk dat je ook een goede teamspeler bent.
- Ik twijfelde over wie ik 2e moest zetten dus dit is een gedeelde tweede plek:D
4 Poesjestoei, goede verhalen over gehoord en ik denk dat het wel lachen is om je erbij te hebben :p
5 KOTG, aardige gozer, weet hoe het spel in elkaar zit.
6 Duke Of Winsdor, niet echt een veelbesproken account, maar de speler die erop zit mag er wezen!
7 SmokingWeedLikeItsOxygen, ik ken je eigenlijk niet:$ maar ik heb de indruk dat je wel een goede speler bent waar ik het goed mee zou kunnen vinden.
8 deWitPCHulp, ook jou ken ik niet heel goed maar eignelijk hetzelfde verhaal als SmokingWeedLikeItsOxygen, ik denk dat je een goede speler bent ;)
9 Alonsofan, aardige gozer, op dit moment nog niet echt een 'top' account maar met wat doorzettingsvermogen kun je er zeker wat groots van maken.
10 Deze plek is gereserveerd voor mijn maatjes van w20, mochten ze ooit op een account op w32 gaan spelen:D

stuur dan ingame iets eh xD ben er toch redelijk vaak aangezien ik me OD weer wat omhoog ben ah krikken
 
Bovenaan