Met welke 10

DeletedUser

Guest
1. bik en rode trap
2. glenn485
3. Marwolaeth (Noralie dus)
4. .CuppyCake
5. Anthraxxis
6. Dame MAR
7. Tove Styrke (DSTM)
8. Calamus Incendium
9. Dragonfriend723
10. ... iedereen die ik vergeten ben.

En dit zijn niet de beste TW'ers maar wel de aardigste :) Veel belangrijker.

wel dankje sophie :D
 

DeletedUser65921

Guest
1. bik en rode trap
2. glenn485
3. Marwolaeth (Noralie dus)
4. .CuppyCake
5. Anthraxxis
6. Dame MAR
7. Tove Styrke (DSTM)
8. Calamus Incendium
9. Dragonfriend723
10. ... iedereen die ik vergeten ben.

En dit zijn niet de beste TW'ers maar wel de aardigste :) Veel belangrijker.

Ja inderdaad, en dat is overduidelijk alleen Dragonfriend want hij is TW mentor :D


Oh_stop_it_you.png
 

DeletedUser

Guest
1. Insane In The Membrane
2. KOTG
3. Dont Stop The Music
4. Lady Sophie
5. Lao Tzu
6. The White Dog
7. Pray For Mercy
8. The Fall of Anarchy.
9. SmokingWeedLikeItsOxygen
10. Eradication of War
 

DeletedUser52174

Guest
<3
slimme zet om ons op 1 te zetten, anders waren onze treinen direct onderweg om je op je plek te zetten!! :D
 

DeletedUser66217

Guest
1. Insane In The Membrane
2. KOTG
3. Dont Stop The Music
4. Lady Sophie
5. Lao Tzu
6. The White Dog
7. Pray For Mercy
8. The Fall of Anarchy.
9. SmokingWeedLikeItsOxygen
10. Eradication of War

Thanks! :D
 

DeletedUser

Guest
Weer eens een lijstje:

1. iGear Komen zeer goed over en proberen niet volop in de aandacht te komen wat juist ook wel weer slim is.

2. PFM Gewoon zeer goede spelers die hard hun best doen voor nr. 1 en ook zeker het spelletje slim spelen + rank 1 in groei ranglijst alhoewel KotG wss binnenkort 1 staat.

3. KotG Same as PFM + best wat egenslagen in het begin hebben gehad.

4. Eradication of war ze doen het imo echt goed tegen Maxx., veel verslagen tegenstanders en als ik nu TWstats kijk nog amar 1 dorp in de min gehad, imo dus zeer netjes.

5. The Fall of Anarchy je moet gewoon een goede leider hebben :D

6. Insane in the Membrane tja, ze deden het op W20 al goed, en nu gaan ze weer hard na een weekje inactiviteit (had ik tenminste op het AF vernomen), gewoon sterke spelers die altijd wel goed kunnen handelen in de situaties dat het nodig is.

7. The white dog toont een goede groei en zijn gewoon ervaren spelers die weten wat ze doen

8.
Loyalty Lijken het gewoon zeer netjes te doen en volgensmij spelen er echt wel goede spelers op.
 

DeletedUser52174

Guest
We zijn op w32 nog nooit inactief geweest, we hadden op dat moment geen goeie edeltargets voor handen :( Daarom dus maar wat troepjes/gebouwtjes gemaakt en muntjes getikt:)
 

DeletedUser

Guest
1. Insane In The Membrane
2. KOTG
3. Dont Stop The Music
4. Lady Sophie
5. Lao Tzu
6. The White Dog
7. Pray For Mercy
8. The Fall of Anarchy.
9. SmokingWeedLikeItsOxygen
10. Eradication of War

thanks! vanwaar ken ik je? :p
 

DeletedUser

Guest
We zijn op w32 nog nooit inactief geweest, we hadden op dat moment geen goeie edeltargets voor handen :( Daarom dus maar wat troepjes/gebouwtjes gemaakt en muntjes getikt:)

ohnee ik dacht dat ik op het forum las dat na een weekje inactiviteit eindelijk weer op gang kwamen, toen maakte jullie trouwens ook gelijk een grootte boost.
 

DeletedUser56859

Guest
1. Insane In The Membrane
2. KOTG
3. Dont Stop The Music
4. Lady Sophie
5. Lao Tzu
6. The White Dog
7. Pray For Mercy
8. The Fall of Anarchy.
9. SmokingWeedLikeItsOxygen
10. Eradication of War

Weer eens een lijstje:

1. iGear Komen zeer goed over en proberen niet volop in de aandacht te komen wat juist ook wel weer slim is.

2. PFM Gewoon zeer goede spelers die hard hun best doen voor nr. 1 en ook zeker het spelletje slim spelen + rank 1 in groei ranglijst alhoewel KotG wss binnenkort 1 staat.

3. KotG Same as PFM + best wat egenslagen in het begin hebben gehad.

4. Eradication of war ze doen het imo echt goed tegen Maxx., veel verslagen tegenstanders en als ik nu TWstats kijk nog amar 1 dorp in de min gehad, imo dus zeer netjes.

5. The Fall of Anarchy je moet gewoon een goede leider hebben :D

6. Insane in the Membrane tja, ze deden het op W20 al goed, en nu gaan ze weer hard na een weekje inactiviteit (had ik tenminste op het AF vernomen), gewoon sterke spelers die altijd wel goed kunnen handelen in de situaties dat het nodig is.

7. The white dog toont een goede groei en zijn gewoon ervaren spelers die weten wat ze doen

8.
Loyalty Lijken het gewoon zeer netjes te doen en volgensmij spelen er echt wel goede spelers op.

Bedankt namens PFM :)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
1. Insane In The Membrane
2. KOTG
3. Dont Stop The Music
4. Lady Sophie
5. Lao Tzu
6. The White Dog
7. Pray For Mercy
8. The Fall of Anarchy.
9. SmokingWeedLikeItsOxygen
10. Eradication of War

Thanks:D
 
Bovenaan