Met welke 10

DeletedUser63354

Guest
De Adem Ademt peren? Snap niet dat iedereen hier zo'n fan van m is, als ik de stats van deze wereld bekijkt dat loopt hij toch erg ver achter.

Volgens mij is dit ook een topic voor een stam en niet voor je rankings. Blijkbaar vinden sommigen ons aardig :cool:
 

DeletedUser

Guest
Dat laatste is een goede hint aan jou haze. , weet je gelijk waarom jou naam hier amper voor komt:p

Dit forum is echt zo nietszeggend. Als je toch iemands reet wil likken, spreek dan lekker ergens af.. Ik bedoel wat maakt het mij nou weer uit met wie ik in de stam zit? De helft van de spelers die nu in al die lijstjes staan zijn over een paar maanden gone. Net of het lijstje van bv blur, de ''''gevreesde #1'''' ook maar iets van invloed uitoefent? Nee.

Maar ga vooral verder, zal wel aan mij liggen.
 

DeletedUser68345

Guest
Dit forum is echt zo nietszeggend. Als je toch iemands reet wil likken, spreek dan lekker ergens af.. Ik bedoel wat maakt het mij nou weer uit met wie ik in de stam zit? De helft van de spelers die nu in al die lijstjes staan zijn over een paar maanden gone. Net of het lijstje van bv blur, de ''''gevreesde #1'''' ook maar iets van invloed uitoefent? Nee.

Maar ga vooral verder, zal wel aan mij liggen.

Haha :D Frustraties ?
 

DeletedUser66265

Guest
Dit forum is echt zo nietszeggend. Als je toch iemands reet wil likken, spreek dan lekker ergens af.. Ik bedoel wat maakt het mij nou weer uit met wie ik in de stam zit? De helft van de spelers die nu in al die lijstjes staan zijn over een paar maanden gone. Net of het lijstje van bv blur, de ''''gevreesde #1'''' ook maar iets van invloed uitoefent? Nee.

Maar ga vooral verder, zal wel aan mij liggen.

Oeh ja, ik lik hardstikke graag daap zijn kont:eek:

Als dit zo nietszeggend is, waarom kom jij dan hier (met je jaloezie) om de hoek kijken en maak je je zo druk?

Als je toch alleen maar onzin uitkraamt, zeg dan gewoon niks ;)
 

DeletedUser34283

Guest
Oeh ja, ik lik hardstikke graag daap zijn kont:eek:

Als dit zo nietszeggend is, waarom kom jij dan hier (met je jaloezie) om de hoek kijken en maak je je zo druk?

Als je toch alleen maar onzin uitkraamt, zeg dan gewoon niks ;)

Niets tegen Haze. hè:ram:
 

DeletedUser69208

Guest
Oeh ja, ik lik hardstikke graag daap zijn kont:eek:

Als dit zo nietszeggend is, waarom kom jij dan hier (met je jaloezie) om de hoek kijken en maak je je zo druk?

Als je toch alleen maar onzin uitkraamt, zeg dan gewoon niks ;)

Hij heeft gewoon gelijk hoor. Dit topic slaagt natuurlijk op niets, behalve het oefenen van vriendjespolitiek.
 

DeletedUser

Guest
Oeh ja, ik lik hardstikke graag daap zijn kont:eek:

Als dit zo nietszeggend is, waarom kom jij dan hier (met je jaloezie) om de hoek kijken en maak je je zo druk?

Als je toch alleen maar onzin uitkraamt, zeg dan gewoon niks ;)

Het was hypothetisch, nergens gezegd dat je dit doet. Als jij lekker je tanden wil flossen moet je dit vooral doen, ik hou er persoonlijk niet zo van. Je argument dat ik hier met jaloezie kom slaat natuurlijk ook niet bepaald ergens op. Ik scroll af en toe door het forum heen in de hoop nog wat interessants te lezen en om een beetje up to date te blijven, waarom zou ik hier dan niks mogen zeggen? En hoe bedoel je jaloezie, omdat ik niet op een account speel waar de 'grote jongens' op spelen?

Maar blijft leuk, een meningsverschil.
 

DeletedUser54620

Guest
Haze. jij bent wel een grote jongen hoor, sowieso 2.10m :]]
 

DeletedUser

Guest
Ja klopt. En dat is een lange als je bedenkt dat ik maar 1.85m ben :D
 
Bovenaan