Met welke 10 van w21

DeletedUser58227

Guest
Zal tegen jou ook eens zeggen wat ik tegen Harmen heb gezegd Stan... (waarna hij btw ineens nogal stil werd).
Kom het eens Ingame met mij uitvechten en kom je daar eens bewijzen in plaats van hier in woorden maar te blijven lullen dat wij je niet kennen, er goede redenen zijn van je eerdere faal, en je wel tw kwaliteiten hebt.

Het account Unknown kan aan mijn berichten van afgelopen tijd te zien nog wel een co gebruiken ;)
Voor mijn part ga je er samen met harmen en iedereen die mij haat op spelen, i dont care ! Maar stop met lullen en bewijs jezelf zoals het moet, of geef gewoon toe dat je hard bent ingemaakt omdat je faalt :rolleyes:

Ja, ga vooral niet op mijn stukje tekst in en begin snel over iets anders he :)
Ben niet voor niets gestopt op W21, ik ben nu op W19 de wereld aan het afsluiten en heb daarnaast ook nog een account op W22. Ik ga die nu, in deze mooie positie niet verkloten aan W21
 

Deleted User - 24028

Guest
Je weet goed genoeg waarom ik er niet op in ga...
Je bent idd niet voor niets gestopt, je bent gestopt omdat je werd weggebasht gelijk de eerste beste noob !

Altijd maar een groot bakkes en op het AF een grote meneer, maar ingame een klein ventje.
Ik snap wel dat je niet durft terugkomen hoor, voor een 2de keer weggebasht worden gaat niet leuk zijn.
 

DeletedUser

Guest
Hand in Hand vooor kameraaaaden! Hand in hand Fruit neer, geen woorden maar daden! Leve Resist.
 

Deleted User - 24028

Guest
Jij bent in geen 1 van de 2 sterk, dan ben ik nog liever in 1 van de 2 wel sterk dan in beide een miniscuul klein beetje :eek:
 

DeletedUser58227

Guest
Helaas zit je daar weer eens mis Warre. Maar ik neem het je niet kwalijk, ik ben het ondertussen al van je gewend :)
 

Deleted User - 24028

Guest
Jah blijf maar beweren dat je goed bent in TW... Maar als ik begin over het ingame komen uitvechten lul je jezelf er uit met smoesjes :rolleyes:
 

Deleted User - 24028

Guest
Tuurlijk.. snap het, je hebt geen tijd meer voor w21 want hebt het druk met anderen werelden. Shure...
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig heb jij in de gaten dat dat een nogal heel erge sarcastische post was van Warre :rolleyes:
 
Bovenaan