Met welke 10 van w21

DeletedUser58227

Guest
Ikkuh!
Kan wel een beetje leiden als ik beetje fatsoenlijk doe.
 

DeletedUser58227

Guest
Heb verschillende keren met - denk ik wel succes te noemen - een stam geleid hoor :)
 

DeletedUser58227

Guest
Ja want W21 spreekt voor al m`n werelden :rolleyes: Goh, je beweerde laatst nog dat je communicatief zo vooruit was gegaan. Je laatste tijd toch weer blijken dat je er erg veel moeite mee hebt. Zo ken ik je weer Warre, welcome back! :)
 

DeletedUser

Guest
Ja want W21 spreekt voor al m`n werelden :rolleyes: Goh, je beweerde laatst nog dat je communicatief zo vooruit was gegaan. Je laatste tijd toch weer blijken dat je er erg veel moeite mee hebt. Zo ken ik je weer Warre, welcome back! :)

Toch moet ik hem gelijk geven in deze:D

Kom met voorbeelden die het tegendeel bewijzen dan :p

Je hebt zo een categorie van spelers. Secret Speech, Justadream, jij...

Je weet dat ze ooit gaan falen. Niet dat ik je een onaardige kerel vind hoor, verre van zelfs
 

Deleted User - 24028

Guest
Ja want W21 spreekt voor al m`n werelden :rolleyes: Goh, je beweerde laatst nog dat je communicatief zo vooruit was gegaan. Je laatste tijd toch weer blijken dat je er erg veel moeite mee hebt. Zo ken ik je weer Warre, welcome back! :)

Werelden hebben hier niks mee te maken, jij bent niet in staat geweest je account met succes te beheren. Dat is gewoon een feit, en het kan goed zijn dat dat enkel bij je acc op w21 voorkwam. Maar dan moet daar een bepaalde reden voor zijn, een reden die jij nooit hebt gezegd en die er dus volgens mij ook gewoon niet is.

Verder doe ik bij sommigen geen moeite om deftig te communiceren...
 

DeletedUser60153

Guest
Verwacht dan ook niet dat mensen dat richting jou doen schat ;)
 

DeletedUser58227

Guest
Ik heb het dan ook voornamelijk over accounts als de professor, Sensation, andere waar ik de naam van vergeten ben. Meer dat
.Sensation heeft geen W21 gespeeld. Heb enkel op De Professor & Aegon gespeeld. De Professor is trouwens een geval apart, daar ben ik namelijk helemaal niet op me bek gegaan. Die heb ik vrijwillig opgegeven ;)

Werelden hebben hier niks mee te maken, jij bent niet in staat geweest je account met succes te beheren. Dat is gewoon een feit, en het kan goed zijn dat dat enkel bij je acc op w21 voorkwam. Maar dan moet daar een bepaalde reden voor zijn, een reden die jij nooit hebt gezegd en die er dus volgens mij ook gewoon niet is.

Verder doe ik bij sommigen geen moeite om deftig te communiceren...
Nee idd ik heb nooit redenen aangekaart waarom het op Aegon is mislukt :') ...

Verwacht dan ook niet dat mensen dat richting jou doen schat ;)

Juistem, lever dan idd ook geen commentaar op andere (Harmen) @ Warre
 

Deleted User - 24028

Guest
Verwacht dan ook niet dat mensen dat richting jou doen schat ;)

Doe ik ook niet :D

Nee idd ik heb nooit redenen aangekaart waarom het op Aegon is mislukt :') ...

We weten allemaal dat dat is omdat je een faalhaas bent, maar dat heb je nooit zelf gezegd natuurlijk :D

Juistem, lever dan idd ook geen commentaar op andere (Harmen) @ Warre

Iedereen levert commentaar op mij, waarom zou ik geen commentaar mogen leveren op iemand die alles uit de context rukt en er zodanig bij lult dat hij en zijn stammetje er beter uitkomen :confused:
 

DeletedUser58227

Guest
Daarnet was er nog geen reden wbt Aegon :rolleyes: En nee, ik ken mijn kwaliteiten. Het is wat jij onder faalhaas verstaat, maar ik vind jou ook een ongelooflijke faalhaas. :) Ik ken mijn kwaliteiten, en ben zeker niet de beste speler. Maar ik weet ook dat ik me niet optimaal heb kunnen laten zien op Aegon en heb al meermaals aangekaart waarom. En kom vooral weer opnieuw af met zo`n belachelijk antwoord. Laat enkel blijken dat je er gewoon niets op te zeggen hebt.

Je hoeft geen commentaar te leveren als je zelf niet eens enige moeite er voor doet om fatsoenlijk te reageren. Verbeter dan eerst je zelf voordat je andere weer af gaat zeiken zoals normaliter, aub.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik zei dat jij nooit een deftige reden hebt gegeven... Ik heb niet gezegd dat er geen reden was, of dat ik er zelf geen kon bedenken. Leer lezen :rolleyes: Ik heb bij mijn weten nergens een deftige reden gezien waarom jij je niet hebt kunnen bewijzen op aegon hoor ? Maar zal zeker wel aan mij liggen, en laat me raden, je wilt ze niet herhalen :p

Ik reageer vaak (toch zeker soms :p) fatsoendelijk, ik ben alleen niet iemand die overal doekjes om wind. Ik zeg kort waar het op staat en spreek vanuit feiten, iets wat jullie niet graag hebben aangezien dat feiten altijd jullie zwakte of jullie ongelijk aantonen... Ik snap dat je dat niet graag hebt, maar dat maakt nog niet dat ik in fout ben.

Jij probeert mij hier nu weg te krijgen door zulke dingen te zeggen, maar ik speel op w21, jij niet ! Dus ik heb hier meer te zoeken als jij (hoe vaak moet ik dat nog zeggen voor jij weggaat ??) Juist ja, jij gaat hier ook niet weg om die reden, waarom zou ik dan voor zo een belachelijke reden weggaan ???
 

DeletedUser

Guest
.Sensation heeft geen W21 gespeeld. Heb enkel op De Professor & Aegon gespeeld. De Professor is trouwens een geval apart, daar ben ik namelijk helemaal niet op me bek gegaan. Die heb ik vrijwillig opgegeven ;)

Ja dat bedoel ik ook. Tientallen accounts hebben in je handtekening gestaan bij manier van spreken. Er is weinig memorabels uitgekomen. Afgezien van je fifteen seconds of fame met, jawel, een topic over stabben...

Ken je de speler Justadream? Vast wel :)D). Jij lijkt daar een heel klein beetje op. En een heel klein beetje is al vrij catastrofaal.

Je straalt geen winnaarsmentaliteit uit. En dat valt best op op een propagandaforum :p. En geloof het ofniet, no offence. Haha :D
 

DeletedUser

Guest
Ja dat bedoel ik ook. Tientallen accounts hebben in je handtekening gestaan bij manier van spreken. Er is weinig memorabels uitgekomen. Afgezien van je fifteen seconds of fame met, jawel, een topic over stabben...

Ken je de speler Justadream? Vast wel :)D). Jij lijkt daar een heel klein beetje op. En een heel klein beetje is al vrij catastrofaal.

Je straalt geen winnaarsmentaliteit uit. En dat valt best op op een propagandaforum :p. En geloof het ofniet, no offence. Haha :D

die Dylan van JAD, wat heb ik hem uitgelachen :D:D:D
 

DeletedUser58227

Guest
Ik zei dat jij nooit een deftige reden hebt gegeven... Ik heb niet gezegd dat er geen reden was, of dat ik er zelf geen kon bedenken. Leer lezen :rolleyes: Ik heb bij mijn weten nergens een deftige reden gezien waarom jij je niet hebt kunnen bewijzen op aegon hoor ? Maar zal zeker wel aan mij liggen, en laat me raden, je wilt ze niet herhalen :p

Wat toevallig dat je wel degelijk zei dat ik geen reden heb gegeven... Leer lezen he Warrie? :rolleyes:
Ik citeer:
Werelden hebben hier niks mee te maken, jij bent niet in staat geweest je account met succes te beheren. Dat is gewoon een feit, en het kan goed zijn dat dat enkel bij je acc op w21 voorkwam. Maar dan moet daar een bepaalde reden voor zijn, een reden die jij nooit hebt gezegd en die er dus volgens mij ook gewoon niet is.

Verder doe ik bij sommigen geen moeite om deftig te communiceren...


Ik reageer vaak (toch zeker soms :p) fatsoendelijk, ik ben alleen niet iemand die overal doekjes om wind. Ik zeg kort waar het op staat en spreek vanuit feiten, iets wat jullie niet graag hebben aangezien dat feiten altijd jullie zwakte of jullie ongelijk aantonen... Ik snap dat je dat niet graag hebt, maar dat maakt nog niet dat ik in fout ben.
Juist ja ^ Is zeker te merken, en dit stukje tekst van jou is ook al zo zeer op feiten gebaseert, he Warrie? :rolleyes:
Als feiten "onze?" zwakte aantonen dan kom daar maar eens mee af, want dit trekt weeral op niets. Het is allemaal leuk en aardig maar nergens op gebaseerd.
Wat tof dat je mij als meervoud beschouwd, waar heb ik dat aan te danken?:)
Jij probeert mij hier nu weg te krijgen door zulke dingen te zeggen, maar ik speel op w21, jij niet ! Dus ik heb hier meer te zoeken als jij (hoe vaak moet ik dat nog zeggen voor jij weggaat ??) Juist ja, jij gaat hier ook niet weg om die reden, waarom zou ik dan voor zo een belachelijke reden weggaan ???

Ik probeer je hier niet weg te krijgen, ik probeer je wat aan het verstand te peuteren wat nogal lastig is omdat je in een oneindig lange tunnel kijkt, zo lijkt het althans. Je bent, - wou egocentrisch zeggen maar dat is niet het juiste woord - je kijkt niet reeël ofzo, je kijkt enkel vanuit je zelf en loopt op andere te zeuren, en dwars te liggen zonder dat je zelf met iets fatsoenlijks afkomt, en er zelfs niet eens de moeite voor doet.
Nogmaals, loop dus niet op andere te zeuren, zolang je zelf exact het zelfde doet. Wil je wel met zo`n reacties afkomen, prima. Maar dan moet je anderen daar ook niet op afrekenen.
Want dan kun je dus ook leuke reacties terug verwachten.
 

Deleted User - 24028

Guest
Zal tegen jou ook eens zeggen wat ik tegen Harmen heb gezegd Stan... (waarna hij btw ineens nogal stil werd).
Kom het eens Ingame met mij uitvechten en kom je daar eens bewijzen in plaats van hier in woorden maar te blijven lullen dat wij je niet kennen, er goede redenen zijn van je eerdere faal, en je wel tw kwaliteiten hebt.

Het account Unknown kan aan mijn berichten van afgelopen tijd te zien nog wel een co gebruiken ;)
Voor mijn part ga je er samen met harmen en iedereen die mij haat op spelen, i dont care ! Maar stop met lullen en bewijs jezelf zoals het moet, of geef gewoon toe dat je hard bent ingemaakt omdat je faalt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ze kunnen je toch niet aan warre :p Ookal spelen ze met hun allen op 1 account:D
 
Bovenaan