Met welke 10 van w21

DeletedUser

Guest
Non-discussie. Ik zou zeggen: Vernietig iemand, maak een mooie post daarover en kom dan hier op je kin kloppen. :D Dat geldt voor beide kampen
 

DeletedUser45033

Guest
Me verdraaide stats idd wel...

5nOfN.png


Dit zijn de officiele juiste stats voor de ganse oorlog en daarmee uit !


dat is dan uw mening warre maar daarom niet onze mening.
Wij tellen de oorlog fruit tegen resist (waar dit topic ook over gaat). en anders zie je maar mijn post hierboven. En daarmee uit!!!

Applaus :D Winst is winst, wij haalden winst op aegon. Jullie op alex ;) Het gaat volgens mij een hele leuke oorlog worden.. Kom je trouwens nog op de koffie philips? de koffie wordt anders koud :mad::(


Er zit veel te veel volk in je café man :)

Ik heb nu een caféetje gevonden waar gewoon niemand zit :p
 

DeletedUser

Guest
dat is dan uw mening warre maar daarom niet onze mening.
Wij tellen de oorlog fruit tegen resist (waar dit topic ook over gaat). en anders zie je maar mijn post hierboven. En daarmee uit!!!




Er zit veel te veel volk in je café man :)

Ik heb nu een caféetje gevonden waar gewoon niemand zit :p

:( Maar het is heel vriendelijk volk hoor :D Nu zit je dus lonely in je cafe :p Arme jij:D
 

DeletedUser58227

Guest
1. Frans
2. Melroy
3. Wouter
4. Jorn
5. Warre
6. Mark
7. Max
8. Paul
9. Joshua
10. Céline
11. Matthijs

Dat moet leuk worden :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
dan tellen we alle verloren dorpen van de explague en ftnwo ook mee. Okee
is het zelfde verhaal hoor. Hap = plaque of ftnwo
Hap is gestopt en spelers zijn naar resist
Plaque en ftnwo zijn gestopt en de leden zijn naar fruit

Of zie je hier een verschil in ?

Hier is zeker een heel groot verschil in.
Aegon was Hap en is dus mee te tellen in de oorlog Fruit vs Resist & Hap.
Echter is Plague altijd vijand geweest van Fruit tot het moment dat Plague viel.
Het moment dat Plague viel was het moment dat de spelers overgingen naar FTNWO, Fruit, HEIDI, enz.
De troep die er daarna nog in zat was geen Plague te noemen.
Het maakt dus wel degelijk verschil en het zou zeer hypocriet zijn om Plague, als vijand van Fruit, mee te tellen in de oorlog Fruit vs resist & Hap.
FTNWO daarentegen mag je best meetellen als je daar plezier aan beleeft, daarmee komen jullie alsnog niet voor in de stats.
 

DeletedUser

Guest
dan tellen we alle verloren dorpen van de explague en ftnwo ook mee. Okee
is het zelfde verhaal hoor. Hap = plaque of ftnwo
Hap is gestopt en spelers zijn naar resist
Plaque en ftnwo zijn gestopt en de leden zijn naar fruit

Of zie je hier een verschil in ?

Ik zou zeggen, beëindig de huidige oorlog dan en maak een nieuwe aan. De stats die warre post zijn gewoon de stats van de lopende oorlog. En ook daarbij hoort de alliantie die geweest is tussen Resist en Hap!. Destijds liepen er bij Plague ook wel eens verliezen en dan telt dat toch ook bij Lawzzz mee. Net zoals dat het andersom was als Lawzzz dorpen verloor. Dus dat de stats niet mee zouden tellen is klinklare onzin.

Eveneens dat de stats van Plague mee zouden tellen hierbij.. De tijd dat Plague viel heeft niks te maken met de oorlog tegen resist. Ook de recruits van Ftnwo niet totdat ze werden aangenomen door ons tijdens een massa van jullie. Vanaf dat moment is de oorlog ook pas begonnen en vanaf dat moment hebben jullie ook direct een verklaring de deur uit gedaan als zijnde Hap/Resist. Dat 1 van de 2 kampen nu nog maar bestaat is niet mijn fout en daar moeten jullie dan ook maar mee leren leven vind ik.
 

Deleted User - 24028

Guest
dat is dan uw mening warre maar daarom niet onze mening.
Wij tellen de oorlog fruit tegen resist (waar dit topic ook over gaat). en anders zie je maar mijn post hierboven. En daarmee uit!!!

Dat is niet mijn mening, dat zijn de feiten !
Waarom denk je dat TW die oorlogen en oorlogstats ooit heeft toegevoegd aan het spel ? Om ze te nergeren en lekker met een 2de rangssite eigen statestieken aan te maken die je mooier uitkomen ?

De stats die ik postte zijn de stats in de oorlog die lopende is...

Al vind het het idee van Zoep niet slecht... Op de moment dat de stamwissels zijn gebeurt had er eigenlijk een nieuwe oorlog gemaakt moeten worden. Waarom doen we dat nu niet ? Gewoon een nieuwe oorlog Fruit Vs Resist van scratch.

Als vanaf daarna dit dan de enige stats zijn die gebruikt worden en er niet gemannipuleerd wordt voor mij allemaal goed...
 

DeletedUser60153

Guest
Wij laten stats van de afgelopen 2 maand zien. Daarin zie je dat wij de overhand hebben. Dat jullie jezelf beschermen met oude stats snap ik, maar dat is totaal inrelevant. De stammen zijn verandert en sinds deze nieuwe vorming heeft Resist een lichte overhand.
 
Reactiescore
323
Ik weet niet of 1 redelijk geslaagde massa representatief is voor het niveau van Fruit. en Resist. De oorlog is nu nog te kort bezig om een goed beeld te kunnen schetsen wie beter is. We hebben allebei veel troepen verloren.. wij braken door bij Aegon, jullie nu bij Alex, en bij Unknown worden er ook meer dan gemiddeld dorpen gepakt.

Misschien is een volgende massa op ons wel een succes (denk het niet) of een van ons op muay-ray...
Iig vind ik deze hele discussie een enorm gezeik. Resist heeft misschien de afgelopen 2 maand meer laten zien, wij daarvoor en misschien wij over 2 maand weer. (al heeft Resist de afgelopen maanden meer massa's gelanceerd...)
 

DeletedUser45033

Guest
Dat is niet mijn mening, dat zijn de feiten !
Waarom denk je dat TW die oorlogen en oorlogstats ooit heeft toegevoegd aan het spel ? Om ze te nergeren en lekker met een 2de rangssite eigen statestieken aan te maken die je mooier uitkomen ?

De stats die ik postte zijn de stats in de oorlog die lopende is...

Al vind het het idee van Zoep niet slecht... Op de moment dat de stamwissels zijn gebeurt had er eigenlijk een nieuwe oorlog gemaakt moeten worden. Waarom doen we dat nu niet ? Gewoon een nieuwe oorlog Fruit Vs Resist van scratch.

Als vanaf daarna dit dan de enige stats zijn die gebruikt worden en er niet gemannipuleerd wordt voor mij allemaal goed...

Voor mij niet gelaten. Dan is dat eeuwige heen en weer gegooi met de stats voorbij :eek:

Maar wie gaat er vrede aanbieden :D
 

DeletedUser58227

Guest
Die moet wel leuk worden, zo`n goede combi enzo :D Wie doet er aan mee?
 
Bovenaan