Met welke 10 van w21

DeletedUser62436

Guest
Heel misschien maken jullie nog een kans als ik een lijstje maak voor de grootste troll stam :p
Ben bij deze uitgegaan van een stam met de allerbeste (voor mijn weten)
zijn er dan idd 2 die er niet helemaal in passen. aangezien die 2 niet de beste zijn, maar wel belangrijk, namelijk ik zelf en wouter :D
 

DeletedUser

Guest
Heel misschien maken jullie nog een kans als ik een lijstje maak voor de grootste troll stam :p
Ben bij deze uitgegaan van een stam met de allerbeste (voor mijn weten)
zijn er dan idd 2 die er niet helemaal in passen. aangezien die 2 niet de beste zijn, maar wel belangrijk, namelijk ik zelf en wouter :D

Haha :p Maak dan ook maar een lijstje voor de grootste troll stam :p En wrm belangrijk dan? :p
 
Reactiescore
323
Ik, CR en Vendoux zijn de beste starters denk ik. De rest is later vooral sterk :) (uiteraard kunnen zo ook zelf een accie naar de top leiden. Daar niet van)

Muah een goede start is vooral op nolifen gebaseerd. Met mn mobiel kan ik ook nog behoorlijk ver komen dan:D
 

DeletedUser62436

Guest
Haha :p Maak dan ook maar een lijstje voor de grootste troll stam :p En wrm belangrijk dan? :p

Je hebt in elke stam wel een aantal arrogante noob haters nodig :D

Voor mijn troll stam:

1. Maikelzzz
2. Mohniels
3. Wouter
4. CR
5. Robin Endless
6. Floris
7. Frans
8. Purpletail
9. Stan
10. Stefan (we hebben iig 1 pro nodig voor het deffen en vv's :p)

Weet eigenlijk niet of er in resist veel trollers zitten maar vast wel :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58227

Guest
Ik, CR en Vendoux zijn de beste starters denk ik. De rest is later vooral sterk :) (uiteraard kunnen zo ook zelf een accie naar de top leiden. Daar niet van)

Starten kan ik nog wel een beetje hoor, heb toch aantal keren iets leuks laten zien in de start denk ik toch :) Maar is nu alweer een hele tijd terug.
Je hebt in elke stam wel een aantal arrogante noob haters nodig :D

Voor mijn troll stam:

1. Maikelzzz
2. Mohniels
3. Wouter
4. CR
5. Robin Endless
6. Floris
7. Frans
8. Purpletail
9. Stan
10. Stefan (we hebben iig 1 pro nodig voor het deffen en vv's :p)

Weet eigenlijk niet of er in resist veel trollers zitten maar vast wel :D

Yesss :cool::cool::cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik, CR en Vendoux zijn de beste starters denk ik. De rest is later vooral sterk :) (uiteraard kunnen zo ook zelf een accie naar de top leiden. Daar niet van)

ik wed dat ik jou eruit start nu ;) laatste paar werelden goede starts gehad, alleen door inactiviteit v/d rest van het team gestrand :mad:
 

DeletedUser

Guest
ik wed dat ik jou eruit start nu ;) laatste paar werelden goede starts gehad, alleen door inactiviteit v/d rest van het team gestrand :mad:

Hangt er vanaf hoe je speelt natuurlijk. Me laatste start met Wouter op het account hadden we de eerste 40 dorpen geen enkele intern. Die paar barbies die je ziet kwam omdat de speler op delete ging/herstartte :p:p:p

http://nl.twstats.com/nl25/index.php?page=player&mode=conquers&id=2022052&type=gain&pn=-1

Top10 oda, toptien rang, en geen intern.

Ik denk dat ik best wel wat kan startten. :D

Ik wil nog wel eens classic spelen eventueel. 2de semester heb ik terug mooi wat tijd.
En dan CR-gewijs spelen. Als iemand grijs gaat het dorp niet edelen. Staat zo lelijk :D

Edit: zelfs (ex)nummer 1 ODA van wereld 7 los weggespeeld... Moet wel toegeven dat mijn nachtelijke aanvalstactiek daar voor iets tussenzat maar oke. Haters gonna hate :)

http://nl.twstats.com/nl7/index.php?page=player&id=570513
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jullie hadden wel een goede start, en speelde goed, dat niveautje behaal ik nu ook wel, al zat Chiela wel op een fijn moment als interntje in dat lijstje, mja jullie speelde wel altijd lekker ja
 

DeletedUser

Guest
Jullie hadden wel een goede start, en speelde goed, dat niveautje behaal ik nu ook wel, al zat Chiela wel op een fijn moment als interntje in dat lijstje, mja jullie speelde wel altijd lekker ja

Ik ben, als ik me niet vergis, gestopt op de 17de februari. Dan zie je namelijk een gat van 4 dagen. Kort daarna beginnen de interns ook. Wouter kon het niet laten :D
 
Bovenaan