Met welke 10 van w21

Deleted User - 24028

Guest
Warre kan anders ook serieus uitvliegen hoor :D Hij is wel een must-have voor in een flamestam ;)

Ik vlieg enkel uit als ik geen troepen meer heb en dus de mogelijkheid niet heb om mijn woede om te zetten in aanvallen :D
 

Deleted User - 24028

Guest
Nice! Denk dat als er ooit zo'n account komt we sws leider zijn en de hele wereld met onze propaganda ownen :D

Je bedoelt dat jij je activiteit op het account dan kan beperken tot het enige wat je echt goed kan -> lullen/propaganda :D
 

DeletedUser60153

Guest
Je bedoelt dat jij je activiteit op het account dan kan beperken tot het enige wat je echt goed kan -> lullen/propaganda :D

Ach als jij dat zo denkt dan vind ik alles best joh. Stamleiden is niet alleen goed lullen. Mja, dat jij een iet wat troebele blik hebt over mij is al wat langer bekend.
 

Deleted User - 24028

Guest
kk in het rijtje had nog "Stamleider spelen" moeten staan, men excuses hoor :rolleyes:

Verder was dat ook niet serieus bedoelt, aangezien jij hier langs geen kanten serieus reageert. Maar vanaf het eens jou richting opkomt is het natuurlijk meteen aanvallend en moet er meteen serieus over gedaan worden...
 

DeletedUser58227

Guest
Ben van plan nog een keer te starten, moet nog een keer een beestige start maken. En dat is dan ook gelijk de laatste voor mij op tw :)
 

DeletedUser62436

Guest
Zal ik toch nog maar even een lijstje posten :)

1. Jack, top leider en een zeer goede speler.
2. Warre, Ook een super speler, en zijn scripts zijn zeer handig voor een stam.
3. Freso, Ook een erg goede speler en een echt propaganda kanon.
4. Stefan - cornetto, Een geweldige leider en erg gezellige speler.
5. Daan - Moises, Goede speler en erg aardig en een zieke farmer :D
6. Andrea68, Deze speler ken ik niet goed, maar bij elke massa van resist zie ik de naam van deze speler weer voorbij komen met steeds weer een paar duizend aanvallen. Toont veel inzet voor zijn stam wat voor mij erg belangrijk is.
7. Jorn - jorny21, Erg goede deffer en een leuke jongen.
8. Philips de goede, Volgens mij een echte pro. Super goede speler met erg goede aanvallende kwaliteiten maar ook goed in deffen als ik het wel heb.
9. Wouter, We hebben 1 noob hater nodig die zelf de grootste noob is :D
10. NMI, Zie hem niet vaak meer op het AF maar is kwa propagande ook zeer sterk en volgens mij Ingame ook een erg goede en gezellige speler.
 
Bovenaan