Met welke 10 van w21

DeletedUser

Guest
-Twiki: simpel weg een geweldige speler en die zeer vriendelijk is
-Bushwhackers: ik moet natuurlijk mijn leider v/d stam in deze lijst zetten
-Philips de goede: heel veel respect voor deze speler. een echt machien waar ik nooit zou willen naast liggen
-mithos: IRL vriend dus die moet er wel in denk ik
-toxication: eerst moest ik em niet maar blijkt dat ie achteraf toch meevalt :p
-locust: topkerel die zich voor alles en iedereen inzet
-relax-: zware no-live farmer moet je respect voor hebben :D
-aegon: beste pic maker van w21 :D
-lord blitter: meer bepaald de echte lord en niet frans want hij is noob

Speelt Jeroen dan nog?
 

DeletedUser

Guest
Je kan er niet mee leven dat hij de 'nolife farmer' is hé :p
 

Deleted User - 24028

Guest
Die heeft dat niet nodig.. Edels genoeg daar, komt omdat er er al zeer lang niet meer doorkomen bij de vijand :D
 

DeletedUser

Guest
Met zulke stacks als Dread heeft is dat dan ook niet verwonderlijk.

Maar om OT te gaan, in willekeurige volgorde:

1. NMI en Reb0rnslayer. 2 vv-sletten en een stam moet natuurlijk zulke mensen hebben. Voor de rest zijn het ook 2 gezellige spelers die zowel op offensief als defensief vlak perfect uit de voeten kunnen.
2. Promi... en zijn co. Ik heb veel goede dingen over hen gehoord. Thunderia had een zware kluif aan hen. Jammer van de ban, maar die komen ze wel teboven :p
3. Vapura en privateer (ex-DiscoJohn en ex-Thunderia). Ik heb weinig spelers gezien die net zo goed samenwerken als zij deden. Vooral privateer sleepte LawZzZ dikwijls uit de brand door lang en vaak vv te draaien. Echt 2 spelers die een stam moet hebben.
4. .Poss en Feyerem. Daantje is natuurlijk dé no-life farmer van W21, die zelfs via vv farmt :D Altijd handig om zo iemand in je stam te hebben. Voor de rest ook een gezellige speler waar je altijd op kunt rekenen. Samen met Feyerem's spelinzicht en doorzettingsvermogen vormen ze een ijzersterk duo.
5. 13LaD3R en Vendoux. Ik zou hen wel graag eens samen op een account zien :D 2 ODA-geilers bij elkaar, dat moet vonken geven :p
6. * Strike Back *. Echt een topspeler. Het doorzettingsvermogen van M. is ongelofelijk groot. Eerst een ban, daarna zijn acc dat op delete werd gezet en nog steeds staat hij er. Ten tijde van LawZzZ was hij ook nog één van de enigen die voor LawZzZ vocht. Constant vv draaien, iedereen proberen motiveren etc...
7. warre en zoeperman. 2 topspelers. Behoeft weinig uitleg.
8. Caporzo. Ook al is hij gestopt, hij is zeker één van de spelers die ik erbij zou willen. Kon goed deffen, draaide voortdurend vv en was een probeerde ondanks alle tegenslagen PR op de rails te houden.
9. philips de goede. Een machine die al meermaals heeft bewezen dat hij zijn 3de plaats meer dan waard is.
10. jorny21. Echt top wat die kerel op Dread allemaal presteert. Zijn eigen account wat in de steek laten om een echt sleutelacc te redden. Echt chic.
11. .Sensation, omdat Stan gezellig is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Alleen moet je wel niet denken dat er 's nachts niemand op muay-ray aanwezig is ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat viel te proberen toch? nooit geschoten is altijd mis :D
 

DeletedUser

Guest
kijk dat gerben10 nou nog niet geleerd heeft dat over 200 uur een clear sturen niet veel effect geeft want de gesloopte gebouwen zijn dan weer op gebouwd maarja :D
 

DeletedUser70941

Guest
Flamewar
Vendoux
St. Jimmy
Bearguy
Bioguin
Hartelijk Bedankt! ( vuile overloper, je was daardoor bijna uit me lijst! Zoals Feyerem & Twiki :D:D)



Zonder toegang tot stamfora ( enkel AF) :

Maikelzzz
 

DeletedUser65039

Guest
kijk dat gerben10 nou nog niet geleerd heeft dat over 200 uur een clear sturen niet veel effect geeft want de gesloopte gebouwen zijn dan weer op gebouwd maarja :D

Ja laten we überhaupt geen clears meer sturen want de troepen en gebouwen zij zo weer opgebouwd :eek:
Wat een redenatie :eek::eek::eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Met zulke stacks als Dread heeft is dat dan ook niet verwonderlijk.

Maar om OT te gaan, in willekeurige volgorde:

1. NMI en Reb0rnslayer. 2 vv-sletten en een stam moet natuurlijk zulke mensen hebben. Voor de rest zijn het ook 2 gezellige spelers die zowel op offensief als defensief vlak perfect uit de voeten kunnen.
2. Promi... en zijn co. Ik heb veel goede dingen over hen gehoord. Thunderia had een zware kluif aan hen. Jammer van de ban, maar die komen ze wel teboven :p
3. Vapura en privateer (ex-DiscoJohn en ex-Thunderia). Ik heb weinig spelers gezien die net zo goed samenwerken als zij deden. Vooral privateer sleepte LawZzZ dikwijls uit de brand door lang en vaak vv te draaien. Echt 2 spelers die een stam moet hebben.
4. .Poss en Feyerem. Daantje is natuurlijk dé no-life farmer van W21, die zelfs via vv farmt :D Altijd handig om zo iemand in je stam te hebben. Voor de rest ook een gezellige speler waar je altijd op kunt rekenen. Samen met Feyerem's spelinzicht en doorzettingsvermogen vormen ze een ijzersterk duo.
5. 13LaD3R en Vendoux. Ik zou hen wel graag eens samen op een account zien :D 2 ODA-geilers bij elkaar, dat moet vonken geven :p
6. * Strike Back *. Echt een topspeler. Het doorzettingsvermogen van M. is ongelofelijk groot. Eerst een ban, daarna zijn acc dat op delete werd gezet en nog steeds staat hij er. Ten tijde van LawZzZ was hij ook nog één van de enigen die voor LawZzZ vocht. Constant vv draaien, iedereen proberen motiveren etc...
7. warre en zoeperman. 2 topspelers. Behoeft weinig uitleg.
8. Caporzo. Ook al is hij gestopt, hij is zeker één van de spelers die ik erbij zou willen. Kon goed deffen, draaide voortdurend vv en was een probeerde ondanks alle tegenslagen PR op de rails te houden.
9. philips de goede. Een machine die al meermaals heeft bewezen dat hij zijn 3de plaats meer dan waard is.
10. jorny21. Echt top wat die kerel op Dread allemaal presteert. Zijn eigen account wat in de steek laten om een echt sleutelacc te redden. Echt chic.
11. .Sensation, omdat Stan gezellig is.

Willekeurige volgorde, yeah right :rolleyes: Thx :)

kijk dat gerben10 nou nog niet geleerd heeft dat over 200 uur een clear sturen niet veel effect geeft want de gesloopte gebouwen zijn dan weer op gebouwd maarja :D

Ja ik heb nog een paar dorpen die geen 10k zijn, je mag alleen daarop sturen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan