Met welke 10 van w21

DeletedUser62436

Guest
Dan post ik ook maar een lijstje :p, heb er 11 gedaan aangezien ik dit allemaal toppers vind!

1. jorny21, een super deffer, Zet zich altijd 100% in voor de stam. dat gaat bij hem altijd voor, zulke spelers zie ik graag.
2. toxication: van hem heb ik veel geleerd, hij is een beest in tw en ook een aardige gozer.
3. Unforgotten: Spreek hem laatste tijd niet veel meer, maar hij is een aaridge jonge, altijd in om te knallen en met hem kan dat ook goed.
4. Twiki: Top speler, super als stam leider en hij heeft mij veel over tw geleerd, hij zal altijd mijn respect behouden. Verder is hij ook een heel gezellig persoon :)
5. Fresomania: Pro in het maken van propaganda en volgens mij ook wel een aardige kerel.
6. Ejo13: Goede speler en een aardige jongen die zich volgens mij ook wel goed inzet voor zijn stam.
7. Monsigneur: Een echt oda kanon met een stel aardige spelers erop.
8. The bushwackers: Top speler, zet zich super goed in voor zijn stam, en kan je goed mee babelen :p
9. 13LaD3R: ook een ziek oda kanon :D
10. Hurei: zitten leuke spelers op waar je wel mee kunt lachen en ze zijn volgens mij ook wel erg goed in tw.
11. Ghost: Leuk team, kan je altijd mee lachen, ook goed met ruziën soms :p, zijn een kei in knallen en staan kwa deffen ook hun mannetje
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser47786

Guest
1. Muay-ray --> Mijn leiders maatje, hij is fanatiek, energiek en leuk in de omgang!
2. Hurei --> Gedreven gasten en erg goed in het spelletje en gaan niks uit de weg.
3. Unknownn. --> Erg lief en staat altijd voor je klaar!
4. Andre68 --> Goede gast, vertrouw er volledig op en zal er altijd voor je zijn.
5. Flopper99 --> Lekker gedreven en totaal niet lui
6. moises --> Respect voor de discipline en gedrevenheid.
7. Philips de goede --> Rustige speler, maar niet lui en erg loyaal.
8. Bearguy --> Zal je nooit laten zitten, en erg goed in het spel.
9. 13lader --> Snapt het spel goed, blijft altijd rustig en is iedereen te sterk af!
10. Monsigneur --> Goede speler, heb hem zien groeien en heb erg veel respect voor hem!

Waarom het alleen maar Resist of Hap mensen zijn is omdat ik van hun zeker weet dat ik met ze in een stam wil.

Iedereen zet er maar mensen in die ze kennen van het af of van hun resultaten in de ranglijsten, maar ik weet dat dat niet een rede moet zijn om met die personen in een stam te gaan. Je moet ze kennen, je moet ze vertrouwen en je moet volledig op ze durven leunen zodat dat andersom ook gebeurd.

Ik hoop de andere mensen op deze wereld die veelvuldig in de lijstjes staan ooit nog is te leren kennen, alleen maar resist en hap is niet leuk ( alleen maar winnen ) ....
 

DeletedUser57071

Guest
1. Muay-ray --> Mijn leiders maatje, hij is fanatiek, energiek en leuk in de omgang!

Niet fanatiek genoeg om te dodge :p

Mijn lijstje;

1. Met me co's :) W.&J.
2. twiki
3. aegon
4. dreadking
5. Bushhawker
6. Unforgotten
7. D. van Moises
8. M. van de strick back welke toen op bb is gegaan.
9. W./Toxic
10. M. Die lang op gardenx gespeeld heeft
 

DeletedUser

Guest
Niet fanatiek genoeg om te dodge :p

Mijn lijstje;

1. Met me co's :) W.&J.
2. twiki
3. aegon
4. dreadking
5. Bushhawker
6. Unforgotten
7. D. van Moises
8. M. van de strick back welke toen op bb is gegaan.
9. W./Toxic
10. M. Die lang op gardenx gespeeld heeft

geen motivatie per speler?
 

DeletedUser

Guest
Hey w21 gajes,

Misschien weer is leuk, een nieuw topic, zodat we weer is gezellig kunnen spammen :D:D

Dus met welke 10 spelers van w21, zou je graag in een stam willen zitten?
En graag een redenering erbij waarom, kan wel is leuk worden zo na een lange tijd. Ben benieuwd wat voor lijstjes er zullen verschijnen!

Hier staat toch echt bij er een motivatie verwacht wordt
 

DeletedUser

Guest
Omdat alle actieve AF leden een lijstje hebben gezet is het tijd dat de niet actieve dit forum maar verder aanvullen :) dus ik zet hier ook maar even mijn lijstje

- Muay-ray => harmen is een zalige kerel sinds de toetreding in resist klikte het vrijwel dadelijk en ik heb ook veel mogen leren van deze kerel
- Moises => deze jongens werken voor hun stam ( Daan is baas in farmen )
- Hurei => nooit vies om een VV op te nemen en zich in te zetten voor hun stam
- Targetxsniper => verdient een stanbeeld voor zijn inzet voor de stam
- Toxication => kan van hem nog veel leren op deff gebied
- Twiki => ondanks de beslissingen van toen lijkt mij dit een echt stamspeler
- Relax => iedereen heeft een intern sletje nodig in zijn stam :$
- de orginele ettie later zonpon aka edward => dit was naar mijn mening de grootste stam speler die ik ooit heb gekend
- de jongens van zingende baardaap ( moest iemand dit account nog herinneren ) => dit waren altijd toffe kerels waar ik samen mooi heb mee mogen vechten
-* Strike Back * => in tijden van oorlog was deze nooit af te schrikken om een deff vv te draaien een goede stamspelen naar mijn mening


zoals je ziet zit niet elke naam op deze lijst nog op W21 maar dat maakte voor mij niets uit ;$
 

DeletedUser

Guest
1. Mijn Co Zonder B. Zal ik geen enkele Wereld Spelen, of het kunne opbrengen om door te spelen hij geeft mij de nodige pauzes.
2. Thunderia (hier neem ik wel het Trio DiscoJhon & SLD bij.) Hebben mijn vele uren aan TW doen besteden en was zeer leuk als vijand ! maar wil er wel eens mee als Stamgenoot door gaan.
3. The Bushwackers. Niet alleen voor het tw vermogen, maar ook voor de privé lol.
4. Schipsmark. Deelt mee de leiding en kan een diplomatische PM schrijven ;) wat soms nodig is.
5. Toxi. Eerst kon ik warre als vijand niet uitstaan. maar als Stamgenoot is hij een Keeper. en draait zijn hand er niet voor om om voor 3 K incs te zorgen
6. Twiki = Idem als Toxi.
7. Ejo13. Ik kan wel Snipen, maar mis vaak heb respect voor Ejo omdat hij het wel ZEER goed kan ( Vind ik ) (ondanks zijn jonge leeftijd en dus niet altijd even volwassen in reacties)
8. Ellasar --> Reden waarom ga ik niet vermelden ;)
9. Muay - Ray --> Hij mag best vijand zijn, heeft het in zich om de druk hoog te houden op een account met incs te blijven versturen.
10. ... Ghost isprink ik houd van zeer offensieve accountjes.

__________________________
Er zullen er wel veel meer zijn als 10 die ik met beide armen zou aannemen en daar op te bouwen. Doch zijn er 10 geselecteerd. Idd er zijn vooral fruit leden genoemd. maar die reden komt omdat ik er mee samenspeel en deze spelers dan ook ken. Spelers zoals Hurei ed of spelers in HEIDI. ken ik allemaal zo goed niet. er kan hier en daar nog wel een beest tussen zitten en waar je je rot mee kan amuseren. maar als de afstand op de map groot is is de kans kleiner dat je hiermee goed in contact komt natuurlijk.

natuurlijk kunnen we ook eens een lijstje maken met spelers die we absoluut niet in onze stam willen :p maar dat is vaak meer op persoonlijke redenen dan hun kunsten er mee te maken hebben bv ;)

Mvg S (van Locust )
 

DeletedUser

Guest
natuurlijk kunnen we ook eens een lijstje maken met spelers die we absoluut niet in onze stam willen maar dat is vaak meer op persoonlijke redenen dan hun kunsten er mee te maken hebben bv

Je brengt mensen op een idee ^^
 

DeletedUser62862

Guest
natuurlijk kunnen we ook eens een lijstje maken met spelers die we absoluut niet in onze stam willen maar dat is vaak meer op persoonlijke redenen dan hun kunsten er mee te maken hebben bv

Dat is andersom ook hoor.
Veel lijstjes is gebaseerd op standen , wil niet veel zeggen.
Of op personen waar ze graag mee spammen , of leuk contact mee hebben.

Op echte kennis wordt geen lijstje gemaakt :rolleyes:

Kom mijn naam nergens tegen :D
 

DeletedUser

Guest
-Twiki: simpel weg een geweldige speler en die zeer vriendelijk is
-Bushwhackers: ik moet natuurlijk mijn leider v/d stam in deze lijst zetten
-Philips de goede: heel veel respect voor deze speler. een echt machien waar ik nooit zou willen naast liggen
-mithos: IRL vriend dus die moet er wel in denk ik
-toxication: eerst moest ik em niet maar blijkt dat ie achteraf toch meevalt :p
-locust: topkerel die zich voor alles en iedereen inzet
-relax-: zware no-live farmer moet je respect voor hebben :D
-aegon: beste pic maker van w21 :D
-lord blitter: meer bepaald de echte lord en niet frans want hij is noob

:eek:

Niemand die mij noemt :mad: terwijl ik mij ook heel veel inzet voor de stam, sukkels :D
 

DeletedUser17986

Guest
Waarom zo'n saai lijstje maken ik zit al in de beste stam :p
 

DeletedUser

Guest
Waarom zo'n saai lijstje maken ik zit al in de beste stam :p

Dit topic gaat niet over je huidige stam.
Het gaat erover met wie je graag is een keer in een stam wilt zitten, met wie het je leuk lijkt om in een stam te zitten etc.
 
Bovenaan